וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פנסיה דואג לעתיד שלכם

בשיתוף ד"ר פנסיה

23.12.2020 / 16:28

"חיסכון פנסיוני - ההחלטה הפיננסית החשובה בחיים אחרי משכנתא", קובע צור קורן, ד"ר פנסיה בשבילכם. אם אתם עדיין תקועים על הסכם שחתמתם לפני שנים ואין לכם מושג מה המצב הפנסיוני והביטוחי שלכם, זו בעיה. תקבעו פגישה עם הדוקטור, עוד תודו לעצמכם על זה

צור קורן. יח"צ,
צור קורן/יח"צ

כמה אתם באמת יודעים על הפנסיה שלכם? יש לכם אחת כזאת. אולי אפילו אחת שהולכת איתכם שנים. אולי איזה זיכרון מעורפל מפגישה עם סוכן שהמעסיק שידך לכם. הוא ניפח לכם את הראש במספרים ונתונים ואתם חתמתם ושכחתם (כי תכלס, מה אתם מבינים בזה). מדי פעם אתם רואים פרסומת בטלוויזיה או נתקלים בסרטון בפייסבוק ובגדול, אתם יודעים שזה חשוב והכל, אבל כרגע, בינינו, זה לא בראש סדר העדיפויות כי אתם צעירים ומגניבים ויש לכם הרבה בעיות אחרות על הראש. בואו, אתם טועים ובגדול.

הכירו את היועץ הפנסיוני צור קורן או בשמו המוכר יותר ד"ר פנסיה. קורן, שמנהל חשבון טוויטר פופולארי, בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתחום הפנסיה והביטוח. "יועץ פנסיוני הוא אדם אובייקטיבי שמקבל את כספו מהלקוח ולכן הוא בא לטובת הלקוח. רק הלקוח מעניין אותי ואני לא מוטה לשום צד מלבדו", הוא מסביר.

למה צריך יועץ פנסיוני? כדי שידאג לעתיד שלכם. זה בדיוק מה שעושה הדוקטור - דואג לכם למוצרים הטובים ביותר, מנהל בשמכם מו"מ להורדת דמי ניהול, בודק את ביטוח הבריאות, ביטוח החיים, אובדן כושר עבודה ותאונות אישיות. הוא ידאג לטפל במה שצריך לטפל בכל הקשור לפנסיה: "בתוך המכלול יש הרבה דברים שצריך לשים אליהם לב: בחירת מוצר, מסלול השקעה, מסלול ביטוח, הטבות מס. אני תופר ללקוח חליפה ארוזה בנייר צלופן".

צור קורן. יח"צ,
צור קורן/יח"צ

צריך להגיד את האמת. כשאתם צעירים, עולם מושגי הפנסיה והביטוחים לא מדבר אליכם, אבל מה לעשות, זה חשוב ומגיע רגע בחיים שצריך לעשות סדר ולשם כך צריך איש מקצוע. "צעירים, וגם מבוגרים, לוקחים מה שהמעסיק נותן להם. נכון, זה תחום אניגמטי ומפחיד ולכן להרבה אנשים פשוט אין מושג ו/או רצון לעסוק בו. המוטו שלי הוא: 'ידע זה כוח' - והמטרה שלי שהלקוח יבין. כשאדם לא מבין משהו, הוא נמנע מהחלטות, אבל מגיע הרגע שצריך להחליט ואז הוא מקבל החלטות גרועות תחת לחץ של סוכן או מוקדן בטלפון. אני פה כדי להגיד: 'תבינו - ותחליטו לפי מה שטוב לכם אחרי שהבנתם'".

קורן מסכים שאין מספיק מודעות בתחום הפנסיה, בניגוד למשל לצורך ביועצי משכנתאות, רואי חשבון ועורכי דין: "אם תלך ליועץ, הוא ידאג לך לעתיד יותר טוב. ככה פשוט. המודעות נכנסת לאט. גם הקורונה הפחידה את כולנו. היא משמשת כטריגר. הרבה אנשים הבינו שצריך לדאוג לעתיד. חשוב לי ללמד. לספק תובנות לניהול ארוך טווח בפגישה אני מסביר ושם הכל על השולחן. חשוב להבין שאני לא מבצע, אני נותן עצות, אפילו פקודות". קצת כמו פסיכולוג. קורן ייתן כלים. אתם תשתמשו בהם ותרוויחו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צור קורן. יח"צ,
צור קורן/יח"צ

בנוסף ללקוחות פרטיים, ד"ר פנסיה מעביר סדנאות בנות חמישה מפגשים בזום (לפחות עד שההנחיות יאפשרו מפגשים פרונטליים) בנושאי פנסיה, ביטוחים, החזרי מס לאנשים פרטיים וחיסכון ארוך טווח והכל בעלות מגוחכת של 150 שקל. "אני מלמד בהן מה זה פנסיה, מה זה ביטוח ואיך עושים את זה הכי טוב. מפרט לגבי מוצרי פנסיה וביטוח ומסביר איך לפרש נכון תלוש שכר". הוא אוהב ללמד ולהדריך והמטרה שלו אחת - להביא אתכם להתנהלות פנסיונית נכונה.

אז יאללה, זמן להפסיק לזלזל ולעצום עיניים. "חיסכון פנסיוני זו ההחלטה השנייה הכי חשובה בחיים אחרי משכנתא, אבל רובנו מקדישים לה פחות זמן מאשר לקניית מכשיר נייד חדש", מסכם קורן. הוא מבטיח להגיד לכם את האמת, בלי פילטרים, אבל רק אם בא לכם לשמוע אותה. בקיצור, הגיע הזמן שכולנו נעזור קצת לעצמנו לשמור על הכסף שלנו. מה שבטוח, יום אחד, כשנגיע לגיל הפנסיה, נודה לעצמנו על ההחלטה הזאת.

ליצירת קשר עם צור קורן: 0535259984

עוד פרטים באתר הרשמי של ד"ר פנסיה

עקבו אחרי ד"ר פנסיה בטוויטר

מידע נוסף בדף הפייסבוק "חיים לצמיחה"

בשיתוף ד"ר פנסיה
  • עוד באותו נושא:
  • פנסיה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully