וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטגריטי זהב - ביטוח ששווה זהב

בשיתוף אינטגריטי זהב

28.12.2020 / 17:58

עולם הביטוח הפיננסי הוא נושא שלא רבים נותנים עליו את הדעת. נמצא איתנו אייבי פלד, בעל סוכנות הביטוח אינטגריטי זהב, כדי לוודא שתבינו את הנושא בצורה הטובה ביותר

אינטגריטי זהב, סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

הסוכנות אינטגריטי זהב עוסקת בעיקר בטיפול בלקוחות פרטיים - גמל, פנסיה תכנית חסכון וקופת גמל להשקעה. בעל הסוכנות הוא אייבי פלד, שטוען שהמוצרים האלו הם חשובים ביותר וכדאי למבוטחים באשר הם להכיר אותם.

מהי קופת גמל להשקעה?

"זהו למעשה מכשיר חיסכון. בו כל אחד מהאזרחים יכול להפקיד עד 71,000 שקל בשנה, המכשיר הזה הוא מסלולי, הוא נזיל, וניתן להעביר אותו מחברה לחברה. היתרון שלו, אלו הם התשואות הגבוהות, דמי הניהול הנמוכים והאפשרות שלו, שזהו למעשה גימיק שיווקי, להפוך אותו בעתיד לפנסיה מוכרת דהיינו - פטורה ממס".

מהי הייחודיות של הסוכנות?

"אנחנו עובדים עם 95% מהחברות בשוק ולכן אנחנו לא מחוייבים לחברה מסוימת, אלא פורסים בפני הלקוחות את כל האופציות מהחברות השונות".

כאן בא הניסיון של הניסיון של אייבי לידי ביטוי, הוא בוגר שוק ההון ובעל ניסיון של המון שנים בתחום הפיננסי.

לסיום, תן לנו את טיפ הזהב שלך?

"לא להתייחס לדוחות שמקבלים מחברות הביטוח אלא לפנות לגורם מקצועי שיבצע בדיקה ולהיות מעורה בכל שלבי ההכוונה, לגלות ערנות יתר. הסכומים שנמצאים בקרנות ההשתלמות והפנסיה זה הסכומים הכי גדולים שאדם מחזיק למעט נדל''ן, ולכן חשוב שגורם מקצועי יטפל בכך".

בשיתוף אינטגריטי זהב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully