וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתח מנצח: מצאנו קצביה אקסקלוסיבית למביני עניין

בשיתוף בוצ'ר מיט Exclusive

30.12.2020 / 11:59

בשר טוב הוא בשר איכותי וטרי, הנמכר על ידי אנשי מקצוע שיודעים להתאים את סוג הבשר למה שנרצה לבשל, וכמובן במקום המקפיד על ניקיון ללא רבב ועל שירות מעולה. את כל אלה, לצד בשרים מיושנים מעולים שעוברים יישון במקום ויין מצוין, מצאנו בקצביית "בוצ'ר מיט Exclusive"

בוצ'ר מיט,קצביה/אולפן הנבחרים

מי מאיתנו לא אוהב בשר, על שלל טעמיו וצורותיו. החל מ"על האש" הקלאסי, דרך המוקפץ או המטוגן וכלה בתבשילי קדירה בבישול ארוך או בתנור. הבעיה מתחילה כשצריך להתאים את סוג הבשר או את הנתח לתבשיל שאותו רוצים להכין, ובכלל, איך נדע שאנחנו קונים בשר טרי ממקום איכותי, שמקפיד על השירות והניקיון?

לכל אלה מצאנו תשובה בקצביית "בוצ'ר מיט Exclusive" הטרייה יחסית, בת פחות משנה, שפתח רפאל ברגמן בן ה-25 ברחוב הרא"ה ברמת גן.
רפאל, שמתגורר באשקלון ומגיע מדי יום לקצבייה שלו ברמת גן, פתח את המקום ב-1 לדצמבר 2019, ממש לפני תקופת הקורונה. רגע לפני שנצלול לעומק הבשרים האיכותיים והטריים שהוא מציע, לצד שלל יינות ישראליים ובינלאומיים ומנות של אוכל מוכן, חשוב לומר שאפו ליזם צעיר, שבתקופה של מגיפה עולמית, שגרמה למצב כלכלי לא פשוט בכל העולם, מצליח להחזיק עסק צעיר עם הראש מעל המים.

החיבור של רפאל לתחום האוכל בכלל, והבשרים בפרט, עבר אליו בגנים מאביו, שהוא בעל מעדנייה באשקלון. "עבדתי במעדנייה של אבא שלי מגיל 13", הוא מספר, "והאהבה שלי לבשר היא מילדות. תמיד אהבתי לאכול ולהכין בשר והייתי זה שמכין את הבשר בעל האש עם החבר'ה. למדתי את התחום ואני עדיין לומד אותו וצובר ניסיון כל הזמן".
אחרי שהשתחרר מהצבא עבד רפאל וטייל בחו"ל, כמו כולם, וכשחזר החליט שהגיע הזמן להגשים חלומות. "תמיד היה לי חלום לפתוח עסק, לעשות משהו שיהיה שלי", הוא אומר, "לפני קצת יותר משנה אמרתי לעצמי שאני רוצה לעבור למרכז, אז חיפשתי ומצאתי את המקום שבו נמצאת הקצבייה ברמת גן והחלטתי ללכת על זה בכל הכוח, והנה אנחנו כאן, בקצבייה שלי".

איזה סוגי בשרים אתה מציע?

"רוב הבשרים אצלנו הם תוצרת הארץ. יש את כל סוגי העוף כמובן, ומבחינת הבקר יש לי כמה ספקים, שאחד מהם הוא מעין התאגדות של מגדלי בקר שמגדלים את הפרות שלהם בצורה משוחררת יותר, וללא אנטיביוטיקה ותרופות למיניהן, כך שהבשר יותר טעים ואיכותי. מעבר לעוף ולבקר, מכיוון שאנחנו לא כשרים, יש לנו את כל סוגי הבשרים שניתן לדמיין. יש, למשל, בהזמנה מראש, אפילו אווזים או ברווזים.
"בנוסף, אחד הדברים האקסקלוסיביים שאנחנו מציעים הוא יישון הבשר אצלנו, במקום. יש לנו מקרר ייעודי ומיוחד ליישון בשר, שאני מיישן בו נתחים מובחרים כמו אנטרקוט, פילה וסינטה".

מה פחות או יותר טווח המחירים אצלך?

"אנחנו קצביית בוטיק עם מוצרים מיוחדים, שמקפידה מאוד על האיכות והטריות. בהתאם לרמה הזו, המחירים אצלנו לא גבוהים במיוחד. טווח המחירים של הבשרים המיושנים הוא למשל 150 שקלים לקילו אנטרקוט עם עצם ו-180 שקלים לקילו ללא עצם".
פרט לבשרים האיכותיים, בבוצ'ר מיט Exclusive מציעים גם קייטרינג, הכולל מנות של אוכל מוכן קר כמו למשל צלי עוף, קבבים או קציצות, עם תוספות כמו אורז, תפוחי אדמה, רטטוי ועוד.

איכות, שירות, ניקיון

כשנכנסים לקצבייה מרגישים מיד שהמקום חדש ונעים, ושרמת הניקיון גבוהה ביותר. "עשיתי כאן שיפוץ רציני, כדי שהמקום ירגיש יותר ביתי ויותר נעים", מסביר רפאל, "התחלנו לנקות יותר ולתת דגש גדול יותר לשירות ולטריות. מעבר לבשרים האיכותיים, מה שהכי חשוב לי הוא השירות.
"אני רוצה שבן אדם שנכנס לכאן ירגיש בבית, ואנחנו תמיד נתייחס אליו ככה. אם זה בייעוץ של איזה בשר הכי מתאים למה שהוא רוצה להכין ואם זה בהקדשת כל הזמן שדרוש לו כדי להיות מרוצה. הקצב שלי הוא שף בעברו ואנחנו יודעים לייעץ גם ברמה הקולינרית ולהתאים את עצמנו בדיוק לצרכי הלקוח ולרצונות שלו".

איזה אנשים בעיקר קונים אצלך?

"הלקוחות שלי הם בעיקר אנשים פרטיים, אבל גם עסקים קטנים כמו אנשים שמבשלים בבית עבור אחרים, ואפילו שגרירויות קונות ממני בשרים להכנת ארוחות".

רגע לפני פרידה, אנחנו לא יכולים שלא לשים לב למבחר היינות העצום שנמצא במקום, ושואלים את רפאל גם עליהם. "ידוע שיין הולך מצוין עם בשר, ויש לנו מגוון גדול מאוד של יינות, ברובם יבשים, גם ישראליים וגם מחו"ל", הוא עונה, "אני יודע להתאים את היין לבשר ויש לנו כאן בקבוקים שמתאימים לכל תקציב, מ-30 שקלים ועד 200 שקלים לבקבוק".

אחרי כל זה, לא נשאר לנו אלא לארוז נתח מובחר ובקבוק מצוין, ולשלוח לרפאל תמונות של האוכל המוכן וכוס היין שלצדו עם הכיתוב בתיאבון, לחיים!

03-9217966

פייסבוק

בוצ'ר מיט 2. יח"צ,
בוצ'ר מיט Exclusive/יח"צ
בוצ'ר מיט 3. יח"צ,
בוצ'ר מיט Exclusive/יח"צ
בוצ'ר מיט 4. יח"צ,
בוצ'ר מיט Exclusive/יח"צ

בשיתוף בוצ'ר מיט Exclusive
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully