וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "שחקים פתרונות פיננסיים" השמיים הם לא הגבול

בשיתוף שחקים פתרונות פיננסיים

28.12.2020 / 10:04

לא מעט עסקים קטנים ובינוניים חוו משבר של ממש בעידן הקורונה. מי שבא לעזרתם בתקופה זו ובכלל הוא קובי מיכלין, בעלי חברת "שחקים פתרונות פיננסיים". צפו בראיון עימו בו הוא מספר כיצד הוא עושה זאת

שחקים פתרונות פיננסיים/אולפן הנבחרים

"שחקים" החברה המובילה לניהול ומתן פתרונות פיננסיים לעסקים, חברות וארגונים. בעל החברה הוא קובי מיכלין.

החברה מעניקה מטריית שירותים פיננסיים כמנהלי כספים חיצוניים, גיוס אשראי, הלוואת בערבות מדינה.

נוסף על כך, החברה מובילת שוק במיקור חוץ את הניהול הפיננסי בחברות קטנות ובינוניות , חלקן מאד מוכרות, תוך בניית תהליכי עבודה ברורים היוצרים תמונה פיננסית ברורה, מעניקים לבעל החברה שליטה מלאה על העסק, וודאות וגם תכנון פיננסי עתיד - כל אלה ביחד מסייעים לבעלי החברות והמנכלים לנהל את הפעילות העסקית שלהם טוב יותר ונכון יותר.

שאלנו את קובי, איך מתנהל העסק בפועל?

"קודם כל, חברות קטנות ובינוניות באופן קטגורי אין להן ניהול פיננסי. חלק לא קטן מאנשי מקצוע שפותחים עסק עצמאי, מוצאים עצמם מתעסקים בעבודה מול בנקים, בנושאים פיננסיים, בתקציבים. הם לא יודעים איך לעשות זאת ולא אוהבים לעשות זאת. מלבד זאת, אנשים בורחים ממספרים, לא רק בעלי עסקים ומה שקורה שיש לבעל העסק מנהל חשבון, רואה חשבון, אבל בעל העסק הקטן והבינוני לא יודע לענות על שלוש שאלות הכי קריטיות בעסק: אחת - מה אני מרוויח היום? שתיים - מה ממן האשראי שלי בבנק? שלוש - מה מצב הנהלת החשבונות שלי? אני ליוויתי בחיי אלפי עסקים ועל כף יד אחת אני יכול לספור עסקים שיודעים לענות על התשובות האלה. זה בסיסי, זה כמו שהורה יודע באיזו כיתה הילדים שלו.
אנחנו נותנים את השירות הזה בצורה חיצונית. רוב בעלי העסקים לא יודעים שזה קיים בכלל. הם יודעים שיש יועץ פיננסי שנותן ייעוץ , מה שהם לא יודעים זה שיש חברות ניהול כספים חיצוניות שעושות את זה עבורם. אנחנו מדברים עם הבנקים, אנחנו רואים את היתרות כל יום, אנחנו מגייסים לו את האשראי, אנחנו בודק קים לו כל חודש אם הוא מרוויח או מפסיד וכמה, אנחנו בונים לו תקציב, וכל מה שענדרש בניהול פיננסי רק בצורה חיצונית ובעלות חיצונית.

העסק שלכם נדרש לניהול כספים טוב יותר? לא מסוגלים לנהל את חשבון הבנק כמו שהייתם רוצים? פנו ל"שחקים פתרונות פיננסים", ותתחילו לפרוח מחדש.

בשיתוף שחקים פתרונות פיננסיים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully