וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EDA-PC - מעניקים שירות חיוני ללקוחות פרטיים ועסקיים

בשיתוף EDA - PC

27.12.2020 / 15:58

התלות במחשבים הלכה והתגברה בשנים בהאחרונות וביתר שאת בתקופת הקורונה בה עובדים ולומדים מהבית. יצאנו לחפש את חנויות ומעבדות המחשבים המובילות

EDA. יח"צ,
EDA - PC/יח"צ

אחת התופעות המרכזיות שהתחזקו במהלך משבר הקורונה, היא הצורך הקיומי שלנו להיעזר במחשבים. מאות אלפי עובדים בכל התעשיות השונות החלו לעבוד מביתם בשלט רחוק, דרך המחשב האישי. בנוסף, גם תלמידים מכל הגילאים החלו ללמוד אף הם דרך תוכנת זום. אפילו ארוחות החג בשנה האחרונה התקיימו כאשר בני המשפחה היו מפוזרים כל אחד בביתו שלו, כאשר מצלמת הוידאו במחשב איחדה את כולם "סביב השולחן".

לכן, במסגרת כתבות סיכום השנה על נותני השירות המומלצים ביותר בתחום המחשבים בישראל, בחרנו לעשות שימוש בקוראינו הנאמנים אשר רשומים במערכת. 1,500 מהם קיבלו מאיתנו מסרון ובו התבקשו להמליץ על שם אחד של חנות או מרכז למחשבים, שאהבו יותר מכל.

EDA-PC, מרכז אשר מעניק מכלול גדול של שירותים בתחום עבור בתי עסק ולקוחות פרטיים, קיבל מספר גדול ומרשים של המלצות מצד לקוחות מכל רחבי הארץ. מעטפת מרשימה של מכירת ציוד, שירות טכנאי עד הבית או עד בית העסק, תמיכה טכנית מרחוק, שרתי טרמינל, ווב, בנייה ואחסון של אתרי אינטרנט, מעבדה להרכב ותיקונים של מחשבים ניידים, נייחים ועוד.

EDA. יח"צ,
EDA - PC/יח"צ

שוחחנו עם ערן עטר, הבעלים של EDA-PC, עדכנו אותו על הבחירה בעסק שלו כאחד העסקים המומלצים ביותר בעולם המחשבים בישראל, הוא מאוד שמח על כך וסיפר על תפיסת עולמו: "אני אתן דוגמה מעולם הגיימינג, לא פעם רשתות גדולות נותנות לוח אם זול על מנת להוזיל את מחיר המחשב. לגיטימי, כמובן, אבל אני לא יכול לישון בשקט בלילה בידיעה כי מכרתי ללקוח שלי מוצר שאני לא שלם איתו או עם ההתאמה שלו. לפי התפיסה שלי, בעולם הגיימינג חייבים לעשות התאמות אישיות לפי תקציב של לקוח, ולא סתם למכור את הדבר היקר או הזול ביותר.

"במחשב גיימינג חשוב שלא יהיה צוואר בקבוק, שלא תהיה חומרה אחת אחרת טובה יותר מחומרה שנייה, אלא שתמיד יהיה קו ישר מבחינת התאמה של הזכרונות, מעבד ושאר רכיבי המחשב. בנוסף, אנו עושים בדיקות מאמץ לכל מחשב שיוצא מאיתנו, סידור כבלים, שירות בבית לקוח, תמיכה טלפונית מרחוק, עושים הכל על מנת שהשירות והאיכות שלנו יהיו בצורה הטובה ביותר עבור הלקוחות, זה המוניטין שלנו ועליו אנחנו שומרים ומטפחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

את תחילת דרכו בתחום עשה ערן מיד עם שחרורו מצה"ל. למד את מקצוע רשתות ואבטחת מידע, עשה הסמכות של מייקרוספוט MCSE ו CCNA של סיסקו. עבר קורס של תכנות Full Stack ומאז במשך עשור ממשיך להתעניין וללמוד את כל הקורסים המתקדמים, כך שבכל זמן נתון אפשר למצוא אותו צובר את הידע העדכני ביותר.

מעבר ללקוחות פרטיים, EDA-PC מעניקים שירות גם לארגונים ומוסדות. "על מנת להעניק את השירות ברמה הגבוהה ביותר, אני תמיד מקפיד לעשות תיאום ציפיות עם הלקוחות שלי, בכל הנוגע לזמן עבודה, עלויות וכד', אני משקיע את כל כולי בכל פרויקט שאני לוקח, בין אם זה עבור לקוח פרטי או עסקי".

שוחחנו עם כמה מלקוחותיו העסקיים של ערן, כולם הרעיפו מחמאות מקיר לקיר, בין היתר מתן.ח, מנהל סניף של מערכות סטריאו לרכב סיפר: "השירות, אמינות ומקצועיות של ערן היא לא דבר מובן בישראל. בפעם הראשונה שנעזרתי ב EDA-PC, הגעתי על מנת להחליף את הארד דיסק ל Ssd. תוך שעה יצאתי עם הארד דיסק חדש, במחיר מעולה ולאחר שקיבלתי שירות של מלכים, מאז אני נעזר רק בהם כשיש לי צורך".

EDA. יח"צ,
EDA - PC/יח"צ

מיכל.א, מנהלת של אחת המועצות האזוריות בצפון העידה: "אני עובדת עם EDA-PC כבר כמעט שנתיים. אני חייבת לציין את האמינות והמקצועיות, בעיקר את הסבלנות של ערן והיחס האדיב וסבלני שלו לכל שאלה ובכל זמן נתון. אני ממליצה בחום".

למדנו כי בימים אלו לכבוד סיום השנה ב EDA-PC יצאו במבצע משתלם, על כל רכישה של מחשב דרך האתר, מקבלים מתנה מפתיעה!

שירות התמיכה ושרתים מרחוק של EDA-PC נעשה בכל הארץ.

שירות הגעת טכנאי ומכירת ציוד נעשה בכל אזור הצפון ומרכז הארץ.

לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 079-555-1235

פייסבוק

אתר

בשיתוף EDA - PC
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully