וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיראל ספדי - ספרית ומאפרת מקצועית

בשיתוף שיראל ספדי

24.12.2020 / 12:57

שיראל ספדי, בתו של ספר צמרת חביב ספדי שנפטר עקב מחלת הסרטן, פתחה מחדש את מספרת אביה לאחר 19 שנים, וממשיכה את דרכו על הצד הטוב ביותר

שיראל ספדי/אולפן הנבחרים
שיראל ספדי. עומר ליפשיץ,
שיראל ספדי/עומר ליפשיץ

"אם אתם רוצים לשדרג ולרענן את הפריזורה שלכם, לעשות החלקות שיער מקצועיות, תספורות,תסרוקות ואיפור כלות וערב כדאי להגיע לשיראל ספדי שתתאים לכם ולשיער שלכם את המראה הנכון והעדכני ביותר עבורכם".

סלון היופי של שיראל ספדי,24, הוקם בשכונת נאות אשלים בראשון לציון מערב לפני ארבעה חודשים, ממש לתוך הקורונה. הסלון מספק שירותי יופי לנשים וגברים כאחד ויש בו מגוון שירותים: איפור כלות וערב, החלקות שיער, תוספות, תסרוקות, תספורות וכל מה שעושה מהפך ויזואלי ומשדרג את המראה שלנו. בנוסף, המקום מספק שירות אינטימי לדתיות בחדר פרטי שם מתבצעות החלקות שיער למגזר הדתי.

"סלון היופי שלי פונה לנשים וגברים כאחד ומספק מגוון שירותים: שיער- החלקות - שזו המומחיות שלי, תוספות, תסרוקות, תספורות. איפור- כלות וערב, איפור הפונה לעור בוגר, הסתרת צלקות, אקנה, שקעי עיניים ופיגמנטציה. משך השנים צברתי ניסיון רב בתחום האיפור ובין היתר השתתפתי בהמון הפקות יחד עם אושיות רשת וסלבים שם עשיתי איפור ושיער", אומרת שיראל. "בסלון היופי שלי תמצאו גם שירותי מניקור ופדיקור שיקומי, לק ג'ל, ספר גברים, מומחה לכימיה האחראי על נושא צבעים, ובלונדים, כשכל הטיפולים נעשים מהחומרים הכי מתקדמים היום בשוק. ה"שוס" הגדול שאני יכולה להבטיח ללקוחות שלי זה שבקרוב תהיה אצלנו רופאה מקצועית להזרקות פיסול הפנים - ע"י בעזרת חוטים, חומצה היאלורונית, סידן ועוד, וגם טיפול PRP לטיפול בשיקום הקרקפת ולדלילות השיער".

שיראל ספדי. עומר ליפשיץ,
שיראל ספדי/עומר ליפשיץ

שיראל חסכה שקל לשקל והגשימה את חלום הספרות שלה

בגיל 17 שיראל נשרה מהלימודים כדי לצבור את הניסיון וידע ולהגשים את החלום הגדול שלה להיות ספרית מקצועית. "בהתחלה כל מה שנתנו לי זה לקרצף את המספרה ולהיות על הקופה, יכולתי להישאר במקום הזה עוד המון זמן, אבל זו לא הייתה המטרה לשמה נכנסתי לעולם הספרות ובכל הזדמנות שהייתה לי הייתי עומדת ליד הספרים, שואלת שאלות בלי סוף ובכל לילה הייתי מדקלמת את מה שלמתי היום", מספרת שיראל שבמקביל לעבודתה במספרה, שילבה עבודה מהבית והתחילה לפרסם ברשתות החברתיות על החלקות שיער.

"כל מה שלמדתי במספרה עשיתי על הלקוחות שלי בעצם, הן סמכו עלי ואני השתפשפתי עליהם. בהתחלה עשיתי בחינם למשפחה שלי ולחברות קרובות כדי ליצור לי כמה תמונות של לפני ואחרי ופשוט התחילו להגיע אלי מכל הארץ בקצב", מספרת שיראל שחסכה שקל לשקל כדי להתחדש כל פעם בציוד מקצועי נוסף כמו מחליק מקצועי או פן למשל.

שיראל ספדי. עומר ליפשיץ,
שיראל ספדי/עומר ליפשיץ

גם בתקופת השירות הצבאי שלה שיראל סיימה בהצטיינות מספר קורסים והשתלמויות באיפור וסירוק וכבר אז החלה את צעדיה הראשונים להשתלב בעולם הספרות.

שיראל ספדי. עומר ליפשיץ,
שיראל ספדי/עומר ליפשיץ

"כספרית, פיתחתי עור של פיל כדי להביא לידי ביטוי את הכישרון הייחודי שלי"

במשך שש שנים ברציפות שיראל עבדה במספרות מובילות בארץ עד שבשנתיים האחרונות החלה את דרכה העצמאית. "הדרך של הספר השכיר היא דרך קשה, לא כולם מצליחים להישאר שם בעיקר מבחינה כספית. ספרים שכירים לבטח יכולים להזדהות איתי ולהודות שקשה מאוד להרוויח משכורת מכובדת למרות שהם עובדים בעבודה שדורשת מהם שעות על גבי שעות של עמידה על הרגליים, מה שגורם לך לוותר על החיים האישיים שלך, אירועים וחופשים והתסכול הגדול ביותר הוא המשכורת שהיא אפסית ביחס למאמץ עבודתו של הספר.

"כספרית, הייתי צריכה לייצר עור של פיל כדי להביא לידי ביטוי את הכישרון הייחודי שלי, כל אחד הולך בדרך שלו, כל אחד מביא את היצירה שלו וכמובן שיש מקום לכולם. הדרך שלי הייתה מאתגרת מאוד, אך יחד עם זאת למדתי המון תוך כדי עבודה, צברתי ניסיון וידע מטורף מסבב המספרות שהייתי בהן ועשיתי המון השתלמויות במהלך השנים", מספרת שיראל.

שיראל ספדי. עומר ליפשיץ,
שיראל ספדי/עומר ליפשיץ

שיראל ממשיכה את מורשת אביה חביב ספדי ז"ל ופותחת מחדש את מספרתו

היום לאחר כ- 19 שנים שהמספרה של אביה דממה, שיראל פתחה את המספרה מחדש את מספרת אביה ועשתה סגירת מעגל. "יותר מהכול אני מרגישה את החיבור שלי לאבא שלי בכל יום מחדש גם אם הוא לא נמצא כאן פיזית אני מרגישה אותו קרוב מתמיד. הגשמתי את החלום שלי להמשיך את דרכו, לקחתי את המקום שלו ששם בעצם הוא צמח ונגע בתהילה ואין דרך מדהימה יותר לפתוח את דרכי כעצמאית במקום שלו, אך המספרה עברה שיפוץ יסודי וכבר לא דומה ויזואלית למה שהייתה בעבר."

בסלון היופי של שיראל תמצאו כיום מספר סוגי החלקות אורגניות משקמות שהיא פיתחה ביחד עם אנשי צוות, קו מוצרי שיער משלה ובימים אלו שיראל עמלה על פתיחתה של אקדמיה להחלקות שיער, אז... כל מי שרוצה לעשות הסבת מקצוע יותר ממוזמן לפנות לשיראל. "אני משתדלת להביא את הרמה המקצועית בארץ לרמה הגבוהה ביותר בעולם, והכול מתך אמונה ש'אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לעשות את זה" - שיראל מסיימת במשפט סיום מחזק שהפך למוטו שלה בחיים ומוסיפה "אל תפחד מהפחד, הוא נמצא בראש שלך בלבד, תתמודד אתו, מקסימום תצליח".

אינסטגרם

בשיתוף שיראל ספדי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully