וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק מומנטס - לעצב את הבית בלי לצאת מהבית

בשיתוף מג'יק מומנט

29.12.2020 / 14:14

מג'יק מומנטס היא אחת מחברות העיצוב החשובות ביותר בשוק הישראלי כבר למעלה מ 17 שנה. מדובר בחברת בוטיק משפחתית המובילה מהפכה בתחום העיצוב אונליין - כאשר מביאה לקהל הישראלי את הנגיעות הקריטיות של הריהוט המשלים לבית בשילוב חווית שירות שלא קל למצוא במדינתנו

מג'יק מומנט. אור צפתי,
מג'יק מומנטס/אור צפתי

במשך שנים יכולתם למצוא את המוצרים היחודיים של "מג'יק מומנטס" רק בחנויות עיצוב, סטודיו ומשתלות מובחרות ברחבי הארץ, בלי לדעת מי המקור לפריטים הנפלאים. אולם כעת אתם יכולים לקנות אותם עם משלוח עד הבית דרך החנות האינטרנטית החדשה של החברה.

האתר מאפשר לכל אחת ואחד להתרשם ממגוון מוצרים מעוצבים באתר אינטרנטי קל ונוח לתפעול, לבחור את ה"טאצ" האישי שלו על בסיס תמונות מושקעות, בשילוב פרטי מוצר מדוייקים ולקבל את הפריט הנבחר עד פתח הבית או בית העסק. מפיקה חברת המערכת יצאה לפגוש את אחד מבני המשפחה שמנהלים את חברת הבוטיק הידועה, אלו הן התובנות שהביאה עימה בחזרה.

מג'יק מומנט. אור צפתי,
מג'יק מומנטס/אור צפתי

"מג'יק מומנטס" היא חברת בוטיק משפחתית המתעסקת בעיצוב ייבוא ושיווק מוצרי ריהוט משלים לבית. לאורך קרוב ל 20 שנה היא מביאה רוח רעננה ומפתיעה לעולם העיצוב הפנימי של כולנו.

תשכחו מסלונים שלמים או פינות אוכל עמוסות בכיסאות ושולחן גדול, הייחודיות של "מג'יק מומנטס" באה לידי ביטוי בדמות רהיטים בודדים ומוצרים משלימים ששוברים את הקווים הישרים. כך שמעניקים צבע ומשמעות אמיתית לכל חדר בנפרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מג'יק מומנט. אור צפתי,
מג'יק מומנטס/אור צפתי

במג'יק מומנטס יעזרו לכם להפוך את הנישה הריקה בבית לנישה האהובה בבית.
שידות, קונסולות לכניסה ספסלים מעוצבים כורסאות מדפי קיר מראות ורהיטים משלימים נוספים, מאות דגמים מצאתי באתר הבית החדש והנוח שלהם.

כאשר פגשתי לשיחה את אייל ברגרזון, אחד המנהלים בחברה, הוא הפתיע אותי כאשר סיפר לי על שירות אישי ללקוחות כמוהו לא פגשתי קודם לכן בישראל: "משנת 2003 המוצרים שלנו היו נמכרים ברחבי הארץ מבלי שהלקוחות ידעו מי המקור. כאשר החלטנו להתרחב ולהגיע גם ללקוחות הקצה באופן ישיר, חרטנו על דגלנו שירות אדיב ואישי שיהיה בסטנדרט הגבוה ביותר, חווית קניה ייחודית שקשה למצוא בישראל. כי אצלנו שירות שקיפות ואמינות אלו לא עוד סיסמאות. כולנו מכירים את אותן הפעמים שחווית השירות הלא נעימה פוגשת אותנו: הכסף שלא חזר, מוצר הלא תקין, טלפונים ללא מענה, ההבטחות שלא קוימו ועוד, לצערנו לא חסרות חברות ומקרים שכאלו במדינתנו הקטנה והיפה. מהרגע הראשון הבטחנו שאצלנו זה יהיה אחרת. אצלנו הלקוח נמצא בראש סדר העדיפויות על אמת. אצלנו בכל סיטואציה נמצא את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח, כדי שאלו יהיו מרוצים. כי בסופו של דבר ברגע שלקוח יפגוש שכן או מכר, הוא לבטח יספר לו כי יש חברה שעושה את הדברים אחרת. לכן אנו מתגאים בעובדה שיש לנו רזומה של 100% לקוחות מרוצים.

"כשמדובר ברכישת רהיטים, החוויה הפיזית היא משמעותית - אי אפשר להתעלם מהשאלות שמנקרות לנו בראש תוך כדי הקנייה: מה קורה אם נגלה שהשידה לא מתאימה? ואם הכורסא החדשה לא תיכנס לפינה כפי שתכננו? ואם הצבע לא יתאים? להזמין מוצר באינטרנט ולגלות שהוא לא מתאים כפי שחשבת זה באמת מעצבן, אך אנחנו מונעים את כאבי הראש הללו. במידה והרהיט שקיבל הלקוח לא מוצא חן בעיניו מכל סיבה שהיא, אין שום בעיה. אל תחפשו אותנו, אל תרדפו אחרינו, אנחנו נגיע אליכם לאסוף בחזרה את המוצר ללא עלות נוספת! כן אנחנו נבוא וניקח, בנוסף גם תקבלו 100% החזר על המחיר בניכוי דמי המשלוח".

מג'יק מומנט. אור צפתי,
מג'יק מומנטס/אור צפתי

אין ספק כי מדובר בחווית שירות שונה בנוף הישראלי. על מנת להיות בטוחה כי כך הם באמת פני הדברים, ערכתי בדיקה מקיפה של חוות הדעת של לקוחות באתרי האינטרנט השונים, שמחתי לגלות כי "מג'יק מומנטס" לא רק מבטיחים הבטחות על שירות לקוחות שונה, אלא מוכיחים זאת בשטח הלכה למעשה. בין היתר הדס.ג כתבה: "אני ממליצה בחום על מג'יק מומנטס, השירות מדהים והמוצרים מדהימים לא פחות. רכשתי שלושה שולחנות סלון ואקססוריז לבית, אחד השולחנות הגיע עם גימור לא מושלם באחד החיבורים. שלחתי מיד וואטסאפ לשירות הלקוחות והם עדכנו אותי כי יגיעו להחליף בהקדם, כך היה וזה לא מובן מאליו בכלל. חווית קניה נעימה ואמינה, כיף גדול".

גם חן.ש הרעיפה מחמאות: "אני חייבת להמליץ על השירות המדהים של .Magic Moments רכשתי מהם שולחן דרך אתר וכשהוא הגיע אליי הוא לא מוצא חן בעיני. בשירות הלקוחות ניסו לעזור לי ולמצוא משהו שיתאים לי יותר, היו אדיבים ושירותיים מעל ומעבר. כאשר לא מצאתי תחליף שרציתי, הם הגיעו אליי לקחת את השולחן בחזרה והחזירו לי את מלוא הכסף עד האגורה האחרונה, פשוט שירות מדהים".

מג'יק מומנט. אור צפתי,
מג'יק מומנטס/אור צפתי

למדתי כי בזכות הטעם המיוחד והשונה של הריהוט המשלים של "מג'יק מומנטס", אלו לא רק לקוחות פרטיים אשר מבקשים את השירות והמוצרים שלהם, אלא גם קהל המעצבים והאדריכילים משתמש במוצרים המיוחדים שלהם בפרויקטים שונים.

שאלתי את אייל ברגרזון מהו המוצר הנמכר ביותר בתקופה האחרונה. "מדובר בקולקציית מדפי מתכת חדשים, ישנם כמה דגמים, בצבעים ועיצובים שונים, הם לא מזמן נחתו אצלנו במחסן וכבר התחלנו תהליך ייצור של ליין חדש נוסף. מדובר בשילוב של איכות ומחיר סביר, זה נכון למדפי המתכת ולכל שאר המוצרים שבאתר".

"מג'יק מומנטס", רגעי קסם בזכות מוצרים קסומים, שירות מהיר, אישי ואמין, מחירים הוגנים, חוויה שונה ומיוחדת.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-9160827

חנות אונליין

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מג'יק מומנט
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully