וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המאסטרית ב-NLP - ריקי לייבוביץ אוסדון

בשיתוף ריקי לייבוביץ אוסדון

28.12.2020 / 10:59

תקופת הקורונה טומנת בחובה השלכות נפשיות משמעותיות עבור אנשים רבים. ריקי לייבוביץ אוסדון, אם ל-3 ילדים, היא הבעלים של "ריקי אוסדון - אימון רגשי לילדים ונוער וטיפול בחרדות רב גילאי". ריקי מתמחה במגוון גישות טיפוליות: מאסטר ב-NLP ומתמחה בטיפול אינטגרטיבי

ריקי לייבוביץ אוסדון/אולפן הנבחרים

נכון שלנו, ההורים, כואב כשהילד שלנו מסתובב בבית עצבני, כעוס עגמומי ומתוסכל? נכון שאנחנו סובלים מאוד כשהילד שלנו סובל מפחדים וחרדות? ונכון-שלנו ההורים, יהיה הרבה יותר טוב כשמישהו או משהו יגרום למצב הזה להשתנות? ונכון - שלנו ההורים, הכי חשוב שהילד שלנו יהיה באמת, אבל באמת מאושר? כאן נכנסת לתמונה ריקי לייבוביץ אוסדון, מאמנת אישית לילדים, בני נוער ומתבגרים.

שאלנו את ריקי, מהו ההבדל בין טיפול פסיכולוגי לטיפול בNLP :

"ה-NLP שאוב מתוך עולם הפסיכולוגיה. זה למעשה מחקר והמון תצפיות על אנשים שהצליחו מאוד בחיים שלהם, והמטרה היא לנסות להבין מה מייחד אותם משאר האוכלוסיה. ב-NLP השאלה המרכזית היא 'איך' ולא 'למה'. יש לנו תבניות של חשיבה של התנהגות ושל רגשות, ואנחנו מחפשים מה יכול להועיל ולא מה יכול להפיל או להוריד אותנו מכל החסמים שלנו שלמעשה משאירים אותנו במקום".

מהו הטיפ המקצועי שלך עבור הצופים שלנו?

"הטיפ שלי הוא להבין שיש לו את היכולת לשלוט על מחשבה. אנחנו לא יכולים לשלוט על המחשבות שנכנסות לנו לראש, כי רובן רנדומליות, אבל אנחנו כן יכולים לשלוט על הזמן שהמחשבה הזו שוהה אצלנו בראש ועל איזו מחשבה אנו נכניס במקום. זה דורש אימון אבל רואים בתוצאות".

בשיתוף ריקי לייבוביץ אוסדון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully