וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בזמן הקורונה: כך מייבאים סחורה לבית מסין

בשיתוף "סין אין"

30.12.2020 / 11:36

בונים, משפצים או מרהטים בית? תוכלו לחסוך כ-40 אחוז ויותר בעזרת קנייה ישירות מהמפעלים בסין גם בלי לטוס באמצעות חברת "סין אין" שמבטיחה אחריות מלאה וליווי אישי. כך זה עובד

סין אין, יבוא אישי מסין/אולפן הנבחרים

קניתם דירה? בונים בית חדש? משפצים? מזל טוב. זה טירוף, אנחנו יודעים. אתם רוצים הכל, חייבים שזה יהיה מושלם, יש אפשרויות בלתי מוגבלות לעיצוב, אבל גם תקציב לוחץ ואתם רוצים לחסוך. בטח שמעתם מחברים או קראתם שאפשר לעשות את הכל ביותר זול בסין. אתם צודקים. ובטח אתם חושבים לעצמכם שעכשיו בזמן הקורונה זה בלתי אפשרי. אז זהו, שכאן אתם טועים בגדול. הכירו את סין אין - השער שלכם לסין בכל זמן. גם עכשיו.

טדי עטיה חי כמעט שני עשורים בהונג קונג ובסין וצבר ידע וניסיון רב בתחום הבנייה, תכולת הבית וייבוא חומרי גלם לקבלנים ולאנשים פרטיים. זה מה שגרם לו להגיע למסקנה ברורה. יש הרבה שחקנים בתחום, אבל מעטים שמים דגש על שירות אחרי מכירה. הסחורה מגיעה ואתם תקועים איתה וצריכים לחפש מי שיתקין. הבעיה היא שמעטות החברות שמוכנות להתקין סחורה שלא הן סיפקו ואתם נשארים תקועים. הפתרון: סין אין לא רק עוזרת לכם לבחור ולשנע, אלא גם דואגת להתקנת הסחורה.

הם מספקים עבודת נגרות למטבחים, ארונות ושידות, מתעסקים בכל פריטי האלומיניום, מרכיבים גם חלונות, ויטרינות ויודעים לעשות עבודה של זכוכית וברזל. כך מקבלים שירות כולל. כשההנחיות הבריאותיות מאפשרות, נסיעה לסין בליווי איש מקצוע ישראלי שעוזר לכם לעשות את הקניות, שינוע הפריטים לישראל וההרכבה שלהם אצלכם בבית.

"לפני הנסיעה אנחנו יושבים על התוכניות. אנחנו משתפים פעולה בפתיחות עם כל איש מקצוע שהלקוח סומך עליו - אדריכלים, מעצבים ועוד. הקנייה לוקחת כשבוע ומעבר לטיפול בסגירת החדר בבית המלון, אנחנו מספקים גם ארוחות כשרות בבית אירוח, הזמין לשהיית הלקוחות עם אינטרנט וטלוויזיה ישראלית", מסביר טדי. הנסיעה עצמה היא חוויה מטורפת. סין אין עובדים באופן ישיר עם המפעלים בעיר פושאן, מרחק נסיעה מגוואנגז'ו המדהימה. אם אתם מוכנים לזה, תוכלו לבצע קניות אינטנסיביות של תשע שעות ביום ישירות מהיצרן וכמובן בליווי מקצועי.

גוואנגז'ו, נשמע לכם מוכר? העיר בה שיחק עד לא מזמן ערן זהבי, שחקן הכדורגל הישראלי המצליח בכל הזמנים. עיר שמציעה שפע בלתי נגמר של סחורה. כשמגיעים למקום כל כך גדול, רצוי להיעזר במדריך שיודע לאן לקחת אתכם, מכיר כל פינה בשווקים, מנוסה בעבודה מול הסוחרים המקומיים ויודע לסגור עבורכם את הדיל הכי טוב שיש. והכי חשוב, הוא לא רק לוקח אתכם לסין, הוא גם דואג לסחורה אחרי הקנייה.

"אחרי הקנייה, אנחנו דואגים לעקוב אחרי המשך הייצור ולבדוק את האיכות. אנחנו דואגים לשינוע ולמיסים", ממשיך טדי. לכם אין יותר דאגות, כאבי ראש, בירוקרטיה ושום התעסקות מעבר לבחירת המוצרים והתשלום. אתם מקבלים חשבוניות, מפרטים ואחריות מפעל (חמש שנים על מטבחים, 5-10 על מוצרי אלומיניום) בעוד טדי והצוות שלו עושים את כל העבודה השחורה. הפעם הבאה שתפגשו את מה שקניתם, תהיה אצלכם בבית כשיגיעו המתקינים. עד אז, אפשר לישון בשקט.

רגע, כמה זה חוסך לכם אתם רוצים לשאול? טדי עונה בכנות: "כל העולם אוכל ושותה סין ולכן סין היא לא מה שהיא הייתה פעם. אנשים חושבים שסין זה הכל בדולר, אבל אני לא אוהב להשלות. החיסכון הוא כ-40 אחוז. אני תמיד אומר ללקוח שיצפה לחיסכון של 30 אחוז צפונה וזה יכול להגיע גם ל-40-50 אחוז". כן, זה עדיין משתלם. חיסכון של עשרות אלפי שקלים.

האם אתם יכולים לעשות את זה לבד? כן, אבל צפו פגיעה. "כבר שמעתי על אנשים שקיבלו קונטיינר חצי ריק או לא קיבלו אחריות על הסחורה כי הם לא ידעו להתנהל, לשאת ולתת מול המוכרים הסינים", ממשיך טדי. "אנחנו מציעים יחס אישי ואחריות מלאה. זה מה שמבדיל אותנו למדנו את השפה ואנחנו יודעים לעבוד בתוך השווקים ולתווך ללקוח את המבצעים וההנחות ללא פגיעה באיכות הסחורה".

סין אין ליוותה עשרות נסיעות ושמה עובר מפה לאוזן בקרב הלקוחות המרוצים. בנוסף, החברה מציעה שירות לקבלנים וכל הסחורה שמשונעת לישראל מקבלת אישורים של מכון התקנים. עכשיו אתם בוודאי רוצים לשאול את שאלת מיליון הדולר: איך מייבאים סחורה מסין כשאי אפשר לנסוע פיזית? ובכן, לטדי יש פתרון: "בזמן הקורונה אנחנו עובדים מרחוק עם קטלוגים אינטרנטיים ושולחים דוגמאות ותמונות. הנסיעה היא חוויה מטורפת, שבוע בלתי נשכח, ואנחנו מקווים שבתחילת 2021 תהיה ירידה בתחלואה שתביא להקלות בדרישות הבידוד בסין ובישראל. זו השאיפה, אבל אנחנו ערוכים לתת שירות גם מרחוק ומקבלים מדי יום פניות מאנשים שמעוניינים".

בשיתוף "סין אין"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully