וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדת סלולר ומחשבים שאפשר לסמוך עליה

בשיתוף P.C.P

27.12.2020 / 16:13

הסמארטפונים והמחשבים שסובבים את חיינו כבר מזמן הפכו למצרך בסיסי שהחיים בלעדיו קשים מנשוא. למרות שמדובר בתחום חיוני, לא פשוט למצוא את המעבדה הנכונה שתדע לתת את המענה המקצועי ביותר עם שירות אישי

PCP. יח"צ,
P.C.P/יח"צ

תחום תיקוני הסלולר והמחשבים הוא תחום פרוץ ולא מפוקח. אף אחד לא באמת יודע מה קורה למכשירים שלנו כשאנחנו שמים אותם במעבדת תיקונים. מעבר לזה, כשהולכים לרשתות גדולות עם מעבדות תיקונים, עלולים להיתקל בתורים אינסופיים ובחוסר מקצועיות, מה שגורם לכך שהשירות נפגם. לרוב, לטכנאים אין באמת את הידע והסבלנות להסביר ללקוחות בצורה מפורטת ולטפל בהם כראוי. לכן, כדאי למצוא את מעבדת השירות שתדע להעניק לכם יחס אישי, מקצועי ואמין כדי שיהיה לכם על מי לסמוך עם הסמארטפון או המחשב שלכם.

הכירו את חברת P.C.P של האחים מרום ואלרום ישראל, המתמחה במכירה ותיקון של מכשירי סלולר, מחשבים וקונסולות משחק. מדובר בחברה צעירה ושאפתנית עם ניסיון של למעלה מ-7 שנים ושני סניפים באזור חיפה והקריות, בהם תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרים איכותיים עם אחריות לכל צורך משרדי, מקצועי וביתי. רשת P.C.P תשמח לייעץ לכל לקוח בבחירת סמארטפון או מחשב חדש בזכות ידע נרחב ומקצועיות, ומתחייבת לעשות זאת באדיבות, סבלנות וחיוך.

PCP. יח"צ,
P.C.P/יח"צ

טכנאים בדרג הגבוה ביותר

ב-P.C.P תוכלו למצוא פתרון ומענה לכל תקלה במכשירים האלקטרוניים שלכם בזכות צוות טכנאים מקצועי ומנוסה המדורג בדרג הגבוה ביותר. למי שלא יודע, טכנאי מחשבים וסלולר בארץ מדורגים לפי דרגים במטרה להגדיר ולהסמיך את מי שמורשה ויכול לתקן את המכשירים. הטכנאים של רשת P.C.P מוסמכים לדרג הגבוה ביותר (דרג ד'), המאפשר להם לבצע אבחון תקלות ולהגיע לפתרון בצורה הכי מקצועית.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קירורי מים בהרכבה אישית

רשת P.C.P היא בין החברות המובילות בארץ המתמחה בבניית והרכבת קירורי מים בהתאמה אישית לכל מחשב וצורך. אנשים רבים נדרשים לעבוד עם מחשבים חזקים, בין אם זה לצורכי גיימינג או שימוש בתוכנות "כבדות", מה שגורם לחלקי המחשב לעבוד חזק יותר משאר המחשבים. מכיוון שבין חלקי המחשב עובר מתח חשמלי, נפלט מהמחשב חום גבוה שעלול להגיע לטמפרטורות גבוהות ולגרום נזק לרכיבי החומרה. מהסיבה הזו קיימים גופי קירור שנועדו לשפר את פליטת החום מהרכיבים באמצעים שונים. אחד האמצעים המובילים היום בקרב שחקני גיימינג, עורכים גרפיים ואנשים המשתמשים במחשבים חזקים הוא קירור מים, העונה על צורך של קירור מסיבי ואידיאלי למחשבים אלה. קירור מים מסוג זה עושה את עבודת הקירור הטובה ביותר מאשר קירור באמצעות אוויר, ולכן הפך למבוקש יותר בשנה האחרונה.

PCP. יח"צ,
P.C.P/יח"צ

שירות מעל הכל

אלרום ומרום מתחייבים לתת בסניפי רשת P.C.P את השירות הטוב ביותר לכלל הלקוחות, להסביר ולעזור לכל לקוח לבחור את המכשירים המתאימים לו, לפי הצרכים והדרישות שלו. "אנחנו דואגים שכל לקוח יקבל את המענה המקצועי ביותר. אנחנו נכנסים לעובי הקורה ומנסים להבין מה המטרה והצורך של הלקוח במכשיר הסלולר או במחשב, ומתאימים לו את הציוד המדויק והנכון עבורו", סיפר מרום, אחד מבעלי החברה.

הכל נשאר במשפחה

לאלרום ומרום תמיד הייתה אהבה לכל מה שקשור לאלקטרוניקה. למעשה, אבא שלהם היה היבואן הראשון לארץ של קונסולת המשחק הראשונה "מגאסון", כך שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. "בתור ילדים היינו גיימרים בנשמה, ותמיד אהבנו להתעסק עם מכשירים. אנחנו באמת אוהבים את המקצוע וידענו שזה התחום והאהבה שלנו, אז החלטנו ללכת ללמוד אותו בצורה מקצועית. אלרום החליט ללמוד טכנאות מחשבים ואני פניתי לתחום הסלולר", סיפר מרום. "החלטנו להפוך את האהבה למקצוע, וזה מה שמאפשר לנו להעניק את השירות הטוב ביותר עם מקצועיות בלתי מתפשרת".

כתובת: שד' טרומפלדור 52, חיפה | מוטה גור 8, קריית מוצקין

טלפון: 058-721-2727 | 055-999-7977

מייל: pcp@outlook.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף P.C.P
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully