וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייט סטייל תאורה - light style שמים זרקור על האור ומעצבים את תאורת הבית custom-made

בשיתוף לייט סטטיל תאורה

27.12.2020 / 14:50

חמודי דיאב יצר מהפכה בתחום התאורה, כאשר אפשר ללקוחותיו לעצב את גופי התאורה שלהם, בהתאם לצרכים, לחלל ולעיצוב הבית. הוא סחף רבים בענף שהחליטו להעניק למעצבים וללקוחות את האפשרות לבחור... את האור

לייט סטייל תאורה  - light style. יח"צ,
לייט סטייל תאורה - light style/יח"צ

"פעם הגיע אליי מעצב, שביקש נברשת מאוד מסוימת. גדולה מהסטנדרט ותלויה בצורה ייחודית, מוצר שלא היה לנו וגם לא יכולנו לייבא מחו"ל. היה צורך לייצר אותו בהתאמה אישית. בקשותיהם של מעצבים, אדריכלים ובעלי בתים ליצירת גופי תאורה ייחודים ושונים מהסטנדרט גרמו לי להבין שדרושה פה חשיבה מחוץ לקופסא. כך עלה לי הרעיון לאפשר לכל דורש, תאורה מעוצבת על פי בחירה", מסביר חמודי דיאב (32) יועץ תאורה מטמרה שעבד משנת 2005 בתחום, עד שהקים לפני 3 שנים את 'לייט סטייל תאורה-light style', חנות ובית מלאכה הממוקמים בעראבה.

תאורה custom-made - על פי דרישה

ההבנה שיש צורך שלא מקבל מענה, עודדה את דיאב לגבש שירות נוסף, שלדבריו לא ניתן עד כה בתחום: "ענף התאורה מאוד מסקרן ומרגש אותי. המפגשים שלי עם הלקוחות גרמו לי להבין שיש דרישה לתאורה מעוצבת custom-made - על פי דרישה. אני גם חושב שענף התאורה גם לא מקבל את ההתייחסות המגיעה לו , כתחום משלים לעיצוב הבית ולכן גם חשוב לי להתפתח ולחשוב תמיד צעד אחד קדימה", הוא מסביר.

לייט סטייל תאורה  - light style. יח"צ,
לייט סטייל תאורה - light style/יח"צ

תכנון התאורה מעבר לסטנדרט

דיאב החליט לדבריו "להשתולל" ולהפוך את גופי התאורה לטרנדיים ועל פי צו אופנה, כולל ייצור בארץ בהתאמה אישית וגם ייבוא ועיצוב מחו"ל: "כל החנויות הציעו בזמנו גופי תאורה מוכנים, בגדלים ועיצובים מסוימים, ללא יכולת בחירה של הלקוח", הוא מסביר ומוסיף: "היה חשוב לי לתת מענה לצורך בנגיעה אישית, באמצעות תאורה, שמותאמת לסגנון העיצוב של הבית ועל פי בחירת הלקוח".

חנות תאורה מיוחדת במינה, הכולל עיצוב תאורה וייעוץ אישי עד לבית הלקוח

"הייחודיות של העסק שלנו באה לידי ביטוי בתכנון כחול לבן של התאורה, שמשלימה את העיצוב הכולל של החלל. הלקוח יכול לתכנן ולעצב יחד איתנו את סוג התאורה שהוא רוצה, ואנו עורכים עבורו הדמיה שתאפשר לו לראות את התוצאה הסופית. את גוף התאורה והאלמנטים העיצוביים אנחנו מייבאים מחו"ל או מייצרים בארץ", מסביר דיאב ומדגיש מדוע חשוב לו להמשיך ולהיות להיות מעורב כמעצב תאורה בכל פרויקט: "בין אם מדובר בבעל בית, מעצב או אדריכל, ניתן לקבל מאיתנו ייעוץ בחנות או במקום עצמו (בית הלקוח, משרד או אולם), כדי לאפשר מענה נכון לחלל מבחינת כמות האור, סוג התאורה והשילוב של כל זה בסגנון העיצוב הכללי".

תכשיט משלים - עיצוב זה לא רק מנורה

דיאב מסביר על משמעות התאורה בבית מבחינתו: "כשמתכננים תאורה, זה הרבה מעבר מסתם לשים מנורה. מדובר על תכשיט משלים שמשתלב בקונספט ובסגנון העיצוב של הבית. תאורה יכולה לשדרג או להרוס את האווירה בכל חלל. זוהי הנגיעה האחרונה בעיצוב, אקססוריז שמאפשר לנו גם לשלוט על נראות גודל החדר, גם בעזרת תכנון והתאמת גופי התאורה ועוצמת האור".

לייט סטייל תאורה  - light style. יח"צ,
לייט סטייל תאורה - light style/יח"צ

"אתם תחלמו ואנחנו נגשים"

לייט סטייל מייצרים כחול לבן, עובדים עם מעצבים מאיטליה ומייבאים גם מגרמניה ומסין. יחד עם דיאב שמנהל את המקום, עובדים 4 יועצי תאורה. בקרוב הוא מתכנן להתרחב מעבר לחנות אחת, שהתחילה כפיילוט ולדבריו נרשמת כהצלחה גדולה. דיאב מסביר איך הפך חזון למציאות ומדוע המענה הייחודי שהוא מספק, כל כך חשוב ללקוחותיו: "אנשים לא תמיד מבינים את החשיבות ואת המשמעות של התאורה כפריט פרקטי וכאביזר עיצוב בכל חלל. העובדה שכל מי שנכנס מקבל את גוף התאורה custom-made - בהתאמה אישית, היא ערך מוסף שיכול לשדרג כל בית, משרד או אולם. אנחנו גם יכולים לשנות גוף תאורה קיים, כדי ליצור נגיעה אישית שמותאמת לסגנון העיצוב של הלקוח, בין אם מדובר בצבע, מבנה, גודל וכדומה.

"חשוב לי גם לציין את המחירים הזולים שאנו מציעים, בזכות העובדה שאנו ממוקמים בצפון. אנחנו גם מייצרים כאן בבית מלאכה שלנו שגודלו כ-200 מטרים. ההתאמה האישית, האיכות והמחיר, שווים את הנסיעה! עובדה היא כי מגיעים אלינו אנשים מכל הארץ", הוא מסביר בגאווה.

"אחרי שנים של בדיקות, ייבוא, ייצור' התאמות ושיחות עם מגוון לקוחות, אני שמח להצהיר שהחזון שלי התממש. הצלחתי לעשות מהפכה בתחום התאורה ולאפשר לכל מי שרוצה לתכנן ולעצב את גוף התאורה שלו ואת התאמה לחלל בו הוא גר, עובד או חי. לאחרונה ייצרנו גוף תאורה שאורכו 4 מטר לבית קפה שבעליו ביקש תכנון והתאמה של התאורה לסגנון החלל. הכנו לו סקיצה של מוצר התפור למידותיו והוצאנו את זה לפועל. זה מה שאנחנו מציעים לכל אחד... אתם תחלמו ואנחנו ונגשים כדי ליצור את התאורה ואת האווירה", הוא מסכם.

לקבלת מידע נוסך ותיאום פגישת ייעוץ, ניתן להתקשר 048837799

וגם להיכנס לעמוד הפייסבוק והאינטסגרם

בשיתוף לייט סטטיל תאורה
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully