וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אחמד שרפי - והחיוך חוזר לפנים

בשיתוף ד"ר אחמד שרפי

27.12.2020 / 10:16

בשנים האחרונות עשו לא מעט רופאי שיניים שדרוג והחלו לעסוק גם ברפואה אסתטית. כזה הוא בדיוק ד"ר אחמד שרפי, שמציע מגוון רחב של טיפולים. צפו בראיון עימו

ד"ר אחמד שרפי, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

ד"ר אחמד שרפי, בא ממשפחה של רופאים. אביו רופא בכיר, אחיו פנימאי בבית החולים הלל יפה ולכן היה לו ברור מילדות שהוא יהיה רופא. הוא בחר להתמחות דווקא בתחום השיניים והאסתטיקה כיוון שהוא מאוד מתחבר לתחום.

איזה טיפולים ניתן למצוא אצלך במרפאה?

"אצלי במרפאה ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים. טיפולי יישור שיניים, אורתודנטיה, טיפולי שימור שיניים, טיפולים מיוחדים בלייזר, אסתטיקה של הפנים".

הבנתי שאתה מתמחה במיוחד בניתוחי לסת?

"טיפול מורכב במיוחד כולל בעיות של לסתות, לסת עליונה כלפי חוץ. מדובר בטיפול משולב של פה ולסת וטיפול יישור שיניים. הטיפול נעשה במרפאה והניתוח במחלקה פה ולסת בבית חולים. הטיפול הזה משנה את אורח החיים של האדם מקצה לקצה".

איך מתבצע השילוב של רפואה אסתטית במרפאה?

"אנחנו משלבים גם רפואה אסתטית שזה אומר, חומצה היאלרונית, בוטוקס, לעיתים מגיעים מטופלים עם בעיה בחניכיים ואז אנחנו מטפלים בהם במכשור המתקדם ביותר שהוא הלייזר. כך למעשה אנחנו משלבים בין רפואת שיניים לרפואה אסתטית".
אם אתם מעוניינים להיות מטופלים אצל אחד הרופאים המובילים באזור הצפון, פנו למרפאה של ד"ר אחמד שרפי בחיפה, ותתחילו לחייך מחדש.

בשיתוף ד"ר אחמד שרפי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully