וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון אוחנה, יגרום למהפך אמיתי בחיים שלכם

בשיתוף רון אוחנה

28.12.2020 / 13:40

תקופת הקורונה גרמה להמון אנשים לראות במשבר הזדמנות ולבצע שינוי בשגרת החיים. הכירו את רון אוחנה, יזם, קאוצ'ר ויועץ עסקי שמסייע לאנשים לבצע מהפך אמיתי בחייהם

רון אוחנה, יועץ ומנטור כלכלי/אולפן הנבחרים

רון אוחנה הוא איש מרשים וכבר לאחר שתי דקות של שיחה הותיר עלינו רושם אדיר, קולו בטוח ומפיו יוצאים משפטים חדים כמו סכינים, כאשר יודע לקרוא את המחשבות שלנו ולענות על שאלה עוד לפני שזו הושלמה.

תחילת הדרך של רון בעולם המכירות החלה כבר בגיל 17, אז עבד בחברת כספות ומנעולים ותוך זמן קצר עקף את כל סוכני המכירות המנוסים ממנו, בזכות העובדה שהייתה לו את התושיה לחשוב מחוץ לקופסא ולהבין כי כל ה"טריק" במכירות הוא לזהות קודם את הצורך של הלקוח.

הייחודיות שבנה לעצמו במהלך השנים כוללת בתוכה תובנות שגרמו לאנשי מקצוע בתחום ה- NLP לתפוס את הראש, על כך אוחנה הסביר לנו:

"כל חיי חשבתי כיצד לחשוב אחרת ולכן סיגלתי לעצמי תובנות, בין היתר שמכירה טובה לא תהיה כאשר מדקלמים כמו תוכי תסריט קבוע מראש, אלא שכדאי לתת לצד השני סוג של תמריץ, זאת ניתן לעשות על ידי החדרת מוטיבציה ושינוי תודעה של ממש".

על תפיסת עולמו סיפר רון:

"אני לא יכול לשמוע שאומרים לי לא, הדבר פשוט בוער בתוכי, לכן זה לא משנה איזה מוצר אני מוכר, אני קודם דואג לשנות את התודעה של הבן אדם".

אם גם אתם רוצים לעשות מהפך בחייכם ולהשיג את המטרות שאתם מציבים לעצמכם, יש לכם דרך אחת לעשות זאת - פנו לרון אוחנה ותהנו ממסלול בטוח אל עבר ההצלחה.

בשיתוף רון אוחנה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully