וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה לאיפור קבוע שתעזור לך להפוך למותג מוביל

בשיתוף PMU

28.12.2020 / 13:44

חולמת לקחת את כישרון האיפור שלך לשלב הבא ולהתמקצע בתחום האיפור הקבוע? בעלת ידע באיפור קבוע ורוצה לשדרג את טכניקות העבודה שלך? רגע לפני שאת בוחרת את האקדמיה שבה תלמדי, חשוב שתקראי את הכתבה הבאה ותביני מהו מוסד הלימודים שילווה אותך כל הדרך אל עצמאות כלכלית

רוית חזות. עידן הצילום,
רוית אזוט/עידן הצילום

זה כבר ידוע שהביקוש לרכישת מקצוע בתחום האיפור והיופי ממשיך לעלות, ומגוון רחב של בתי ספר ומכללות ללימודי קוסמטיקה ויופי נפתחו בשנים האחרונות. מה שכדאי שתדעי, זה שמכיוון שאין צורך בידע מקדים או ניסיון - קורסים מסוג זה מיועדים לאנשים בכל גיל ובכל רמת השכלה, המעוניינים להתוודע למקצוע רווחי, מספק ואופטימי, המאפשר לבנות עסק להכנסה נוספת או הכנסה עיקרית. בנוסף, מדובר בקורסים אידיאליים למאפרות ולקוסמטיקאיות המעוניינות להעשיר את מגוון השירותים ללקוחות ולהעלות את רמת ההכנסה שלהן באופן משמעותי.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שלא כל אחת שמתמחה באיפור קבוע ומגיעה לתוצאות טובות תדע להעביר את הידע המקצועי הלאה וללמד תלמידות אחרות. לכן, חשוב לבחור במוסד הלימודים הנכון שידע להעביר ולהסביר בצורה נכונה מה עומד מאחורי כל פעולה קוסמטית ומה קורה בתהליך עצמו. מכיוון שטיפולי איפור קבוע נחשבים לסוג של פרוצדורה רפואית, חשוב לגשת לכל טיפול בצורה הכי נכונה ומקצועית כדי למנוע אפשרות של גרימת נזק ללקוחות.

רוית חזות. אדיר אסרף,
רוית אזוט/אדיר אסרף

ללמוד מהמאסטרית

אין לנו ספק שכבר שמעת את השם רוית אזוט, אוטוריטה בתחום הקוסמטיקה ומקצועות היופי, מובילה את התחום בארץ ובאזור הדרום בפרט, ופעילה למעלה מ-20 שנה אשר מטפלת באלפי נשים מרוצות שמגיעות מכל הארץ. בזכות הידע, הכישרון, האהבה למקצוע וההצלחה הטמועים בה מאז ומתמיד, הפכה רוית למוקד עליה לרגל לכל מי, נשים וגברים, שרוצים להרגיש טוב עם עצמם. בנוסף, בבעלותה של רוית אקדמיה ללימודי איפור קבוע ויופי שבה כבר החלו נשים רבות ללמוד את רזי המקצוע, החל מידע נרחב מניסיונה העשיר והידע אותו צברה רוית לאורך שנים ועד עידוד פרטני לממש את עצמאותן הכלכלית ולחיות ברווחה.

אחרי שלמדה והתמחתה אצל מיטב המאסטרים בעולם. בתור אמנית איפור קבוע, לרוית יש את היכולת להעביר את הידע הרב שצברה במהלך השנים, מבחינה מקצועית ואישית. "אני לא חוסכת בשום פרט בחומר הלימוד שאני מעבירה כי אני רוצה שהתלמידות שלי יהיו הטובות ביותר", סיפרה רוית בחיוך אופייני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוית חזות. איגור איסמאילוב,
רוית אזוט/איגור איסמאילוב

עכשיו, תקשיבי למה שיש לנו לספר לך: אקדמיית הבוטיק היוקרתית PMU בהנהלתה של רוית מציעה מסלולי לימוד מותאמים אישית, קורסים והשתלמויות לאיפור קבוע בטכניקות שונות, כגון שיטת השערה, הצללה, איילנר , שפתיים, מיקרובליידינג, הרמת ריסים, הסרת קעקועים ועוד. באקדמיה מוצעים מסלולי הכשרה למתקדמות ולמקצועניות, הנותנים דגש על עבודה מעשית, שיפור טכניקה למידת סגנונות חדשים, הדמיית זקיקי שיער, שחזורי פטמות ועוד.

אקדמיית PMU שמה דגש רב על האיכות והמקצועיות של התלמידות, והלימודים נעשים באווירה משפחתית וקרובה. הקורסים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 4 תלמידות ובצורה ממוקדת, על מנת שכל תלמידה תקבל את היחס האישי עד שתגיע לתוצאות מוצלחות וטובות. בנוסף, תזכי לליווי מקצועי וצמוד מרוית שתעניק לכם את כל הביטחון והידע כדי להיות מומחית בתחום - כמוה!

רוית חזות. אדיר אסרף,
רוית אזוט/אדיר אסרף

כל הדרך לעצמאות כלכלית

הדרך הנכונה לפרנסה עם אהבה: אקדמיית PMU מעניקה לתלמידות את כל הכלים המקצועיים בעבודה עם המוצרים המובילים בשוק האיפור הקבוע שמביאים לתוצאות הטובות ביותר. בנוסף, האקדמיה מציעה הדרכה והכוונה מלאה מרוית כיצד לצאת לעצמאות ורווחה כלכלית ולעשות שינוי או הסבה בחייך, כך שכל תלמידה תוכל לעבוד בתחום כבר מרגע קבלת התעודה. במסגרת הליווי בקורס המורחב של איפור קבוע, התלמידות יקבלו מערכת לניהול תורים במתנה לשלושה חודשים, שיעור לשיווק באינסטגרם, לוגו לעסק וצילומי תדמית במחיר עלות במטרה להקל על תהליך פתיחת העסק.

מעבר לזה, באקדמיה קיימת אפשר לערוך קורסים חוזרים והשתלמויות. במקרה שתלמידה מסוימת לא הצליחה להגיע לתוצאות מספקות בקורס הראשון, קיימת אפשרות להצטרף לקורס הבא ללא עלות, גם למי שרוצה לבנות תיק עבודות. בנוסף לקורסים, רוית מציעה גם השתלמויות לנשות מקצוע בתחום שרוצות לחזק את הידע ולחדד את המקצועיות, או לנשים שרוצות לרכוש מקצוע ביום אחד בלימודי הרמת ריסים.

רוית חזות. איגור איסמאילוב,
רוית אזוט/איגור איסמאילוב

תכנית הליווי הכי יפה שלך

בימים אלה רוית משיקה תכנית ייחודית של ליווי למותג מוביל, תכנית נחשקת ורווחית בתחום היופי הנקראת תכנית מע"מ (מקצועי, עסקי ומותגי). התכנית מרכזת את כל הידע המקצועי שרוית צברה במהלך 20 השנים האחרונות לכדי תכנית אחת, והיא כוללת פרקטיקה ויישום של 5 מקצועות שיניבו לך מעל 20 אלף ש"ח בחודש - איפור קבוע, הסרת קעקועים בלייזר וחומצות, עיצוב גבות, הרמת ריסים ושעוות. בתכנית זו רוית מלמדת את כל הכלים לניהול מותג מוביל - שיווק דיגיטלי, שיווק עצמי, גיוס לקוחות, סגירת מכירות, תמחור וניהול כספים, התמודדות עם עמידה מול קהל, מיתוג וסטיילינג אישי כדי שתוכלי לדעת איך לשדר עוצמה ויופי כדי שכל לקוחה תרגיש בטוח וטוב עם עצמה.

נכון שזה עושה חשק להתחיל? אם את מעוניינת בהכנסה נוספת או בהסבה מקצועית אל תתפשרי - חייגי ולא תצטערי!

*הכתבה מנוסחת בלשון נקבה, אך מיועדת לשני המינים

כתובת: עין גדי 14, באר שבע

טלפון: 077-7675404

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

יוטיוב

בשיתוף PMU
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully