וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-עד סוכנות לביטוח וכבר תרגישו בטוחים

בשיתוף אל-עד סוכנות לביטוח

28.12.2020 / 17:15

אין ספק כי משבר הקורונה שמט את הקרקע מתחת לרגליהם של אנשים רבים. אחד התחומים ששמר על יציבות בתקופה הזו הינו ענף הביטוח. צפו בראיון עם אריאל מונין, הבעלים של ''אל-עד סוכנות לביטוח" ומומחה בתחום

אל-עד סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

אל-עד סוכנות לבטוח הוקמה בשנת 1964 וכיום הינה אחת מהסוכנויות הוותיקות והגדולות בירושלים, המעניקה שירות לכ- 40,000 לקוחות. בראש המשרד עומד מרדכי מונין יחד עם בנו אריאל מונין.

אריאל, בשנה האחרונה המון אנשים מצאו את עצמם מחוסרי עבודה, מה הדבר החשוב ביותר שהם צריכים לדעת?

"רוב האנשים שלא עובדים היום, בין אם הוצאו לחל"ת ובין אם פוטרו, חייבים לשים לב מה קורה עם הפנסיה. הפנסיה הזו אמורה להיות משולמת, אבל חשוב מאוד לברר עם אנשי המקצוע שהפוליסה הזו אכן קיימת כדי שמי שחוזר לעבודה לא יאבד את הזכויות שהיו לו.
התשלום אמור להישאר גם כאשר אדם לא עובד, אומנם זה סכום מינימלי, אך עדיין זה סכום שהמפוטר או מי שיצא לחל"ת חייב לשלם כדי לשמור על זכויותיו".

אל-עד מציעים למבוטחים השוואות בין קופות הגמל, וקרנות ההשתלמות השונות. באל-עד עובדים עם הקופות המובילות (אלטשולר, אקסלנס, מיטב-דש, מגדל והראל שוקי הון) ונותנים מענה למבוטחים בחסכון ארוך וקצר מועד. כמו כן קיימות תוכניות חיסכון לכל מטרה ולכל טווח.

לסיכום, למה אל-עד?

"אל-עד הינה אחת מסוכנויות החיתום הגדולות בירושלים העובדת עם מרבית החברות המובילות בענף הביטוח. כסוכנות חיתום מובילה, זוכה אל-עד ביתרונות רבים ובתנאים מועדפים המשפרים את מתן השירות למבוטחים: עריכת הביטוח, הטיפול בתביעות וכמובן תנאי התשלום.
והחשוב ביותר: הידע המצטבר של להיות כאן עבור הלקוחות במהלך 50 השנים האחרונות הוא ידע שלא יסולא בפז".

בשיתוף אל-עד סוכנות לביטוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully