וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוצר המהפכני של O-TOX

בשיתוף O-TOX

4.2.2020 / 15:48

טיפולי הקוסמטיקה השונים הם חלק בלתי נפרד מחיינו כבר לאורך שנים ארוכות, מאחר ואלו מאפשרים לכולנו לרענן את מראה העור

O-TOX. יח"צ,
O-TOX/יח"צ

בזכות הקדמה מוצרי הקוסמטיקה החדשים עוזרים לנו להגיע לתוצאות חסרות תקדים. אחד המותגים המובילים בתחום זה, הוא O-TOX, לאחר שהביא לעולם ערכת לטיפול באנטי-אייג'ינג. זו עוזרת לחדש ולמצק את עור הפנים, ובין היתר מכילה: ג'ל חדשני לניקוי הפנים, טונר מאזן לחות, וקרם ממצק.

חבר המערכת בדק את הערכה, אלו הן המסקנות שהביא עימו.

קרם אנטי-אייג'ינג מהפכני מבית O-TOX

חלומן של נשים רבות הוא לשמור על עור צעיר, מתוח וחלק כמו פעם. אך מה לעשות, החיים עושים את שלהם, ובשלב מסויים כולן נאלצות להתמודד עם ההשלכות של הגיל, השפעות מזג האוויר ועוד.

אם עד לפני מספר שנים היה נהוג לנסות להחזיר ברק, ולשפר את מראה העור על ידי ניתוחים קוסמטיים, היום, תודות לתכשירים שפותחו על ידי החברות המובילות, ובזכות שיתופי פעולה שלהן עם מעבדות מתקדמות, ניתן להגיע לתוצאות חסרות תקדים בזכות מוצרים שלא מצריכים פעולה פולשנית.

O-TOX הוא מותג אשר נערץ על ידי אלפי נשים ברחבי ישראל והעולם כולו, בזכות ערכת טיפוח הכוללת קרם אנטי-אייג'ינג יוקרתי לחידוש ומיצוק עור הפנים.

הקרם עצמו אשר מבוסס על חומצה אלפא הידרוקסית וקומפלקס לחותנים (הגרופלקס), מצליח להגביר את ייצור חומר הקולגן בגוף, ולכן מצליח להפחית את עומק הקמטים שעל העור. שוחחתי עם בעלי המותג ,O-TOX על מנת לשמוע יותר על הערכה הידועה שלהם.

השאלה הראשונה שהפנתי אליו היתה, למי בדיוק מתאימה הערכה? "הערכה שלנו מתאימה לנשים מגיל 25 ומעלה, מאחר ומחקרים הראו כי באזור גיל זה, עור הפנים והצוואר מתחיל לאבד מהחיוניות שלו, מאחר והגוף מייצר פחות קלוגן. לכן יש צורך בטיפול משלים, של מוצרים המכילים בתוכם את החומרים שמפצים על החוסרים בעור".

ערכת המוצרים של O-TOX לעור מושלם. יח"צ,
ערכת המוצרים של O-TOX לעור מושלם/יח"צ

האם הערכה מתאימה לכל סוגי העור?

"כן, בהחלט, בזמן התכנון והעבודה שלנו במעבדות הייצור, מראש הצבנו יעד, שהערכה תתאים לטיפול עבור כל סוגי העור, רגיל, רגיל מעורב, יבש, עד יבש מאוד".

בין היתר, חומרי הגלם שנכללים במוצר החדש הם:

*מטריקסל 3000.
*מטריקסל סינט 6.
*קולגן.
*ויטמין C אסטר.
*רונה פלייר.
*הילרוניק אסיד.
*היברו פלקס.
*ג'ל חומצה גלוקולית.
*חומצה לקטית.
*חוחובה.
*מינרלים מים המלח.

"החוכמה היא לא רק לעשות שימוש בחומרים הללו, אלא הנוסחה החדשה שהצלחנו לפתח. בעזרת מינונים נכונים של כל חומר וחומר, אני שמח וגאה לומר כי הצלחנו להרכיב מוצר שמעניק תוצאות חסרות תקדים, כאלו שלא ראו קודם לכן בעולם הקוסמטיקה", הוסיף וסיפר בעלי המותג.

השימוש בערכה של O-TOX מעניק לעור אפשרויות רבות, ניקוי, איזון, מיצוק, לחות, הגברת יצור הקולגן והאלסטיק (גמישות). כאמור אלו מובילים להפחתה של עומק הקמטים, כך שיוצרים מחדש גוון אחיד לעור.

O-TOX. יח"צ,
O-TOX/יח"צ

ערכת האנטי-אייג'ינג החדשה מבית O-TOX - גם אני רוצה

נשים יקרות, גם אתן מבקשות לעשות שימוש בערכה של O-TOX?

תוכלו להשיג אותה כאן:

פייסבוק

בשיתוף O-TOX
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully