וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניתה דוגס - כל מה שצריך לחבר על ארבע

בשיתוף חניתה דוגס

24.12.2020 / 15:56

בתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים מאמצים חבר על ארבע. לתושבי חיפה והאזור יש את המקום המושלם לדאוג לכל צרכי חיית המחמד

חניתה דוגס. יח"צ,
חניתה דוגס/יח"צ

לאור התקופה האחרונה, רבים מאיתנו מצאו את עצמם מאמצים חבר חדש, הולך על ארבע. כלבים, חתולים וחיות מחמד רבות מצאו בתים חמים ומילאו מקום כחברה טובה להפגת הבדידות וגם תירוץ נהדר לצאת לסיבוב יומי מהבית. אמנם, עם האימוץ מגיעה אחריות, ובשביל החיות המקסימות האלו, נרצה את התנאים הטובים ביותר. מערכת הנבחרים יצאה לבדוק מה המקום המומלץ ביותר להצטייד בכל טוב, עבור בעלי החיים שלנו, ומצאה את "חניתה דוגס" - חנות החיות שתספק לכם את כל המזון והציוד הדרוש לבני המשפחה החדשים והוותיקים שלכם.

גלגל החיים

"חניתה דוגס", היא חנות ותיקה על רחוב חניתה בחיפה, שבמשך זמן מה הייתה בבעלות אחרת. יבגני פרחודה, שעבד כשליח, ומיכאל אנדרושקיב, שעבד כשכיר בחנות, החליטו לקחת את המושכות לידיהם וקנו את החנות. יבגני, שבא מתחום הטבחות בכלל, התחיל את הפעילות הרשמית יחד עם גיסו מיכאל, מתחילת 2019, כש-"חניתה דוגס" תחת אחריותם ומאז, החנות רק הולכת וצוברת תאוצה. "אני מגדל בעלי חיים מילדות, תמיד אהבתי חיות ולכן זו סגירת מעגל בשבילי", מספר יבגני, "לקחנו בעלות על החנות, עברנו למיקום מרכזי, על הציר הראשי של שכונת נווה שאנן ומאז התנועה מאד ערה וגדלה".

חניתה דוגס. יח"צ,
חניתה דוגס/יח"צ

החנות המועדפת על כל בעלי חיים

בחנות מתקיימת מכירה של כל המזון והציוד הדרוש לבעלי חיים - דגים, מכרסמים, זוחלים, כלבים וחתולים. החנות לא מתעסקת עם מכירה של בעלי חיים, מתוך האהבה של יבגני ומיכאל לחיות ובמטרה לעודד אימוץ. "יש לנו המון ידע", מסביר יבגני, "מגיל קטן רכשתי ידע איך לטפל בכלב או כל חיה אחרת, ובמהלך חיי המשכתי ללמוד ולהעמיק בעולם החי. כיום, אני מעביר את הידע ללקוחות שלי".

הניסיון והידע העשיר של יבגני ומיכאל בכל תחום גידול בעלי החיים וטיפול בהם, מאפשר להם להעניק שירות מקצועי ומעולה, אשר מושך קהל של לקוחות מתעניינים ומרוצים. מבחר המוצרים שנמצא בחנות, נבחר בקפידה ומוגדר כמזון איכותי ובריא המתאים לאקלים של הארץ. המוצרים נעים בטווח רחב של מחירים, לפי דרגות - פרימיום, סופר פרימיום ואולטרה פרימיום, כדי לאפשר היצע המתאים לכל כיס. כמו כן, ב-"חניתה דוגס" מוכרים גם תוספי תזונה, ללא תרופות, ויודעים לייעץ על כל סוגיה בנושא, איך להתאים תוסף תזונה נכון לכל חיה.

משלוחים עד המלונה

חנות "חניתה דוגס" מספקת מערך משלוחים מהיר ונוח, אשר מגיע כבר ביום ההזמנה עד בית הלקוח. שירות המשלוחים ניתן ללא עלות וחולש על כל אזור חיפה והסביבה - החל מנשר, הקריות, טירת הכרמל, עתלית ועד כל המושבים באזור. ברגע שיעלה אתר האינטרנט של החנות, לקראת 2021, יבגני ידאג להרחיב את מערך המשלוחים לכל רחבי הארץ. "מה שמנחה אותי, זו בעיקר הדאגה לבעלי החיים", אומר יבגני, "אם מישהו נתקע בלי אוכל, נעבוד בדחיפות גם עד עשר בלילה ולא נשאיר אף בעל חיים ללא אוכל".

חניתה דוגס. יח"צ,
חניתה דוגס/יח"צ

"הלקוחות ירגישו שהם לא מקבלים ממני חתול בשק"

בראש סולם עדיפויות של צוות "חניתה דוגס", נמצאת רווחתם של בעלי החיים ושביעות הרצון של הלקוח. החנות באופן ייחודי ביותר, מאפשרת החלפה של אוכל, גם אם השק נפתח, על-מנת לתת ללקוח את ההרגשה הבטוחה שיש לו גיבוי וביטחון, במקרים שבעל החיים פחות התחבר לטעם המזון. "גם המקצועיות משחקת תפקיד חשוב", משתף יבגני, "אנו נותנים מענה לכל השאלות וגם אם אני לא יודע משהו, אני אקרא ואברר לגביו. אני יודע שהצלחתי כשהלקוח יוצא ממני עם חיוך - וזה קורה תמיד".


חניתה דוגס

כתובת: חניתה 27, שכונת נווה שאנן, חיפה

טלפון: 04-8223777

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף חניתה דוגס
  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully