וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה דגן מאמנת ילדים, בני נוער ומנחת אמהות

בשיתוף אנה דגן

24.12.2020 / 14:58

הכירו את אנה דגן, מאמנת העל שתשדרג את כישורי ההורות שלכם, את מי שאתם ואת ילדיכם

אנה דגן. יח"צ,
אנה דגן/יח"צ

מי מכם ההורים לא נתקל בקושי בגידול הילדים, קונפליקטים יום יומיים בבית ואווירה של צעקות ומדון? אנה דגן היא התרופה לכל הכאוס הזה. מטפלת ומאמנת מוסמכת להתפתחות אישית ו-NLP בעלת שנים של ניסיון והתמחות באימון הורים ובני נוער, העוסקת בהעצמה אישית ושינוי מערכת היחסים הסבוכה הזו שבין הורים וילדים. אנה מקיימת מעגלי העצמה לאמהות ונשים, סדנאות לבנות ואמהות, סדנאות העצמה לבני נוער, הכל במטרה לשנות את החוויה ההורית שלכם ושל ילדכם. עם ארסנל שלם של ידע וניסיון אישי אנה משדרגת את הקשר שבין הורים לילדים ומאמנת את ההורים למצות את הפוטנציאל ההורי שלהם.

המרכז להעצמה של אנה דגן נפתח לפני שנתיים בחולון והפך להיות ל"אורים ותומים" להורים שרוצים להכיר עצמם, לשפר הרגלים ודפוסי התנהגות הורית, לחזק את הקשר הקריטי הזה שבינם לבין ילדיהם ולהפוך להורה שתמיד רצו להיות. "בקליניקה שלי, אני מאמנת ומטפלת להתפתחות אישית והעצמה בשילוב שיטת ה- NLPכשיש מספר מסלולי טיפול המתאימים לכל הגילאים: אימון ילדים המתמקד בהורים כמפתח לתקשורת בינם לבין ילדיהם, אימון בני נוער הסובלים מדימוי עצמי נמוך, ביטחון עצמי והמון אנרגיה שלילית כחלק מגיל ההתבגרות, אימון נשים ואמהות למען העצמה נשית, כשמטרת העל שלי בטיפול הקבוצתי והפרטני היא לשפר ולחזק את מערכת היחסים המורכבת שבין הורים לילדיהם ולהפוך את חווית ההורות לטובה ומעצימה ואת האווירה בבית לנעימה, מכילה ומכבדת כי משם הכל מתחיל" מספרת אנה.

אנה דגן. יח"צ,
אנה דגן/יח"צ

אילו מסלולי טיפול קיימים במרכז להעצמה?

"במרכז להעצמה קיימות מספר נישות של טיפולים המתמקדות בהורה, בילד ובסינרגיה שביניהם. אימון ילדים ובני נוער - בני נוער וילדים סובלים מבעיות של ביטחון עצמי וערך עצמי, חרדה חברתית וניצבים בפני אתגרים חברתיים לא פשוטים, חרמות ונידוי חברתי ואני מאמנת אותם להעצמה, לראות את החיובי ולא להתמקד בשלילי ואיך לזהות תמרורי אזהרה במצבים שונים בחיים ולהימנע מסכנות. באימול שכזה אני מתמקדת גם בטיפול בהורים מתוך אמונה שהכל מתחיל בהורים והם המפתח הגדול לשינוי.

אימון אמהות- מיועד לאמהות הרוצות ליצור תקשורת טובה וחיובית יותר בבית ואין להן את הכלים לעשות זאת. מעגלי אמהות ובנות - קיום מעגלים משותפים של אמהות ובנות בהם אנו עובדים על מערכת היחסים ביניהן, איך אפשר להפוך לחברות, אמא מנהיגה ולא שוטרת ולא רק מציבה גבולות, איך להכניס את השיח שבו מדברת מה ערכים מובילים שלך.

מעגלי העצמה לאמהות ונשים - מפגש של 10-12 נשים שיושבות במעגל, בכל מפגש אני בוחרת נושא אחר כמו למשל מערכת יחסים בין אמא לבת ועובדת איתן ע"י שימוש בקלפי אימון וטכניקות שונות כדי ליצור פתיחות וקבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אנה דגן כמו 'ספא לנשמה'

באימון הפרטני והקבוצתי אנה עובדת על התת מודע של הלקוחות, משחררת אותן מהעבר, מפרקת אמונות המוטמעות בהן ויחדיו הם מגדירים את המטרה שלשמה הגיעו, כשאנה מובילה את ההורים לאמונה מחודשת בעצמם,בכח ובהורות שלהם "המטרה העיקרית שלי היא ליצור הרמוניה ואיזון ביחסים שבין הורה לילד, בין אם מדובר בטיפול אישי או קבוצתי, כשכל הטיפולים שאני מעניקה בקליניקה הם ממש כמו ספא לנשמה. בזערת טכניקות שונות אני מנחה את ההורים או בני הנוער להבין איזו אמונה פנימית מובילה אותם בחיים, מה מעכב, חוסם, מפריע, ע"י קלפי מודעות, מדיטציה ודמיון מודרך אני מאמנת אותם להיפרד מהישן ולהכניס את החדש, משחררות מטענים ישנים ועוזרת להם להיטען באנרגיה חדשה" מספרת אנה.

אנה דגן. יח"צ,
אנה דגן/יח"צ

אנה, תמאמנת היוצרת חיבור חדש ואמיתי בין אמא לבת

מלביאה שנלחמת על הבת שלה, למטפלת שמעבירה את משנתה הלאה

אנה, נשואה + 3, בחרה לקחת את הניסיון האישי שלה ואת ההתמודדות הקשה שחוותה בגידול בתה ולמנף אותו כדי לעזור להורים אחרים הנמצאים במצבה לשנות את המצב בבית, דקה לפני שיהיה מאוחר מדי. "כל נושא הטיפול אצלי נולד מניסיון אישי שחוויתי על בשרי כשהייתה לי התמודדות קשה במיוחד, בכל הרבדים, בגידול הבת שלי. מאז שהיא עלתה לכיתה א' היא חוותה קשיים רבים בנושא החברתי בביה"ס ונתקלה בהמון מחסומים חברתיים כמו למשל קבוצה של בנות חזקות שדאגו לומר לה שהיא לא תשחק איתן. ברור מאליו, שהעניין החברתי השפיע על הלימודים שלה והיא הידרדרה בלימודים, ומה לא ניסיתי ועשיתי כדי לעזור לה? ריטלין, טיפולים רגשיים, שום דבר לא עזר ובבית נוצרה אווירה של סטרס, צעקות ותסכולים, עד שנחת לי האסימון והבנתי שאם אני רוצה לשפר את היחסים שלי עם בתי, לעזור לבת שלי ולי להיות אמא טובה יותר אני חייבת להיות 'לביאה' וללמוד לטפל בעצמי, בבת שלי, 'אם אין אני לי מי לי?' הלכתי ולמדתי טיפול ואימון וצברתי את הניסיון הראשון שלי דרך הבת שלי וככה בזכות מה שלמדתי הכל השתנה! מהמקום הכי נמוך שלי ושל ביתי, כיום היא פורחת מבחינה חברתית ולימודית, אני התעצמתי וקיבלתי אנרגיה חדשה ומאמא מתוסכלת וממורמרת שלא יכולה לעזור לבת שלה, הפכתי לאמא מאושרת, אנחנו הפכנו לחברות טובות המתקשרות ההיטב" היא מספרת.


מה היתרון שלך כמטפלת, איך החוויה האישית משפיעה על הטיפול שלך?

"דווקא בגלל כל הקשיים האישיים שחוויתי ומתוך החוויה האישית והניסיון הרב שלי שצברתי ביחסים המורכבים שהיו לי עם הבת שלי אני יכולה לסייע לאמהות אחרות, ממקום של הבנה והזדהות. אני רוצה להעביר את הידע הניסיון והכלים שצברתי להורים שנמצאים במקום שאני הייתי בו, רוצה להעניק להם את הכלים כדי שיוכלו להתמודד עם הילדים, לעזור להם לצאת המקום הנמוך והמתסכל בו הם נמצאים ולמקסם את היכולות שלהן לתקשורת בריאה עם הילדים שלהם ועם עצמן".

אנה מאמינה גדולה בהעצמת אמהות ושיפור מערכת היחסים המורכבת הזו שבין אמהות לבנות "באימון שלי אני עובדת הרבה על חיזוק הקשר בין אמהות לבנות, איך ליצור חיבור מחדש ואיך כן להתעניין הילדים שלנו.הורים רבים לא באמת יודעים איך לפתח שיחה עם הילדים, איך לייצר אווירה חברית, איך להעניק מקום בטוח של שיתוף. אני מעניקה להם סט כלים לחיזוק עצמי והעצמה, כלים שיובילו אותם להיות הגרסה המשופרת שלהן כאמהות" מספרת אנה שמקיימת גם מעגלי העצמה לאמהות ונשים וסדנאות לנערות "באחד ממסלולי הטיפול שלי אני פונה ספציפית לנשים, דווקא מתוך המקום והניסיון האישי שלי אני אוהבת להעצים אמהות כי הן אלו שלרב סובלות מקשרים בעייתים בעיקר עם בנותיהן ובטיפול שלי אנחנו יוצאות למסע, מגלות חוזקות הקיימות בנו והן מיישמות את הכלים האלה מול ילדיהן ובחיים בכלל".

אנה דגן. יח"צ,
אנה דגן/יח"צ

למה כדאי לבוא לקליניקה של אנה, ויפה שעה אחת קודם

בימי הקורונה נוצר מצב בו הורים וילדים מבלים יחד בבית שעות ארוכות, כור ההיתוך בשיאו ובמקרים רבים האווירה הכללית בבית מתוחה ורווית מתח וצעקות. וזה בדיוק הזמן לגשת לטיפול אצל אנה דגן שתביא לשיפור מערכת היחסים והאווירה בבית, בטיפול ישיר או דרך הזום. "בזמן הקורונה חשוב מאוד לגשת לטיפול במיוחד לאור העובדה שבני המשפחה מבלים שעות רבות יחד. בטיפול האישי והקבוצתי ההורים והילדים יקבלו את הכלים של איך לצאת מפלונטרים במערכת היחסים ופתרון קונפליקטים, כשההורים יסגלו לעצמם כלים לחיים ולהורות נכונה שישפיעו בהכרח גם על ילדיהם" אומרת אנה.

אנה דגן, מטפלת ומאמנת מוסמכת להתפתחות אישית ו-NLP, היא התשובה שלכם להורות טובה יותר כשמאחוריה שנות ניסיון רבות, אישי ומקצועי, בנוסף לכישורי האימון שלה, אנה מעלה תכנים ו"לייבים" מעצימים בקבוצת פייסבוק בשם: "להתחבר לאור שבך".

"אני מזמינה אתכם להיכנס לדף הפייסבוק 'להתחבר לאור שבך' ולקבל כלים שיעזרו לכם לצלוח את ימי הקורונה ובכלל, להיות הורים טובים יותר, מאושרים ומכילים. תזכרו שהכל אפשרי אם רק ניקח אחריות על עצמנו ונרצה ונסכים להתמסר, מאמינה שאם רוצים שינוי אז עושים אותו גם אם יש קשיים, והמסר שלי להורים זה שאפשר לחיות אחרת, אפשר לפרוץ את תקרת הזכוכית ומי שהולך איתי יד ביד יזכה לתוצאות מדהימות".



לעמוד הפייסבוק

לעמוד הפייסבוק האישי של אנה

לקבוצת הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אנה דגן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully