וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכיסאות מנהלים ועד לפינות המתנה: הכירו את החברה שדואגת לאלפי עובדים במשק הישראלי

בשיתוף קל נוח

23.12.2020 / 16:46

עם מגוון עצום של ריהוט משרדי, דגש על עבודה עם ספקים מקומיים ואלפי לקוחות מרוצים מזה 50 שנה, חברת קל נוח מסתכלת קדימה ויוזמת שיתופי פעולה מרגשים עם הקהילה ואפילו מסייעת לנפגעי הקורונה הכלכלית

קל נוח. יח"צ,
קל נוח/יח"צ

כשהעסק המשפחתי לייצור כסאות אלומיניום יצא לדרך לפני 50 שנה, אף אחד לא היה יכול לנחש שבחלוף הזמן הוא הולך לספק ריהוט משרדי למוסדות הגדולים ביותר במדינה. יוסי ואריה באום שעומדים בראש החברה, מספרים כי מאז ומתמיד היה ביקוש לציוד איכותי, מה שאפשר להם לשכלל ולשדרג עם השנים את שיטות היבוא והייצור כאחד, ולספק ללקוחות אך ורק את הריהוט המשרדי האיכותי ביותר.

"בתחילת הדרך התמקדנו במכירת כיסאות אלומיניום, אכן מוצר מצוין, אבל דרכו הבנו שהביקוש לריהוט משרדי אצל גופים רבים בארץ וגם אצל צרכני הקצה הוא עצום ובגלל זה היה לנו חשוב לנסות ולהבין איך אנחנו יכולים לדאוג למגוון רחב לכל מי שמחפש אותו", אומר אריה ומוסיף: "אם לקוח מסוים יכול למצוא אצלי שולחן משרדי איכותי למשל, אבל נתקע וצריך לחפש כיסאות משרדיים כי אין לי להציע לו, זאת בעיה ובגלל זה חשוב לנו להיות המקום בו ארגונים יכולים למצוא את כל מה שהם מחפשים, כמובן באיכות גבוהה".

קל נוח. יח"צ,
קל נוח/יח"צ

כל הריהוט למשרד ולעסק במקום אחד

ואכן, נראה כי המבחר הגדול שמציעה חברת קל נוח מביא יותר ויותר לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד להיעזר בשירותיה. בין היתר תוכלו למצוא שולחנות משרד, בין אם מדובר בשולחנות מנהלים, שולחנות דלפק לעמדת המזכיר/ה או לצוותי עובדים, כיסאות משרד לשימושים שונים כמו כסאות לחדרי ישיבות וכיסאות מנהלים לחברי הנהלה, פינות ישיבה והמתנה מהודרות לחללים פתוחים במשרד, ארונות משרדיים, שולחנות מתקפלים, כסאות בר ועוד.

המבחר העצום והאיכות הגבוהה של חומרי הגלם הביאה ברבות השנים יותר ויותר גופים לעבודה עם חברת קל נוח והיום תוכלו למצוא את הרהיטים שלהם בארגונים גדולים כמו משרד הביטחון, רשויות ומועצות מקומיות, בנקים, בתי מלון ועוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קל נוח. יח"צ,
קל נוח/יח"צ

נועה (שעובדת במשרד הביטחון ועל כן מדובר בשם בדוי), מנהלת את הרכש מול חברת קל נוח מזה עשר שנים ומספרת על היתרונות הגדולים בעבודה עם החברה: "לפני שהתחלנו לעבוד איתם סבלנו עם ריהוט משרדי די מיושן כשרהיטים נשברו כמעט על בסיס יומי ולא מעט מהעובדים התלוננו על כאבי גב. לשמחתי הצלחנו לרקום את שיתוף הפעולה הזה וזה בהחלט נותן לנו הרבה שקט. אנחנו מבינים היום שריהוט משרדי איכותי הוא חלק מסביבה משרדית נעימה ונכונה ולא מדובר במותרות, אלא שדבר בסיסי משרד שהוא בעצם. אמנם לא בדקנו את הנושא לעומק, אבל אני בטוחה שאם נעשה את זה נגלה שהתפוקה של העובדים השתפרה פלאים מאז".

קל נוח. יח"צ,
קל נוח/יח"צ

ריהוט משרדי כחול לבן

אמנם חלק מהריהוט המשרדי שמשווקת חברת קל נוח מיובא מחו"ל, אבל הדגש הגדול של החברה הוא דווקא לתת את הבמה ליצרנים ישראליים וכך להגדיל את התל"ג באופן משמעותי ולחזק את הכלכלה הישראלית. מעבר לכמה מן הספקים הגדולים ביותר בארץ שעובדים עם החברה, קל נוח מייצרת ריהוט איכותי בעצמה, כך שבהחלט מדובר על ערך מוסף משמעותי ביותר. לדבריו של יוסי באום "האפשרות להיות חלק אינטגרלי כל כך בכלכלה המקומית היא זכות גדולה ואנחנו בהחלט לא רואים זאת כמובן מאליו".

קל נוח. יח"צ,
קל נוח/יח"צ

לזהות הזדמנויות ולתת מכל הלב

כששאלנו את האחים על משבר הקורונה והאם הוא השפיע איכשהו על העבודה השוטפת שלהם בעסק, הם סיפרו כי בתחילה בהחלט היה הבדל וחברות רבות שנסגרו הפסיקו להזמין ריהוט משרדי. עם זאת, לאחר זמן לא ארוך החלו אנשים פרטיים לפנות ולהזמין ריהוט משרדי הביתה כדי להקים פינה ראויה לעבודה, במיוחד עכשיו כשמרבית המלאכה נעשית מהבית.

"זאת תקופה לא קלה לעסקים ולאנשים פרטיים במדינה ובגלל זה חשוב לתת כתף עד כמה שרק אפשר" מסכמים האחים. לאחרונה, פנה אל קל נוח בית הספר מדרום תל אביב שלא יכול לממן כיסאות מחשב לתלמידים בחדר המחשבים. בחברה שמחו לבוא לעזרתם ותרמו כעשרים כיסאות מחשב חדשים שישמשו את כלל התלמידים במשך שנים ארוכות קדימה.

"מאז ומתמיד האמונה שלנו הייתה שלקוחות צריכים להיות מרוצים במאה אחוז ומבחינתנו אין הבדל בין לקוחות ענק שלנו עם אלפי עובדים לעובד היחיד שיושב בבית וצריך לפרנס את המשפחה שלו. מעבר לזה אנחנו משתדלים תמיד להזכיר לעצמנו שיש דברים הרבה יותר חשובים מרווחים ועסקים ולכן, כל הזדמנות שיש לנו לתת ולעזור דרך העסק אנחנו לוקחים בשתי ידיים".

קל נוח - ריהוט משרדי

חפץ חיים 2 נחלת יצחק תל אביב

פייסבוק

אתר

בשיתוף קל נוח
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully