וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתה דיזנגוף - ביס חלומי במרכז תל אביב

בשיתוף פיתה דיזנגוף

24.12.2020 / 9:07

כבר חצי שנה פועל ברחוב דיזנגוף בתל אביב גריל פחמים אותנטי בשם "פיתה דיזנגוף". אל מערכת "הנבחרים" הגיעו שמועות כי תוך זמן קצר המקום החל למשוך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ, בזכות העובדה כי בעלי המקום הצליחו לייצר את הביס המושלם על פי הוראות הכנה מדוקדקות מראש

פיתה דיזbsu;. איציק בראל,
פיתה דיזנגוף/איציק בראל

קפצנו לבקר ב"פיתה דיזנגוף" וחזרנו מאוהבים עד הגג. "פיתה דיזנגוף" זו ההוכחה המושלמת כי לא משנה מה התנאים מסביב, משבר הקורונה או כל משבר אחר, כאשר מצליחים להביא לידי ביטוי אוכל טעים, זה תופס את ההמונים.

החלטנו לקפוץ לביקור ברחוב דינזגוף 112 בתל אביב וכבר בכניסה הבנו כי המהומה סביב המקום בהחלט מוצדקת. במיקום מושלם ברחוב הכי מפורסם בישראל, עשרות אנשים עוברים מסביב בכל דקה והאווירה חמה, מחבקת ומשפחתית.

פיתה דיזbsu;. איציק בראל,
פיתה דיזנגוף/איציק בראל

שוחחנו עם כמה מהסועדים והם פשוט עפו על הטעמים.

שירה. ג תושבת תל אביב בת 29 סיפרה: "אני מתגוררת בעיר, זה המרכז של חיי הבילויים ואיזה כיף שפתחו פה מסעדה שמציעה אוכל מהיר בטעמים נדירים. זה מתלבש לי יופי לאחר ערב של אלכוהול וגם כשסתם מתחשק לי לאכול משהו טעים לארוחת צהריים. פעם בוחרת פיתה עם פרגית, פעם פיתה עם סטייק, הן תמיד עמוסות מכל טוב, מפנקים כיד המלך. גם הבוריקה אותנטית לגמרי והכל במחירים לכל כיס. בכל פעם אני נהנית פה מחדש, אנשים עם לב חם ואוהב, מכינים ומגישים אוכל עם הנשמה".

גם נעמה. ג תושבת רמת גן הסמוכה סיפרה: "אני עובדת קרוב למסעדה ועד לא מזמן הייתי נוהגת לאכול את הפיתות שלי במקומות קבועים אחרים. הספיקה לי פעם אחת לאכול פה כדי לשנות את כל ההרגלים. היחס שמעניקים פה מושלם, הלימונערק הוא צ'ייסר גאוני. אני ממליצה מכל הלב לחבר'ה שרוצים להעביר פה צהריים של כיף, עם כמה בירות, אוכל משובח ויופי של אלכוהול. היום בחרתי בתפוח אדמה שעל הגריל, הוא טעים בצורה יוצאת דופן, כך גם הפיתה עם האנטריקוט, בתוספת של העגבניות שיוצאות קצוצות מהאש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיתה דיזbsu;. איציק בראל,
פיתה דיזנגוף/איציק בראל

למדתי כי מי שמנהלים את המקום הם כמה מסעדנים, חברים טובים שיש להם מספר עסקים ומסעדות נוספות בשותפות. "פיתה דיזנגוף" נפתח כתוצאה מחוויה משותפת של כולם ביחד, כאשר נוהגים לשבת בימי חמישי בערב לארוחת בשרים מובחרים על האש, צולים אותם בצורה הכי טבעית שיש, עם קצת טחינה ועמבה, פשוט, עממי והכי טעים, בלי כל השואו וקשקושים מסביב.

את החוויה הזו הם ביקשו להעביר גם לאחרים. לכן בנו תפריט מלהיב עם הוראות מדוייקות לגבי כל מרכיב, מה לשים קודם, באיזה כמות והתוצאה, בכל ביס ניתן להרגיש ולהתענג מכל הטעמים ביחד, כולל מנות מיוחדות לטבעוניים.

שאלנו את אחד מבעלי המקום, האם הם לא חששו לפתוח את הגריל באמצע משבר הקורונה? הוא השיב: "לא, נוצרה לנו הזדמנות לקחת פה את המקום באזור הכי לוהט ומבוקש בתל אביב, במשך כל שעות היום והלילה יש פה תנועה ללא הפסקה. במשך היום אלו הם האנשים שעובדים או מתגוררים באזור, בערב כל הבליינים התל-אביבים ומי שמגיע לבלות מחוץ לעיר, כך שתמיד שמח פה, אווירת שוק. מעבר לזה, האמנו בתפריט שבנינו עבור הלקוחות, כי לקחנו את כל מה שכולם אוהבים והענקו לזה נגיעות של טעמים משלנו, אבל תוך כדי ששמרנו על האותנטיות הפשוטה והמופלאה. התוצאה מול העיניים, אנשים באים, אוכלים ומאושרים".

פיתה דיזbsu;. איציק בראל,
פיתה דיזנגוף/איציק בראל

שעות הפתיחה של "פיתה דיזנגוף" הם:

ימים א' עשד ד' בין השעות 11:00 עד 01:00.

יום ה' בין השעות 11:00 עד 02:00.

יום ו' בין השעות 11:00 עד 15:00.

מוצאי שבת, כשעה לאחר צאת השבת ועד 02:00.

שירות המשלוחים של "פיתה דיזנגוף" דרך וולט ותן ביס מגיע לכל פינה בתל אביב ופאתי רמת גן וגבעתיים.

לפני סיום שאלנו את בעלי המקום האם יש תוכניות מיוחדות להמשך הדרך, הם סיפרו כי הכוונה העתידית היא לפתוח עוד מספר סניפים של "פיתה דיזנגוף" בכמה מוקדים נוספים ברחבי הארץ.

אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-501-0049

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פיתה דיזנגוף
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully