וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאות אתי שטיינמץ - מותג מוביל כבר למעלה מ 20 שנה

בשיתוף פאות אתי שטיינמץ

27.12.2020 / 11:14

כבר למעלה מ 20 שנה אתי שטיינמץ נחשבת למומחית הפאות לנשים המובילה בישראל. בזכות ידע אותו צברה משושלת משפחתית שחיה ונושמת את הפאות לאורך עשרות ויותר שנים, סלון הבוטיק שלה בבני ברק מהווה מקור עלייה לרגל לנשים מכל רחבי הארץ

אתי שטיינמץ. יח"צ,
פאות אתי שטיינמץ/יח"צ

בשנים האחרונות בצוותא עם הבת שרי, הפכה אתי שטיינמץ את תהליך הקנייה של פאה חדשה ומודרנית לחוויה מיוחדת במינה. מפיקה חברת המערכת קפצה אל "פאות אתי שטיינמץ", היא חזרה נלהבת מהטופ של הטופ בעולם הפאות המקומי.

לאורך השנים חבישה של פאות הוא צורך הכרחי לזרמים השונים בציבור הנשים הדתיות, אולם כיום אלו משמשות כפתרון הולם גם עבור נשים אשר סובלות מנשירת שיער או קרחות כתוצאה מבעיות כאלה ואחרות. בעקבות הצורך ההולך וגובר לפאות, התעשייה הזו התפתחה בצורה חסרת תקדים, מאחר ונשים רבות כבר אינן מעוניינות רק לחבוש פאה כברירת מחדל, אלא רואות בה כפריט אופנתי לכל דבר.

כיום ישנם מספר סוגים של פאות לכל הנשים, כאשר טווח המחירים נע החל מ 10,000 שקלים ומעלה, בהתאם לאיכות וסוג השיער השזור בפאה. המקום שנחשב ליוקרתי ומוביל ביותר במדינה בכל הנוגע לפאות לנשים הוא "פאות אתי שטיינמץ", סלון בוטיקי ברחוב רבי יוסי 6 בבני ברק.

ברגעים הראשונים שלי בסלון הרגשתי כאילו אני נמצאת במקום הלא נכון, באמצע בני ברק האפרורית מצאתי מקום שמזכיר מלון חמישה כוכבים. מפל מים באמצע החנות, ריחות משגעים מסביב, עמדת כיבוד מפנקת ומוזיקת רקע שעושה טוב בנשמה, כל מה שאישה צריכה כאשר היא מגיעה למסע קניות עבורה.

מי שמנהלות את הבוטיק הן אימא ובת, אתי ושרי שטיינמץ. אתי היא דמות מוכרת בתעשייה, את דרכה החלה כבר לפני למעלה מ 20 שנה כאשר למדה מחמותה את כל התורה. בתחילת דרכה המקצועית עבדה והתמקצעה בכמה מספרות, לאחר מכן יצאה לדרך עצמאית וכיום מייצרת פאות ותוספות שיער בסלון המשפחתי.

על התהליך המורכב של בנייה של פאה היא הסבירה לי: "הכל מתחיל בצורך להתאים את הפאה לפי דרישה של הלקוחה, בכל הנוגע לצורך הספציפי שלה. האם הפאה צריכה להיות סולידית יותר או פחות בהתאם למגזר הדתי או החרדי ממנו מגיעה הלקוחה, האורך הרצוי של הפאה, מבנה הפנים שלה ועוד. השלבים כוללים בתוכם גזירה ובנייה של הפאה בעבודת יד מאחר וזו מורכבת משורות (טרסים בשפה המקצועית). עבודה זו חייבת להיות מדוייקת במאה אחוז, אחרת לא נקבל נפילה טבעית של השיער, תוך כדי שמשלבים את הגוונים ומשלבים עם השיער האמיתי".

למדתי כי את השיער הטבעי אתי מביאה ממקומות שונים בעולם, כאשר רוסיה היא המקום העיקרי. עבור הצורך הזה אתי מקפידה לטוס מספר פעמים בשנה לחו"ל על מנת לבחור בעצמה את קווצות השיער השונות, כאשר היא לא מתפשרת לרגע אחד על האיכות.

"השיער הרוסי קל ונופל מאוד יפה, לכן נחשב לאיכותי ביותר. ישנן מקומות נוספים שניתן להשיג בו שיער, כמו בורמה או בוליביה והוא מאוד זול, מכיוון שמדובר בשיער זול הפאה נראית כבדה על הראש, לכן אני מעדיפה לשלם הרבה יותר אבל לקבל שיער רוסי שמעניק אפקט טבעי לגמרי. גם כשאני נמצאת ברוסיה אני לעולם לא קונה קופסאות סגורות של שיער, אלא בודקת קוקו ועוד קוקו בנפרד. כך יוצא שמתוך 100 קילו של שיער שאני רואה, אני מגיעה למשקל של 10 קילו בלבד", סיפרה אתי על התהליך הקפדני עליו היא אמונה.

שוחחתי עם כמה נשים שהגיעו מכל רחבי הארץ לסלון הבוטיק בבני ברק כדי לבחור לעצמן פאה חדשה. כולן העידו כי העדיפו לעשות את הנסיעה הארוכה על מנת שתהיה זו אתי שתשרת אותן, מאחר והשם שלה הולך לפניה בזכות מקצועיות ואמינות ממדרגה ראשונה, וגם בזכות חווית הקנייה מולה, כאשר היא מעניקה את מלוא תשומת הלב, סבלנות ורוגע ולא נחה לרגע על מנת להעניק להן את הפאה המושלמת.

ב 9 השנים האחרונות זוהי גם שרי הבת, שנכנסה בקול תרועה לעבוד בסלון הבוטיק ועזרה להקפיץ אותו כמה דרגות קדימה. אי אפשר היה שלא להתאהב תכף ומיד באנרגיות של שרי, היא לא עומדת לרגע אלא מוסיפה המון תשוקה ואווירה של קרנבל למקום, זאת כמובן ביחד עם הערך המוסף המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אתי שטיינמץ. יח"צ,
פאות אתי שטיינמץ/יח"צ

את ניסיונה בתחום הספרות צברה שרי בלונדון, ברשת המספרות טוני&גאי, בנוסף למדה עיצוב אופנה. היום השילוב המיוחד בין הניסיון של אתי והראש המודרני של שרי שאחראית על עיצוב השיער, הפכו את סלון הפאות הזה לייחודי במיוחד. "פאה היא כמו תכשיט זהב ומדובר בפריט שאיננו זול", סיפרה לי אתי על תפיסת עולמה בתחום והוסיפה: "לכן המטרה שלנו היא לגרום לכל לקוחה לראות את התוצאה הסופית ולהגיד ואוו אחד גדול מהתרגשות, זה בדיוק מה שחלמתי עליו. בפאה יש המון פסיכולוגיה, לכן השירות שאנו מעניקות הוא הרבה מעבר לרק תפירה, מדידה ופרידה לשלום. גם במהלך השנה שבה לכל אחת יש אחריות מלאה על הפאה, הן מוזמנות תמיד להגיע לטיפול טיפוח של השיער או אם יש צורך או רצון לבצע שינוי מסויים.

"גם מהצד שלנו אגב, במידה והגיע גוון חדש שיכול להתאים לפאה, אנחנו קוראות ללקוחות להגיע אלינו ולקבל את השירות הנוסף בלי שום תוספת במחיר. זו הסיבה שיש לנו מאגר גדול של לקוחות חוזרות לאורך שנים. פאה זה לא משהו שמחליפים כל שנה, אבל כאשר הגיע הזמן לחדש ולהחליף הן מגיעות אלינו וזה מחמם את הלב, לדעת שפעלנו נכון ועשינו טוב על הלב של כולן".

"פאות אתי שטיינמץ", סלון בוטיקי מיוחד ומזמין בבני ברק.

לפרטים נוספים וקביעת תור ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6185305

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פאות אתי שטיינמץ
  • עוד באותו נושא:
  • פאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully