וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיג זה תחביב מדהים ומחלה טובה, וזה נשאר איתך לכל החיים"

בשיתוף ברקודה

24.12.2020 / 16:39

דווקא בתקופת הקורונה, הישראלים התוודעו לתחביב חדש - הדיג. כך נולדה לה לפני מספר חודשים "ברקודה", חנות לדיג וצלילה חופשית בחיפה

ברקודה. יח"צ,
ברקודה/יח"צ

"ברקודה" היא חנות לציוד דיג וצלילה חופשית, שנפתחה בחיפה בעיצומו של משבר הקורונה. בזמן שעסקים רבים חוו ירידה בפעילות, וקצב החיים האט קצת, הישראלים גילו תחביב חדש - דיג. "ברקודה", שנמצאת ברחוב קיסריה בחיפה, היא חנות שמציעה לצרכן מותגים מובילים ואביזרים בתחום הדיג לצד ציוד המשמש לצלילה חופשית (צלילה ללא בלוני חמצן).

יש מעט חנויות דיג בארץ, עובדה שתרמה לכך שבתקופה הקצרה שהחנות קיימת, היא הספיקה לצבור המלצות, חוות דעת חיוביות והרבה לקוחות מרוצים שחיכו לחנות מקצועית בתחום הדיג שתיתן מענה לענף הפנאי הפופולרי הזה.

ברקודה. יח"צ,
ברקודה/יח"צ

על החנות מנצח תאמר אבו נחלה, דייג במקצועו, יחד עם אשתו רוזין: "אני דייג כבר הרבה שנים מגיל קטן, דיג זה תחביב ומחלה טובה, וזה איתך לכל החיים. בגלל שאני דייג בעצמי, נמצא בתחום שנים רבות וצברתי ידע רב, אנחנו מסייעים, ממליצים ומתאימים לכל לקוח שמגיע אלינו את המוצרים המדויקים לו ביותר. אנחנו נותנים מענה גם לאנשים ללא ניסיון שרוצים להיכנס לתחום וגם למי שהוא כבר מקצוען. אם זה מתחילים, אנחנו מלמדים אותם איך להתחיל לדוג ועם איזה ציוד. אם מדובר באנשים מנוסים, אנחנו נמליץ להם על מוצרים שמתאימים לרמה שלהם".

לדברי תאמר, התאמת המוצרים הכרחית מפני שיש המון סוגי דיג עם שיטות שונות ומשונות, כשלכל סוג דיג יש ציוד אחר שמשתנה לפי העונה בה אנחנו נמצאים ותנאי הסביבה - לדוגמא, אם הים גבוה או נמוך, אם יורד גשם וכו'.

החנות מתאימה לכל אחד מהלקוחות את הציוד הנכון לו, על פי הצורך שלו - פיתיונות חיים, פיתיונות דמה (שלרוב הם בעצם בובות), סוגים שונים של חכות, ציוד מיוחד לסירות, קרסים, קופסאות נלוות לדיג, פאוצ'ים ועוד. במידה ולקוח מבקש מוצר מיוחד שלא זמין בחנות, החנות מבצעת הזמנה מיוחדת ומספקת ללקוח את שביקש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ברקודה. יח"צ,
ברקודה/יח"צ

בנוסף לציוד הדיג, החנות מציעה ציוד ואביזרים לצלילה חופשית, כלומר צלילה ללא אמצעי עזר לנשימה, שבמהלכה אפשר גם ליהנות מהנוף הימי וכמובן גולת הכותרת - לדוג. בחנות ניתן למצוא סנפירים, שנורקלים, חליפות צלילה ועוד, והכל בייבוא רשמי ועם תעודת אחריות.

בדף הפייסבוק של החנות ניתן לקרוא המלצות, חוות דעת ולראות סקירה של המוצרים. תאמר מדגיש שאנשים ללא ניסיון שרוצים להיכנס לתחום, מוזמנים להגיע לחנות ולהיכנס מהר לעניינים: "אנחנו מסבירים להם ומלמדים אותם הכול, אנחנו מנסים לעזור לכולם. כל מי שכבר דג או שרוצה להתחיל לדוג, מוזמן להגיע אלינו ואנחנו נשמח לתת לו את השירות הכי טוב".


פייסבוק

אינסטגרם

waze - להכניס ל-waze "ברקודה ציוד דיג וצלילה"

בשיתוף ברקודה
  • עוד באותו נושא:
  • דיג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully