וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"MADAM BU BU" - שוזרת חלומות

בשיתוף MADAM BU BU

4.1.2021 / 9:28

פרחים מיובשים - אהבה ממבט ראשון

מאדאם בו בו. ofra ron mazor,
MADAM BU BU/ofra ron mazor

"MADAM BU BU" הוא מותג פרחים מיובשים, שנחת בארץ לפני שנתיים, על ידי עתר (שיבק) דקל, ומאז הפך לבשורה עיצובית באלפי בתים בישראל. "MADAM BU BU" נולד מתוך תשוקה וחלום להביא משהו חדש לעולם העיצוב בארץ, פריט עיצובי שלא צריך עבורו מהפכות גדולות…

עתר, היא הבעלים של מתחם האופנה והלייף סטייל "הפרלמנט של עתר", שמאגד תחת קורת גג אחת אופנה, אקססוריז ואוסף אקלקטי של פריטים שנשים אוהבות . אם לא יצא לכם להגיע, אתן מוזמנות לבקר ולנשום השראה.

MADAM BU BU. עופרה רון מזור,
MADAM BU BU/עופרה רון מזור

הרקע להקמת "MADAM BU BU" - יצאה לחפש ומצאה את האהבה

"הפרחים הגיעו אחרי תקופה ארוכה של חיפוש וחלום אחרי מותג משלי, עוד לא היה לי ברור מה זה יהיה, אבל ידעתי שכשאגיע אליו, אדע", מספרת עתר וממשיכה: "הסתובבתי בעולם, בתערוכות ובעולם הוירטואלי, ראיתי המון דברים וכשהגעתי לפרחים המיובשים נעתקה נשמתי, התאהבתי. היה לי ברור שזה מה שחיפשתי. עוד לא ידעתי כמה מסובך לייבא את זה לארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאדאם בו בו. noomi yogev,
MADAM BU BU/noomi yogev

הישר מהחווה בספרד - עתר מקימה את העסק הראשון שמייבא פרחים מיובשים לארץ

"קשה להסביר למה אתה מתאהב כשאתה מתאהב, אבל כמו בחיים, כשזה זה - זה זה! כשהבאתי את הפרחים לישראל הייתי בין הראשונים בארץ שעלו על הטרנד המופלא הזה. הרבה אנשים בסביבתי הרימו גבה, לא הבינו ואולי גם לא האמינו שפרחים מיובשים יכולים לצמוח לעסק אמיתי ומשמעותי, אבל אם אני מתאהבת - זהו", מספרת עתר בהחלטיות. ואכן, ניתן להבין שהאהבה הזו הולכת להמשיך ולבעור.

לעתר יש חווה לגידול פרחים בספרד. בחווה עוברים הפרחים את כל תהליך החניטה והייבוש. חלק מהפרחים נשמרים בצבעם המקורי וחלקם נצבעים בטכניקה מיוחדת, אשר מאפשרת להם להגיע למגוון עשיר של צבעים, תוך שמירה על הצבעוניות שיש בטבע.

עתר מספרת שבארץ מחמירים במיוחד בכל הנוגע ליבוא צמחים, מה שחייב אותה להוציא רישיון יבוא ולעמוד בסטנדרטים המחמירים המתבקשים. "הפרחים המיובשים שאני מביאה עוברים תהליכים קפדניים המבטיחים שהם יהיו אקולוגיים, נקיים מחרקים ומזיקים ומאושרים על ידי משרד החקלאות והגנת הצומח. עסק של פרחים מיובשים חייב להיות רציני, יש לי אחריות כלפי מי שמכניס לביתו את המוצר שלי, לכן, בחרתי במותג רציני, שאפשר לי להיות רגועה בכל הנוגע לתהליכים שעבר עד שהגיע לבית הלקוחות".

מאדאם בו בו. ofra ron mazor,
MADAM BU BU/ofra ron mazor

קהל הלקוחות של "MADAM BU BU"

קשה להגדיר את קהל הלקוחות של "MADAM BU BU". זאת התאהבות. קסם שנוצר ולא תמיד אפשר להסביר במילים. שוק הלקוחות כולל צעירות שרוכשות את הפרחים כדי לעצב פינה קטנה בחדר וממשיך לאנשים שמעצבים את חללי הבית. היום מדאם בובו מוכר להרבה מעצבות פנים שדואגות לייצר חללים מתאימים.

לא צריך מהפכות גדולות. לפעמים כתם צבע או זר בגוונים טבעיים משדרג בצורה משמעותית את החלל ואת האווירה בבבית.

גם שוק הכלות מפגין עניין רב בפרחים של "המדאם", מדובר במגמה שמתחזקת מאוד, גם בגלל הניחוח הרומנטי וגם מפני שמדובר בזר שנשאר כמזכרת עוד המון זמן אחרי שמסתיים האירוע. לדברי עתר, יש משהו בזר שמחזיק להמון זמן, שאוצר ועוצר רגע משמעותי בחיים.

פורטים על מיתרי הלב - רגעים של נוסטלגיה

עתר אומרת: "פרחים מנגנים על מיתרי הלב. בפרח מיובש יש משהו שמתחבר למקומות עמוקים, לנוסטלגיה, לרגע מיוחד שהיה ואולי לא יחזור. רגעים שקשורים לבית ההורים, לבית של סבתא לילדות, למפגש, לסיפור. אני פוגשת את האנשים האלה ומבינה שלצד הזר שהם בחרו מסתתר סיפור וזה החלק שהכי מרגש אותי בעבודה. פרחים מיובשים זה בעצם לנצור רגע שרוצים להשאיר נוכח איתנו עוד קצת".

מאדאם בו בו. noomi yogev,
MADAM BU BU/noomi yogev

עולם שלם של אפשרויות - כן, גם בקורונה

עתר מספרת שהיא אדם של אנשים. או ליתר דיוק: "אדם של פרחים מיובשים ואנשים", כך שהיא תמיד תעדיף שאנשים יגיעו אל המקום על פני האפשרות לבצע משלוחים. יחד עם זאת, בתקופת הקורונה נעשים הרבה מאוד משלוחים ואנשים רבים רוכשים פרחים מיובשים לעצמם וגם כמתנות. "אנשים רוכשים זרים שונים, מגוון אגרטלים בייצור שלנו וגם אגרטלים שהם פרי שיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים. קרמיקה, ברזל, זכוכית ועץ הם החומרים האהובים עליי. הפרחים המיובשים הם חומר גלם שאין לו גבול - אנו מייצרות מהם אינסוף מוצרים, כל העולה על הדמיון ניתן לייצר מהם: מוביילים, תמונות, מסגרות לנרות, חישוקי פרחים, ערכות לשזירה עצמית - הכל. אנו מרגישות התרגשות גדולה כשאנו מקבלות בקשה מיוחדת מלקוחות ויש לנו ואת היכולת להגשים להם חלום. עוד מעט יהיו גם שולחנות חג, שאגב, עליהם אני מנצחת בבית. אני בשלנית גרועה אז אני נושאת באחריות עריכת השולחן. אני מניחה זרים קטנים שמתאימים לכלים, לנרות, למפה והכל נראה מעוצב ונוסטלגי", מספרת עתר.

שוזרות חלומות - בוא והזמינו לעצמכם פנטזיה

עתר מספרת שעובדות ב"פרלמנט" עשר נשים מופלאות, וב-"MADAM BU BU" לצידה, יש את לישה. היא מציינת ומסבירה: "לישה היא מנהלת המותג, יש ביננו חיבור שבשתיקה וגם המון הומור. לישה, אישה עם ידיים טובות וסבלנות אין קץ והיא בעיקר זו שנמצאת בקשר מול הלקוחות ושוזרת באהבה את כל ההזמנות מהאתר".

עתר מספרת שכל זר נשזר באהבה ברגע קבלת ההזמנה, נארז בקפידה ונשלח עד בית הלקוחות כמתנה. בסגרים האחרונים אנשים הזמינו הרבה משלוחים כדי לשמח בני משפחה וחברים.

אתגר הקורונה הוליד גם מוצר חדש ומנצח שהוא ערכות לשזירה עצמית. יש מגוון רחב של ערכות שההשראה שלהן הגיעה מתוך געגוע לשגרה ושפיות, לכן, בין הערכות ניתן למצוא: "ערכת שפיות" "ערכת חופש" "ערכת חלום" ערכת שגרה"... הערכות מגיעות כקיט ארוז בו יש גם אגרטלים וגם מקבץ פרחים שניתן לשזור לבד בבית.

עתר אוהבת את ההזמנות המיוחדות, היא אוהבת שאנשים מבקשים סגנון מסוים ומחיר מסוים ואף מגיעים עם אגרטל מהבית, "אנחנו שוזרות חלומות", היא אומרת.

אז אם גם אתם רוצים לחלום על משהו, שתדעו שהן רק מחכות לעשות זאת, כל שעליכם לעשות הוא לבקש.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף MADAM BU BU
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully