וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם אתן יכולות ללמוד מגורו הביוטי של המפורסמות

בשיתוף אושר גרינברג

30.12.2020 / 15:01

אושר גרינברג היא מהשמות החמים בעולם הביוטי הישראלי וכעת היא מעבירה את הידע הרב שצברה לנשות מקצוע ותיקות שרוצות לרענן את הידע שלהן ולמתחילות שרוצות להיכנס למקצוע

אושר גרינברג. יח"צ,
אושר גרינברג/יח"צ

אם השם אושר גרינברג נשמע לכן מוכר, זה לא במקרה. כשהיא מחזיקה באחד מעמודי הביוטי הכי פופולאריים באינסטגרם, ועם קליינטורה שכוללת את מפורסמות הביצה, הפכה גרינברג לכוהנת היופי החמה של הרגע. לרגל ההשקה הטרייה של אקדמיית הבוטיק למקצועות היופי, נפגשנו עם אושר לשיחה על יופי נשי, טיפולים מומלצים ושאיפות לעתיד

טיפולי יופי שונים נכנסו לחיינו בסערה עם עליית האינסטגרם, שנתן במה לבלוגריות ביוטי שהציגו לוק מלאכותי. כעת, עולם היופי לוקח צעד אחורה וחוזר למקורות הטבעיים. חיפוש ברשת אחר קליניקה לטיפולים אסתטיים שמספקים את אותן תוצאות טבעיות, יוביל אתכן לאושר גרינברג, שם שחוזר ומופיע כהמלצה חמה מאינספור לקוחות מרוצות. גרינברג, שנחשבת לאחת מחלוצות הגישה בארץ, מציעה בקליניקה שלה מגוון טיפולים חדשניים שיוצרים לוק מוקפד אך עם זאת עדין וטבעי.

"כמישהי שנמשכה לעולמות האסתטיקה כל חייה וחקרה כל טיפול אפשרי, אני שמחה להיות מהראשונות שמספקות מענה למי שרוצה להרגיש יפה במקסימום - איך שהיא קמה בבוקר ובמינימום זמן השקעה. כך תצרי מראה מטופח ועם זאת לא מלאכותי. כל אישה יפה מטבעה, ואני מאמינה גדולה בלהעצים את היופי האישי של כל אחת. לכן אני מטפלת בטכניקות לא חודרניות, שמדגישות את החוזקות שנולדת איתן. היתרון הברור של שיטת הטיפול הוא העובדה שלא מדובר בתוצאה בלתי הפיכה. התוצאות מחזיקות מספר חודשים כך שזו לא החלטה גורלית, ניתן לנסות את הטיפולים ולהבין אם את מתחברת אליהם ורוצה להמשיך ולתחזק".

טיפולים אסתטיים הפכו לעניין בסיסי בשגרת הטיפוח של בנות ישראל. האם אתן מעודכנות בשיטות הכי חדשות? הכירו את הטיפולים שיוציאו מכן את היופי הטבעי:

הרמת ריסים

"טיפול שמתבצע על הריס הטבעי של הלקוחה. ללא הדבקה או הלחמה, אני מרימה את הריסים תוך כדי סירוק על גבי שתל, מפרידה אותם כמו חיילים, אחד אחד, ומקבעת בעזרת חומרים משקמים שמעודדים את סיב השערה. לא פעם, בנות מגיעות אלי טראומטיות אחרי הלחמה, לכן אני שמה דגש על חומרים טבעיים ומשקמים. בנוסף אני נותנת בוסט של צבע לריסים, שנותן שואו מעבר להרמה. התוצאות מחזיקות כחודשיים ולכן הטיפול מתאים למי שרוצה לקום בבוקר עם מראה מורם חתולי ופקוח. אין צורך להתעסק במסקרה, שמי כמונו הישראליות יודעות, שנוטה להימרח מהלחות המוגברת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אושר גרינברג. יח"צ,
הרעיון הוא לתת בוסט קטן וייחודי במקומות נקודתיים, שיוציא מכל אחת את המקסימום שלה/יח"צ

הרמת גבות

"טיפול משלים לעיצוב ושיקום הגבה הטבעית, שרובנו עושות באופן קבוע. מדובר בסוג של החלקה לגבה, אשר מקבעת אותה בצורה מסוימת לבקשת הלקוחה, בדומה לאפקט המוכר שיוצר ג'ל לגבות. היתרון הוא טיפול חד פעמי בשימוש בחומרים משקמים, אשר יוצר גבה אלסטית ומסודרת למשך כחודש וחצי. הטיפול מיועד למי שעייפה מהעיסוק עם הגבות. כעת קל ונוח פשוט לסרק ולהתחיל את היום, בלי לבזבז זמן יקר ובלי לדאוג שהגבה תחזור לצורתה הטבעית במהלך היום".

אושר גרינברג. יח"צ,
טבעי זה היפה החדש/יח"צ

פיגמנט שפתיים

"הדגשת קווי המתאר של השפתיים הטבעיות בהליך איפור קבוע. שימוש בפיגמנט עדין שמשאיר צבע רך של טינט, ממש כאילו אכלת ארטיק, יוצר מראה טבעי ובהיר, כך שאין צורך להשתמש באודם ולתחזק אותו במהלך היום. בנוסף, שרטוט נכון יספק מענה למי שיש לה אי סימטריה בשפה".

הקליניקה בחולון, שנחשבת למוקד לעליה לרגל עבור נשים בכל הגילאים, ביניהן גם מובילות דעת קהל ודוגמניות, כעת מתפקדת גם כאקדמיית בוטיק ללימוד המקצוע, בדגש על שיטות טבעיות. הקליניקה מציעה מגוון טיפולים, החל מעיצוב ושיקום הגבה הטבעית על ידי חוט, פינצטה ומספריים ועד הרמת גבות, הרמת ריסים ופיגמנט בשפתיים. את כל השירותים הקוסמטיים ניתן ללמוד באקדמיה כלימודים מקצועיים, בסופן התלמידות מקבלות תעודת הכשרה רשמית.

לאחר מספר מחזורים בהם הכשירה נשים מכל רחבי הארץ, החליטה אושר להיענות לביקוש ולפתוח סניף נוסף ביבנה, שמעניק טיפולים ומעביר הכשרות לוותיקות בתחום שרוצות ללמוד את השיטות הכי עכשוויות, וגם לצעירות שרוצות להיכנס למקצוע.

"יש לי תלמידות שהן כבר נשים בוגרות ובעלות עסקים מצליחים, שמגיעות אליי כי הן רוצות להרחיב את הידע המקצועי שלהן. מנגד יש חיילות שעושות יומיות ובערבים מקבלות לקוחות לציפורניים, שמגיעות לקורס כדי לנצל את המומנטום, ובגילן הצעיר לצבור ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. אני פותחת קורסים מתוך חזון רחב להעלות את הרמה בתחום הביוטי בארץ, ומי שמגיעה אלי לקורס נחשפת לכל הסודות שלי ומקבלת בסיס מקצועי וכלים משמעותיים שיהפכו אותה לאוטוריטה בתחומה".

הסיפור האישי של גרינברג מסגיר את סוד ההצלחה. לפני שהיא אשת קריירה ויזמית מצליחה, אושר אימא לשני ילדים קטנים: בת שנתיים ובן עשרה חודשים. לפי אושר, אם אתן מחפשות מקור למוטיבציה, תמצאו אותו רק מבפנים: "החלטתי להיכנס לעסקי היופי בעקבות שאלה ששאל אותי בעלי בערב שגרתי בבית - מה את באמת אוהבת לעשות? הייתי בחורה צעירה שהגיעה לתפקיד בכיר בחברה גדולה והבאתי משכורות שאפשרו לי לחיות טוב מאוד, לא היה חסר לי כלום. אבל השאלה שלו העלתה בי את כל מה שאהבתי לעשות בתור נערה; תמיד התעסקתי באסתטיקה, סידרתי גבות ושפם לחברות שלי, וכל מי שתשאלי אותו יספר לך שאין מצב לראות אותי מורידה את הזבל בלי שאני מתוקתקת וכל שערה נמצאת במקום.

"מלבד האהבה הגדולה שלי לתחום האסתטיקה, זה מקצוע שאני טובה וכשרונית בו, לכן הבנתי שאין סיבה שלא אאחז באהבה הזאת בשתי ידיים. מהרגע שהחלטתי את זה קיבלתי את כל הפרגון והדחיפה מבעלי, והתחלתי ללמוד כל מה שצריך כדי להכיר מבפנים את התחום, באופן הכי עמוק שיש. הקרדיט על ההשראה מגיע לבעלי, אבל את האהבה למקצוע ואת האמביציה - תמיד החזקתי בתוכי. חקרתי, למדתי את התחום וחיפשתי את השיטות הכי נכונות לעכשיו, לא בהתאם לסטנדרט אלא מעליו. כנותנת שירות, לא יכולתי לשאת מחשבה שאהיה פחות מהטובה ביותר. אני מלאה ומסופקת מהידיעה שאני נותנת ללקוחות שלי מענה לצרכים אמתיים ולא מוכרת להן פנטזיות על אידיאל יופי בלתי מושג. זו הסיבה שהעסק עובד ומתפתח, כל לקוחה מביאה אלי את כל המעגל הקרוב שלה, זה עובר מפה לאוזן וזה הדלק שלי. הלקוחות נותנות לי את הכוח להתמודד עם אתגרים כמו איזון בין אימהות לקריירה. העצה הכי טובה שיש לי עבור בחורה צעירה ואמביציוזית: תבחרי לקום כל בוקר לעבודה שאת אוהבת, והעולם מסביב כבר יתאים את עצמו".

גרינברג החליטה להתחבר לטבע שבה ולתשוקות שטמונות בה מגיל צעיר - וסחפה אחריה בגדול. הגענו לבדוק מה סוד ההצלחה וגילינו מודל מעורר השראה של האישה הטבעית החדשה, שמשלבת אימהות עם קריירה מצליחה. כשזה מגיע למראה שלכן ולהכשרה המקצועית שלכן, אל תתפשרו על פחות מהטובה ביותר.

אושר גרינברג. יח"צ,
פיגמנט טבעי לשפתיים/יח"צ

אושר גרינברג ביוטי

צבי תדמור 3, חולון

שי עגנון 3, יבנה

לרכישת מוצרים

לייעוץ, קביעת תורים ובירור על פתיחת המחזור הקרוב לחצי כאן או חייגי 0504434365

פייסבוק

בשיתוף אושר גרינברג
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully