וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את "פסגת הראייה" - חנות האופטיקה המקצועית שתדאג לעיניים שלכם

בשיתוף פסגת הראייה

28.12.2020 / 12:01

השירות האדיב, המקצועיות חסרת הפשרות והיכולת לטפל בילדים הביאה לכך שפסגת הראייה בירושלים מספקת משקפיים לתושבי העיר כבר במשך 2 דורות

ניב פיליפסבורן. דודי מוסקוביץ,
ניב פיליפסבורן/דודי מוסקוביץ

אין ספק כי החוויה של רכישת משקפיים עשויה להיות לא פשוטה. פרט לאיכות הראייה והמסגרת, אנו צריכים לתת את הדעת גם על מידת הנוחות של המשקפיים וההתאמה שלהם לאופנה המשתנה. כאשר אנו כבר צולחים את המשימה וזוכים לקבל את המשקפיים הנכונים ביותר עבורנו - מדובר, ללא ספק, בחוויה משמחת במיוחד. השאיפה של ניב פיליפסבורן, אופטומטריסט בעל חנות האופטיקה המצליחה "פסגת הראייה", היא להעניק ללקוחותיו את החוויה הזו בדיוק, תוך הקפדה על מקצועיות בלתי מתפשרת ושירות אדיב ונעים במיוחד.

"האופטומטריה היא תחום שמשלב בין כל העולמות"

עוד מגיל צעיר ידע ניב שמה שהוא מעוניין לעשות בחיים זה לעבוד מול קהל, ויחד עם זאת לעסוק בתחום רפואי או פרא-רפואי. "האופטומטריה הייתה ההזדמנות לשלב בין שני התחומים הללו", הוא מסביר. לאחר שסיים לימודי אופטומטריה , עבד ניב במשך שנים כשכיר על מנת לצבור ניסיון, ובשנת 1995 הקים את "פסגת הראייה" - חנות אופטיקה משפחתית המעניקה פתרון לכל סוג של בעיה ומענה לכל סוג של קהל.

ניב פיליפסבורן. דודי מוסקוביץ,
ניב פיליפסבורן/דודי מוסקוביץ

שירותי אופטיקה - גם לילדים

אין ספק כי בחנות האופטיקה "פסגת הראייה", יודעים כיצד להפוך את חווית רכישת והרכבת המשקפיים לנעימה במיוחד גם עבור ילדים. "אנחנו מאוד מנסים להפוך את החוויה הזו לפרס ולא לעונש", מסביר ניב, "חשוב לתת לילדים להסתגל להרכבת המשקפיים בצורה נעימה". בדיוק לצרכים כאלה, קיים באופטיקה מגוון רחב מאוד של משקפיים ממותגים שונים. העובדה שחנות האופטיקה עובדת בהסכם עם רוב קופות החולים, מחייבת להחזיק מלאי של מסגרות מיוחדות המותאמות ספציפית לילדים, אשר מתאפיינות בנוחות ובעמידות מקסימלית. "הילדים לא מקבלים רק משקפיים נוחים, אלא גם יפים ואופנתיים", הוא אומר. עלות המשקפיים לילדים, אגב, היא נמוכה במיוחד או אף אפסית - כתלות בקופת החולים, בהסכם עם האופטיקה ובסוג המשקפיים הנדרשים.

פסגת הראייה. יח"צ,
פסגת הראייה/יח"צ

שירות מקצועי ואדיב

השירות המקצועי והיחס האדיב שניב מקפיד עליו בחנות האופטיקה, אינם באים לידי ביטוי רק כאשר מדובר בילדים. "גילינו משהו שאמור להיות עובדה טריוויאלית לכולם", אומר ניב, "לקוחות יודעים להעריך שירות. זו הסיבה שיש לקוחות שנשארים איתנו עוד מאז שהיו ילדים קטנים, בני 4 או 5, והיום אני כבר מטפל בדור ההמשך שלהם".

כאיש מקצוע אשר מרכיב בעצמו משקפיים, ניב מבין את החשיבות במציאת פתרון יעיל ומקצועי עבור כל לקוח ולקוח שלו, ועושה זאת תוך מסירות טוטאלית לעבודתו. "פעם אפילו נסענו לחתונה, בשביל להוציא לכלה עדשה שנתקעה לה בעין", הוא מספר, "היה גם מקרה של תינוקת בת חודש שהגיעה אלינו עם בעיה בקרנית, והזמנו עבורה עדשות בעיצוב בייצור מיוחד". מאותה סיבה בדיוק, חנות האופטיקה, אשר נחשבת לעסק חיוני, פועלת כרגיל גם בתקופות סגר תוך שמירה קפדנית על המגבלות, וממשיכה בהסדרים מול קופות החולים, על מנת לתת פתרונות לאנשים גם בעתות מצוקה. "אנחנו נהיה פתוחים גם בסגרים הבאים. בתקווה שלא יהיו, כמובן", מצהיר ניב, "חשוב לי שכל מי שזקוק לפתרונות אופטיים יקבל מענה".

פסגת הראייה

כתובת: אלוף יקותיאל 2. ירושלים.

טלפון: 02-6563375

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פסגת הראייה
  • עוד באותו נושא:
  • אופטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully