וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמו: חנות מוצרי התינוקות המשתלמת ביותר בישראל

בשיתוף מאמו

27.12.2020 / 13:00

העורכת הראשית של מדור הנבחרים ילדה לאחרונה את בנה הבכור. לכבוד המאורע המרגש, הגיע הזמן לשופינג ליורש הכתר. לנוכח כך, יצאנו לבדוק עבורכם את חנות מוצרי התינוקות ''מאמו'' שבקריית שמונה

מאמו. יח"צ,
מאמו/יח"צ

תינוק חדש מביא איתו בדרך כלל המון שמחה ואושר גדול, אך גם לא מעט הוצאות נלוות עבור מוצרים רבים. לכבוד לידת בנה הבכור של העורכת הראשית של המדור, גילינו כי מחירם הממוצע של מוצרי תינוקות יכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד. בעקבות המלצות רבות שהגיעו אל עורכי המערכת, יצאנו לבדוק עבורכם את חנות מוצרי התינוקות ''מאמו'' שבקריית שמונה, שמבטיחה מוצרים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד.

כבר בכניסה לחנות נראה כי מדובר בחנות ייחודית ושונה מהחנויות בענף - מתחם רחב היקף המשתרע על פני 400 מ''ר ומכיל עולם שלם של מוצרים לקטנטנים, החל מביגוד, ריהוט, עגלות, חיתולים, טקסטיל, מצעים ואף מוצרי הנקה. חלק גדול מהמוצרים הינם של המותגים המובילים בישראל. כאשר מוצרים רבים הינם בייבוא וייצור של החברה, תוך הקפדה על רמה גבוהה ביותר של מוצרים.

בחנות ישנה קומת גלריה מרהיבה שכוללת תצוגה ענקית של מבחר חדרים המלאים במוצרים שלא תרצו לפספס.

מאמו. יח"צ,
מאמו/יח"צ

החנות נוסדה לפני כ6 שנים, ומשיחות שערכנו עם הלקוחות שפקדו את המקום ניכר כי היא הפכה לשם דבר בקרב תושבי האזור, בזכות איכות המוצרים והמחירים הנוחים שהחנות מציעה.

בשיחה שערכנו עם בעל החנות, אור חן, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת ''מאמו'' "לאחר שחרורי מהצבא, התחלתי לעבוד בעסק המשפחתי שעוסק בייבוא וייצור מוצרי תינוקות. לאחר שצברתי ניסיון בתחום, החלטתי להביא בשורה חדשה אל ענף מוצרי התינוקות - באמצעות פתיחת חנות שמייבאת את המוצרים, על מנת לחסוך עבור הציבור בישראל עשרות אחוזים ברכישת מוצרי תינוקות באיכות גבוהה."

מבדיקה שערכנו, עולה כי דבריו של אור מקבלים תוקף. מוצרי התינוקות של ''מאמו'' משתלמים במיוחד ביחס לאיכות שלהם.

במהלך המסע שערכנו בחנות, צדו את עינינו מספר רב של מוצרים במחלקות השונות: מתחם ההלבשה של החנות מציע מגוון רחב ביותר של בגדים ומוצרי הנעלה מהממים לתינוקות, שיהפכו כל ילד או ילדה למלאי סטייל. מתחם העגלות כולל את העגלות של היצרנים הטובים בעולם במחירים משתלמים במיוחד. גם לנושא הבטיחות תמצאו מענה נהדר ב''מאמו'', באמצעות כיסאות ובוסטרים איכותיים שידאגו לשמור על התינוקות שלכם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמו. יח"צ,
מאמו/יח"צ

קטגוריה נוספת שמקבלת מקום של כבוד בחנות הינה חבילות לידה מיוחדת ליולדת הטרייה. בין שלל החבילות המוצעות ב''מאמו'', עורכי המערכת אהבו במיוחד את ''חבילת הכל כלול'', הכוללת את כל המוצרים שהיא זקוקה להם עבור הרך הנולד.

מעבר לאיכות המוצרים והמחירים המשתלמים, אין ספק כי הייחודיות של ''מאמו'' טמונה באיכות השירות במקום. היחס האדיב והמסור שקיבלנו מצוות העובדים בחנות תרם רבות לחוויית הקנייה שלנו. קיבלנו הסבר מעמיק על כל מוצר וכל בקשה שלנו נענתה בחיוב ובאדיבות.

לאור הביקוש הרב, ב''מאמו'' השיקו גם חנות דיגיטלית, עבור ההורים הטריים שמעוניינים לרכוש את המוצרים מרחוק ולקבלם במשלוח עם שליח עד פתח הבית.

עורכי מערכת הנבחרים בדקו ומצאו - בזכות שילוב בין מוצרים איכותיים של המותגים המובילים בעולם, שירות נהדר ומחירים משתלמים, ''מאמו'' היא הבחירה האולטימטיבית לרכישת מוצרי תינוקות. מילה של מומחים.

מאמו

אזור התעשייה הצפוני, קריית שמונה

טלפון: 04-6573360

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מאמו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully