וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה להחליף את הדלת, כשאפשר לעצב אותה מחדש?

בשיתוף פאנקידור

28.12.2020 / 16:16

מרגישים שבוער לכם שינוי אבל אתם לא רוצים שיבער לכם הכיס? הכירו את פאנקידור! מוצר מהפכני לחידוש דלתות הבית, שיכניס לכם מקסימום סטייל, צבע ואור לחיים, במינימום הוצאות

פאנקידור. הדמיות:  ימית ארויה  עיצוב תמונה:  PLAN A  - פרסום ושיווק דיגיטלי,
פאנקידור/הדמיות: ימית ארויה עיצוב תמונה: PLAN A - פרסום ושיווק דיגיטלי

הכירו את פאנקידור, פתרון ייחודי וחסכוני לעיצוב דלתות הבית

רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו מבלים לאחרונה את רוב היממה בבית. הסגרים אפשרו לנו הרבה זמן לחשיבה, ובמיוחד על השינויים ההכרחיים לנו כדי להפוך את הבית לנעים, מזמין ומעוצב ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, משבר הקורונה הביא עימו גם נפילה כלכלית שגרמה לנו להבין שהדבר הכי נכון לנו, הוא לשנות בתקציב מינימלי. עבור זה, "פאנקידור" יצאו לאור עם שיטה מהפכנית, אשר מספקת מגוון עצום של חיפוי דלתות לרחבי הבית, מבלי להחליף אותן באלפי שקלים. החיפויים מתאימים לכל סוגי הדלתות שתוכלו לתאר לעצמכם - דלתות כניסה לבית, לחדרים, לממ"ד ועוד. כל החיפויים עשויים מחומרים איכותיים ביותר וקיימים בטווח רחב של דגמים, כמו חיפוי המדמה דלת כניסה אמיתית, או מדמה דלת עץ ואפילו ישנם כאלו המדמים שילוב של זכוכית. המראה שמתקבל אחרי החיפוי הוא אלגנטי, אמיתי ומעוצב בהרמוניה עם שאר חללי הבית, וכמובן, בהוצאות מזעריות ביותר.

פאנקידור. הדמיות:  ימית ארויה  עיצוב תמונה:  PLAN A  - פרסום ושיווק דיגיטלי,
פאנקידור/הדמיות: ימית ארויה עיצוב תמונה: PLAN A - פרסום ושיווק דיגיטלי

ממראה משעמם וישן, למראה חדיש, מזמין ושיקי

פתרון מהפכני נוסף שמציעה החברה, מתמקד בחידוש חללי לובי וחדרי מדרגות. אם גם לכם נמאס ממראה המעלית הישנה בבניין, תוכלו אף לצפות את דלתות המעלית כדי להתאים אותן לשאר העיצוב. בקרוב, תושק נישה נוספת בשם "פאנקיוול" - המספקת פתרון יוצא דופן להלבשת הקירות מחדש, כתחליף לשיפוץ הקיר. כדי שלא יישאר לכם צל של ספק, "פאנקידור" מספקים טוטאל לוק לדלת, ומשדרגים את הדלת גם בצילינדרים חדשים וידיות מעוצבות, אשר יתאימו לשינוי המרענן של הדלת, ללא הצורך להחליף את כולה.

"רוב המכירות שלנו הן חבילות משלימות לדלת מעוצבת מלאה", מספרים בחברה, "אנו מציעים ללקוח כל מה שהוא יכול לרצות, כמובן במחירים מאד משתלמים, כך שהוא יכול לשנות ב-180 מעלות את המראה המשעמם של הדלת למראה חדשני שיתאים לבית". שיפצתם מטבח לאחרונה ופתאום מכשירי החשמל כבר לא מתאימים לעיצוב אבל עדיין עובדים? חברת "פאנקידור" שוברת את השוק עם הפטנט הייחודי שהביאה, ומציע פתרון לעיצוב מקררים, מדיחים, מיקרוגלים ומוצרי חשמל נוספים, בהתאם למטבח החדש ללא הצורך להחליפם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פאנקי בסטייל ייחודי

החברה מעסיקה אדריכליות ומעצבות פנים מקצועיות, ליצירת טווח רחב של עיצובים מיוחדים ועכשוויים. הקולקציה של "פאנקידור", מונה כ-50 דגמים שונים, אותם ניתן לראות באתר הבית, והם מתמידים להתחדש בדגמים חדשים - קלאסיים ומודרניים כאחד. מרגישים שיש לכם רעיון עיצובי שונה ואישי? "פאנקידור" מאפשרת ללקוחותיה לבחור עיצוב אישי לטעמם. הגרפיקאים של "פאנקידור", רק מחכים שתאתגרו אותם עם תמונות מקוריות, עיצובים משוגעים ותוספות אישיות כיד הדמיון הרחבה.

פאנקידור. הדמיות:  ימית ארויה  עיצוב תמונה:  PLAN A  - פרסום ושיווק דיגיטלי,
פאנקידור/הדמיות: ימית ארויה עיצוב תמונה: PLAN A - פרסום ושיווק דיגיטלי

"שינוי גדול במחיר קטן"

חברת "פאנקידור" מחזיקה בשורותיה מתקינים מהשורה הראשונה אשר מגיעים לכל רחבי הארץ (כולל לשטחים), ומנעולנים מוסמכים שעברו אצלם הדרכה ייחודית. האספקה המהירה ביותר, מקנה לכם תוך מספר ימים דלת מעוצבת ויפהפייה, בתהליך חדשני ומהיר. החיפויים מיוצרים מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, ממגנט או PVC, הנשמרים לטווח ארוך מאוד, כך, תוכלו לרענן את מראה החלל שלכם כל שנה, מבלי שיכאב לכם הכיס. בנוסף, לצד החיפוי תגיע גם אחריות של שנתיים, כאשר במידה ונוצר ליקוי, תקבלו מוצר חדש לחלוטין.

"היום העולם הפך להיות מאד אינסטנט" אומרים בחברה "אנו רוצים לשנות ולחדש את הבית כל הזמן. גם עכשיו בקורונה, אנחנו מבינים שזה המקום שאנחנו נמצאים בו הכי הרבה. במיוחד כשאין מסעדות או בתי קפה, הבית הפך לחממה, למקום אירוח, וזה מעלה רצון לרענן את האווירה הביתית ולהשקיע את הכסף במקום שיעשה לנו נעים. במקום לקנות מקרר חדש שעולה 10,000 שקל - הלקוח שלנו יכול ב-500 שקלים, להפוך את המקרר למוצר חדש לגמרי ששומר על הנירוסטה, מונע קורוזיה ותואם את שאר עיצוב המטבח, כי למה להחליף את הדלת אם אפשר לעצב אותה מחדש?"

פאנקידור

לפרטים נוספים ושיחה עם נציג פאנקידור חייגו: 077-6052867

ניתן גם להשאיר פרטים בקישור כאן

לצפייה בכל הדגמים והעיצובים, היכנסו לאתר

בשיתוף פאנקידור
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully