וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושא מורכב? לא עם "פשוט סוכנות לביטוח"

בשיתוף פשוט סוכנות לביטוח

29.12.2020 / 15:11

לא מעט אנשים אינם מבינים בתחום הביטוח. לשמחתכם נמצא איתנו היום באולפן מקצוען שיעשה לכם סדר בתחום זה. תומר ברקול, בעלי "פשוט סוכנות לביטוח"

פשוט סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

"פשוט סוכנות לביטוח" קיימת מ-2008, הקימו אותה תומר ברקול וריטה מסביי, סוכני ביטוח שותפים שהתחילו כשכירים בתחום ועברו יחד לדרך עצמאית משותפת. שניהם מילאו תפקידים בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי, ולשניהם היה חזון משותף - לאפשר לכל אדם באשר הוא עתיד פיננסי ברור ובטוח, בהתאם לסגנון חייו ולשאיפותיו
.
שאלנו את תומר, מיהו קהל היעד העיקרי של הסוכנות:

"קהל היעד הוא הלקוח הפרטי על פי רוב. אותו תא משפחתי שצריך לדאוג לביטוחים שונים למשפחה. בנוסף אנחנו עובדים עם מעסיקים גדולים במשק כמו: טייסי אל על, תעשייה אווירית, מכון ויצמן ועוד".
מרבית הלקוחות אינם מבינים יותר מידי בכספים שלהם, ולכן בסוכנות שינו לחלוטין את השיטה כדי להנגיש את הנושא לקהל הרחב: יצרו סדנאות ללמידה פיננסית שגם הם מלמדים בה וגם מרצים אורחים. מנגישים ידע מתוך מטרה לעשות מעשים פרודוקטיביים למען הכסף שלו. הסדנאות מותאמות לקהלים שונים על פי צרכיהם האישיים.

הסדנה נועדה בעיקר להדגיש את האחריות של האנשים על הכסף שלהם ועל החסכונות הפנסיוניים שלהם. להעניק ללקוחות כלים מתאימים לקבלת החלטות מושכלות בנושאי הביטוח והפיננסים.
משתתפי הסדנה יכולים להגיע לפגישת יעוץ במהלכה הם מקבלים ניתוח מקיף של התיק הפנסיוני.

מהי חשיבותו של סוכן ביטוח?

"בעולם הזה עוסקים המון אנשים, הם צריכים למצוא לעצמם 'נאמן פיננסי' - אדם שיש לו את הידע והמקצועיות לעזור להם בבחירות הכלכליות שלהם ושהם סומכים עליו, שהאינטרס שלו משותף לאינטרס של הלקוחות".

אם אתם עובדים בחברה ממשלתית, או באחת חברות גדולות במשק, קרוב לוודאי שאתם מכירים את "פשוט סוכנות לביטוח". אם לא הגיע הזמן שתצרו איתם קשר.

בשיתוף פשוט סוכנות לביטוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully