וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיש נדל"ן וניהול נכסים - סוכנות תיווך מובילה בראשון לציון

בשיתוף חיש נדל"ן

28.12.2020 / 12:23

במסגרת כתבות "הנבחרים" לסיכום שנת 2020, אנחנו ממשיכים לסקר עבורכם את הנעשה בשנה האחרונה בעולם הנדל"ן. שוחחנו עם ישראל חפץ, הבעלים של "חיש נדל"ן וניהול נכסים" בראשון לציון, כדי ללמוד על הנעשה בעיר היין בשנת הקורונה

חיש נדל"ן. יח"צ,
חיש נדל"ן/יח"צ

מפיקה חברת המערכת יצאה לפגישה עם ישראל חפץ בסוכנות אשר ממוקמת ברחוב ברשבסקי 7, באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, אלו הם התובנות שהביאה עימה בחזרה.

ישראל חפץ, בן 40, נשוי פלוס חמישה, הוא אחד מסוכני התיווך העסוקים ביותר בימים אלו בעיר ראשון לציון. את עולם הנדל"ן הוא חי ונושם כבר במשך 6 שנים, כאשר תוך כדי תנועה לא מפסיק ללמוד ולהתמקצע, על מנת להביא ללקוחותיו את השירות המקצועי ביותר שאפשר. בנוסף, ישראל חפץ חבר בלשכת המתווכים הארצית והוא פעיל מאוד גם בליווי משקיעים עבור עסקאות נדל"ן מעבר לים.

הדבר סקרן אותי מאוד וביקשתי ללמוד על הפעילות הזו שלו בחו"ל, ישראל חפץ שמח לפרט עבורי: "לפני מספר שנים מס הרכישה בישראל הפך להיות יקר יותר, לכן לקוחות רבים שלי פנו אליי בבקשה לעזרה, למצוא עבורם אפיקי השקעה חדשים על מנת שיוכלו לקבל תשואה גבוהה. חקרתי את הנושא וביצעתי לא מעט בדיקות באירופה ובארה"ב, לבסוף החלטתי להתמקד בגיאורגיה ובעיקר בעיר באטומי. מצאתי כי ניתן למצוא שם לא מעט שטחים ונכסי נדל"ן במחירים מאוד נוחים, לקבל עליהם תשואה שנכון לימים אלו עומדת על 9% עד 12%, מדובר ביחס שקשה עד בלתי אפשרי למצוא בארץ. לכן פיתחתי נישה מיוחדת, בה אני מלווה קבוצות לרכישת דירות באזור זה של העולם".

על פי נתונים שפורסמו, במהלך השנה האחרונה בראשון לציון נמכרו כ 2,481 דירות במחיר ממוצע של 1,646,392 שקלים. שאלתי את ישראל, האם ישנם עדיין אזורים בראשון לציון שאפשר למצוא בהם נכסים במחיר סביר.

על המקומות הללו ופיתוח אזורי הוא סיפר לי: "יש לא מעט אזורים שעדיין מתפתחים בראשון לציון, שיכון המזרח הוא האזור בו אפשר למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר. בקרבת מקום ממוקם גם מחנה צריפין שממשיך להתפנות, כך שבשנים הבאות אנחנו נראה שם תנופת בנייה מעניינת במיוחד. נכון להיום בשכונת רמת אליהו יש כמה פרויקטים של פינוי בינוי וגם במתחם ה 1000 יש לא מעט הזדמנויות".

אחד הדברים שמאפיינים את סגנון עבודתו של ישראל חפץ, הוא שהוא מרבה לשתף פעולה עם סוכני תיווך נוספים ברחבי העיר, על מנת לדחוף ולהגיע לעסקה פוטנציאלית עבור לקוחותיו בזמן המהיר ביותר שניתן. "ברגע שאני מפרסם את דירה מסויימת שקיבלתי עליה בלעדיות, מיד עוד כ 90 סוכנים נוספים רואים את הפרסום שלי ופונים אליי אם יש להם לקוח שאפשר לשדך לעסקה הזו, לשיתוף הפעולה הזה יש ערך מוסף גדול", ישראל חפץ הסביר.

מה לגבי ההתנהלות של משרדך בימי הקורונה?

"העסקים והפעילות שלנו לא נפגעו, גם לא בימי הסגר, משום שאנחנו דואגים לצלם את הנכסים השונים בסרטוני וידאו, כך שיכולים לשלוח את אלו ללקוחות אשר מתעניינים. למעשה סגנון העבודה הזה יעיל מאוד, הוא חוסך חצי מזמן העבודה, כי מהווה סוג של מסנן חכם במיוחד. אם הסרטון של הבית מצא חן בעיני לקוח מסויים, יהיה לו דחף ורצון לעשות את המאמץ לבוא לראות את הדירה מקרוב. אם לא, אז הוא לא יבזבז לעצמו את הזמן, גם לא לי או ללקוחות שאני מייצג".

חלק מהשירות של ישראל חפץ כולל בתוכו גם בדיקה פיננסית של כל לקוח שמשכיר דרכו דירה. בדיקה זו כוללת האם בעבר חזרו צ'קים, האם הערבים שלו בעלי משכורות קבועות ועוד, הכל על מנת להבטיח את הביטחון של בעל הנכס אותו הסוכנות של ישראל חפץ מנהלת.

בנוסף הוא מעניק ליווי וייעוץ בכל הנוגע למשכנתאות: "אני בודק את ההכנסות והוצאות של הלקוח, מחשב באיזה גובה החזר משכנתא הוא יכול לעמוד, לפי זה אני מחפש עבורו בית לרכישה. אם אני מזהה כי אין סיכוי שהוא יעמוד במעמסה הזו, אני לא מתבייש "להוריד אותו אל הקרקע", אחרת אני לא עושה את עבודתי כהלכה", סיפר חפץ והוסיף, "בתקופת הקורנה יש לא מעט בתי אב שבעקבות המצב "נחנקו" מבחינת תזרים המזומנים, עד כדי כך שנאלצו למכור את הדירה שהיתה ברשותם. הם אפילו מוכנים להתפשר במחיר, לכן במיוחד היום, למרות הכאוס של המשבר, בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן מדובר בתקופה מעניינת ביותר".

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם ישראל חפץ בטלפון:

050-2512020

אתר

בשיתוף חיש נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully