וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארז עם בשר: מצאנו את המתנה המושלמת לגבר שלכם

בשיתוף ג'ק

18.1.2021 / 10:41

אם שברתם את הראש, כמונו, מה לקנות לבן שגדל, לבעל הטרי או לאבא, תפסיקו להתלבט ולכו ל"ג'ק" - כי כל גבר ישמח לקבל בוצ'ר חיתוך איכותי מעץ אלון עם הקדשה אישית, סכין שף מעולה ועוד שלל פינוקים רבים וטובים שבהם יוכל להתגאות בפני החבר'ה ולפנק את כל מי שאהוב עליו

ג'ק. בר סלח,
מתנה "טופ קלאס". המארז המלכותי של "ג'ק", ROYAL JACK/בר סלח

איזה דמות עולה בדמיונכם למשמע צמד המלים "גבר ישראלי"? הייטקיסט? מילואימניק? איש עסקים? מנגליסט? הגבר שלנו הוא שילוב מנצח בין דמויות רבות, גם קאובוי וגם "גורילה", גם מקצוען וגם קצת פתטי, אבל תמיד תמיד הכי ישראלי שיש.

בהתאם לכך, המשימה לקנות משהו מיוחד עם ערך מוסף לבן שהתגייס, לבעל הטרי או לאבא שהגיע לגיל 40 או אפילו יצא לפנסיה, הפכה ללא פשוטה בעליל. בכל זאת, הגברים שלנו אוהבים לקבל מתנות (כי מי לא אוהב לקבל אותן?), וכשאנחנו קונים להם מתנה אנחנו רוצים שהיא לא תהיה עוד משהו שמונח בצד והופך למתלה כביסה, אלא כזו שתהיה בעלת משמעות, והכי חשוב - שתהיה בשימוש קבוע.

ג'ק. ב.כהן,
איכות מעולה, הקדשות אישיות ושלל פינוקים ושדרוגים. מארז של "ג'ק"/ב.כהן

אז איך תבחרו את המתנה המושלמת לגבר שלכם? בדיוק עם הדילמה הזו התמודדנו לאחרונה, כשחבר טוב השתחרר מצבא קבע, ובהתאם ל"קשיחות" המקובלת לא זרק אפילו רמז בנוגע למה ירצה לקבל כמתנת שחרור. בכל זאת, כחבר'ה שלו - כי לכל גבר ישראלי יש גם חבר'ה - החלטנו להשקיע מחשבה ולהיות מקוריים. כחבר'ה ישראלים, חשבנו כמובן על החבר ועל מה הוא אוהב לעשות, אבל לא הפקרנו את המחשבה החשובה של "מה ייצא מזה בשבילנו?".

עוד לפני שסיימנו לשאול את השאלה, ידענו את התשובה - בשר. כמו גברים רבים, גם חברנו יודע לטפל בבשר כמו שצריך, ולהעניק לו את האהבה והחום הדרושים כדי למלא את הבטן הרעבה שלנו, וכמובן את זו של בני משפחתו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ק. ב.כהן,
מארזי מתנה מקוריים וייחודיים. הבוצ'רים של "ג'ק"/ב.כהן

כמתנה למכין בשרים מקצועי, החלטנו שהגיע הזמן לשדרג את הציוד שאיתו עובד חבר היקר, ויצאנו למסע חיפושים אינטרנטי אחרי המתנה המושלמת בתחום. אחרי חיפושים שונים, שהניבו מוצרים באיכויות שהיו, איך לומר, פחות לרוחנו, הגענו לאתר של "ג'ק" (JACK), שהציע לנו מבחר מארזי מתנה מעוצבים וייחודיים.

אז מה בתפריט של "ג'ק"? בוצ'רים (קרשי חיתוך מעץ) איכותיים וסכיני שף מעולות, מגבות, סינרי שף ופינוקים משדרגים כמו וויסקי משבח, סיגר, מלח ים אטלנטי ופלפל שחור גרוס, כולם באיכות מעולה, ואפילו מתכון מקורי לצ'ימיצ'ורי.

מעבר לכל אלה, גולת הכותרת של "ג'ק", שהיתה גם זו שקנתה אותנו סופית, היא האפשרות לחרוט הקדשה אישית על הסכין הבוצ'ר ועל הסינר. כך יכולנו לחרוט עליהם את הכינוי של אותו חבר בחבר'ה שלנו, שאותו נשמור הפעם לעצמנו...

ג'ק. ב.כהן,
היזם הצעיר בר סלח החליט להרים את הסכין. סכיני שף עם הקדשות אישיות מבית "ג'ק"/ב.כהן

הרמנו טלפון ל"ג'ק", וגילינו שמאחורי היוזמה המבורכת עומד צעיר באר שבעי בשם בר סלח, יזם בן 26, שסיפר לנו שהקים את החברה בדיוק בגלל הצורך שבגללו הגענו אליו. הוא חיפש מתנות לחברים ולבני משפחה, ראה שאין בנמצא מארזים איכותיים ומפנקים בתחום הציוד להכנת הבשרים, והחליט להרים את הסכין.

מארזי המתנה של החברה כוללים כרגע ארבע חבילות עיקריות, שניתנות כמובן לערבוב ולשדרוג, בהתאם לרצונו של הרוכש. המארז הקלאסי (CLASSIC JACK), שמחירו 590 שקלים, כולל קרש חיתוך בוצ'ר איכותי בגודל 30/40 ס"מ מעץ אגוז אפריקאי עם חריטה מותאמת אישית, סכין שף של חברת BEROX עם חריטה מותאמת אישית, מתכון לצ'ימיצ'ורי איכותי, מלח ים אטלנטי ופלפל שחור גרוס איכותי.

המארז הבא התור הוא המארז "הלבן" (White Jack), הכולל קרש חיתוך בוצ'ר איכותי בגודל 30/40 ס"מ מעץ אגוז אפריקאי עם חריטה מותאמת אישית, סכין שף של חברת BEROX עם חריטה מותאמת אישית, סינר שף לבן עם רקמה מותאמת אישית, מגבת לבנה איכותית, מתכון לצ'ימיצ'ורי איכותי, מלח ים אטלנטי ופלפל שחור גרוס איכותי, כשהכל במחיר של 750 שקלים.

המארז השלישי, שהוא המארז המומלץ של החברה ונקרא "השחור" (BLACK JACK), כולל גם הוא את הבוצ'ר האיכותי בגודל 30/40 ס"מ מעץ אגוז אפריקאי עם חריטה מותאמת אישית, לצד (קחו אוויר!) סכין שף של חברת Victorinox עם חריטה מותאמת אישית, סינר מטבח עם רקמה מותאמת אישית, מגבת איכותית, משחיז סכינים, כוס וויסקי מיוחדת ובקבוק 200 מ"ל של BLACK LABEL, סיגר וקוצץ סיגרים, כרטיס גירוד חישגד BLACK JACK, מתכון לצ'ימיצ'ורי איכותי, מלח ים אטלנטי ופלפל שחור גרוס איכותי - והכל במחיר של 1,390 שקלים בסך הכל.

אם שלושת אלה לא הספיקו לכם, ואתם מעוניינים במארז איכותי "טופ קלאס" מה שנקרא, ב"ג'ק" מציעים גם את המארז המלכותי (ROYAL JACK), שמחירו 1,990 שקלים והוא כולל קרש חיתוך בוצ'ר איכותי בגודל 30/40 ס"מ מעץ אגוז אפריקאי עם חריטה מותאמת אישית, סכין שף של חברת DICK עם חריטה מותאמת אישית, סינר שף עם רקמה מותאמת אישית, מגבת איכותית, משחיז סכינים, כוס וויסקי מיוחדת ובקבוק 200 מ"ל של BLUE LABEL, סיגר של חברת GURKHA, קוצץ סיגרים ומצית זיפו, כרטיס גירוד חישגד BLACK JACK, וכמובן מתכון לצ'ימיצ'ורי איכותי מבית JACK, מלח ים אטלנטי ופלפל שחור גרוס איכותי.

ג'ק. בר סלח,
מגוון עצום במתנה אחת. המארז השחור של "ג'ק", BLACK JACK/בר סלח

אחרי שהתפעל מהמגוון, שעתיד להתרחב בקרוב ולכלול מארזים נוספים עם מוצרים ושדרוגים שונים, אנחנו חוזרים לבר, שמספר לנו שלא פחות מהמבחר העצום, אין פשרות גם על האיכות. "ישבנו וחשבנו איך אפשר להביא את השירות המושלם, וכחלק מההחלטות בחרנו להציע את המוצרים האיכותיים ביותר בכל קטגוריה", הוא אומר, "החל מבחירת סוג העץ לבוצ'ר או בחירת איכות הסכינים, דרך חברת ומוצרי המגבת ועד לפרטים הקטנים ביותר במארזים, וכמובן הכל בטאצ' של ג'ק".

כשאנחנו שואלים מה בנוגע לעלויות נוספות, כמו למשל עלות המשלוח, בר עונה בחיוך כי "לא משנה איזה מארז אתם בוחרים, אנחנו מספקים משלוח חינם עד הבית לכל מקום בארץ, ומתחייבים לאספקה בתוך 10 ימי עסקים, כשבדרך כלל מדובר בלא יותר משבוע".

היצע המארזים של "ג'ק" יתרחב בקרוב, שווה לעקוב. ב.כהן,
היצע המארזים של "ג'ק" יתרחב בקרוב, שווה לעקוב/ב.כהן

לאור ההצלחה והביקוש, ב"ג'ק" מתכננים להרחיב בקרוב את היצע המארזים וממש בימים אלה עובד בר על מארזים חדשים שיוצעו למכירה באתר ויכללו מוצרים נוספים ושלל מתנות, כדי להציע פתרון ללקוחות שמעוניינים במתנה נוספת ומקורית. הוא הסכים לשתף אותנו בכמה דוגמאות למוצרים החדשים, למשל ארנק עם הקדשה, מוצרים משלימים לעל האש ולגריל ואפילו מארזים עבור נשים. בקיצור, יש למה לצפות.

אנחנו, שהיינו זקוקים למתנה עכשיו ומייד, בחרנו מארז, הזמנו אותו באתר של "גק" - שגם הוא עומד לעלות מדרגה בעתיד הקרוב - והוא הגיע בתוך זמן קצר. קיבלנו אותו היישר למסיבת השחרור של חברנו, שם היו הסכין, הבוצ'ר, הסינר וכמובן הוויסקי ושאר המטעמים, כוכבי הערב ומאז הם משרתים את חברנו, ואותנו, נאמנה.

אם אתם רוצים גם, כי הרי מתישהו תצטרכו לקנות מתנה למישהו קרוב, שווה בהחלט "לגזור ולשמור" את כתובת האתר של "ג'ק" ולעקוב אחריו בפייס ובאינסטגרם, כי אין גבר שלא ישמח למתנה מקורית, מגניבה ושימושית.

טלפון - 051-2034152

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ג'ק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully