וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ד"ר אחמד שהואן, תראו צעירים יותר

בשיתוף ד"ר אחמד שהואן

23.12.2020 / 14:29

רוצים להראות צעירים יותר? הקמט החדש שראיתם במראה מפריע לכם? צפו בראיון עם ד"ר אחמד שהואן, מומחה ברפואה אסתטית שיספר על הפתרונות לשאלות אלו

ד"ר אחמד שהואן, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

הקליניקה של אחמד שהואן, קיימת מעל 4 שנים. הוא התחיל בתור רופא כללי בכירורגיה, למד את התחום בגרמניה ואיטליה בקורסים ובהשתלמויות רבות.

איזה טיפולים אפשר למצוא אצלך בקליניקה?

"בראש ובראשונה יש את תחום ההזרקות שכולל, בוטוקס וחומצה היאלרונית.
אנחנו מדברים על החומצות מהסוג הטוב ביותר בעולם. יש לי מכשור מתקדם ביותר ואני מטפל בעזרת לייזר, בעזרת פלזמה. טיפולי של מתיחת פנים, מתיחת צוואר, טיפולי הרזיה, טיפול הזרקה בלייזר, טיפולים לפיגמנטציה, הסרת שיער, נשירת שיער, הרזייה וחיטוב הגוף, עיצוב ומילוי שפתיים, מילוי שקעים בעיניים ועוד".

על מה אתה נותן דגש בטיפולים בקליניקה?

"אנחנו נותנים דגש על השירות למטופלים והענקת הטיפול הטוב ביותר לכל לקוח. בנוסף אנחנו מאוד מתגאים בטיפולים הכי חדשניים הכוללים מכשור מאוד מתקדם וגם החומרים האיכותיים ביותר שיש".

באיזה סגנון יופי אתה דוגל?

אנחנו שומרים על הטבעיות כמה שניתן במהלך הטיפולים - מעניקים מראה צעיר וזוהר, מעניקים את ההמלצה לטיפול הטבעי יותר כדי להדגיש את היופי הטבעי.

היום כשהמודעות לרפואה אסתטית נעשית גדולה יותר ויותר, חשוב לבחור בצוות מוסמך, עם שירות אישי וכזו היא בדיוק הקליניקה של ד"ר אחמד שהואן.

בשיתוף ד"ר אחמד שהואן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully