וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב זה אני ואת: מכון היופי של החברות הטובות

בשיתוף ויוי תל אביבי

23.12.2020 / 13:42

ויטה וויקה חלמו תמיד להקים יחד מכון יופי בו יוכלו לעסוק בתחום שהן הכי אוהבות - טיפוח, אבל החיים לקחו אותן לכיוונים שונים. היום, אחרי שהחליטו לנצל את חלון ההזדמנויות שצץ בפניהם בתקופת הקורונה, הן סוף סוף פותחות את המקום שתמיד חלמו עליו

ויוי תל אביבי. יח"צ,
ויוי תל אביבי/יח"צ

רחוב דיזינגוף בתל אביב הוא אחד מהרחובות הכי עמוסים ומבוקשים בארץ מבחינת תרבות, בילויים וקניות. תוכלו למצוא שם הכל מהכל - חנויות בגדים, מסעדות, ברים, דוכני רחוב ועכשיו גם את מכון היופי הכי מבוקש בעיר.

הכירו את ויוי תל אביבי, סטודיו בוטיק מסוג אחר המציע טיפולים כמו מניקור, פדיקור, בניית ציפורניים ושעווה. השם המיוחד, שמשלב את שמן של שתי החברות והשותפות לעסק, ויטה וויקה, מבטא בצורה מובהקת את האווירה שהבנות מבקשות להעביר ללקוחות - סטייל תל אביבי מגניב וצעיר. הסטודיו מעוצב כולו בסגנון מודרני-אורבני עם צמחייה מקיר אל קיר ומעביר אווירה כיפית, צעירה ומלאה בשיק. בנוסף, הוא ממוקם במיקום הכי חם בארץ, ברחוב דיזינגוף המפורסם, כך שהוא קרוב לכל מוקדי התרבות המעניינים בעיר.

ויוי תל אביבי. יח"צ,
ויוי תל אביבי/יח"צ

כשדלת נסגרת, חלון הזדמנויות נפתח

ויקה וויטה החליטו להקים את העסק בתקופת הקורונה, מיד לאחר הסגר הראשון. "זיהינו הזדמנות טובה להגשים את החלום שלנו והחלטנו ללכת על זה", סיפרו החברות. אמנם זה העסק המשותף הראשון של השתיים, אבל מאחוריהן עומד ניסיון רב וידע של שנים שהן מביאות לסטודיו. ויטה היא קוסמטיקאית ידועה בעלת ניסיון של עשר שנים בתחום ועולם הטיפוח לא זר לה. היא הצליחה להגשים את החלום בחלקו, כשפתחה עסק עצמאי ומצליח לטיפולי מניקור ופדיקור, עד לרגע שבו זיהו את ההזדמנות והחליטו להתרחב.

בעוד שויטה הביאה איתה את המקצועיות והניסיון, ויקה דאגה להביא לסטודיו את הידע שצברה בענף המלונאות, ושמה דגש על שירות, אירוח וחוויית הלקוח. "מאוד חשוב לי שלקוחות שנכנסים לסטודיו ירגישו מיד שהם בבית. מכיוון שעבדתי בענף המלונאות, אירוח זה ערך עליון מבחינתי, וזה מתבטא באווירה שאני מנסה לייצר בסטודיו, שתמיד יהיה נעים ומזמין. בנוסף, חשוב לי לתת שירות מעבר למה שמקבלים במכוני יופי אחרים, בין אם זה מענה לבקשות מיוחדות או זמינות ללקוחות. דוגמא טובה לכך היא שהרבה מאוד גברים מגיעים אלינו לטיפולים ראשונים כי הם מצליחים להרגיש נוח בסטודיו שלנו, ולא להיות מובכים. הם נכנסים לאווירה יחד איתנו וכבר מרגישים שייכים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ויוי תל אביבי. יח"צ,
ויוי תל אביבי/יח"צ

מיקום זה הכל

העיצוב האורבני בסטודיו בא לבטא בעצם את המיקום המרכזי שהוא נמצא בו ולחגוג את האווירה הכל כך מיוחדת של תל אביב. "מצאנו מיקום אידיאלי לעסק - לב תל אביב - והחלטנו לקחת את זה כמה צעדים קדימה. רצינו שתהיה תחושה של מכוני יופי כמו בערים הגדולות בחו"ל, משם שאבנו את רוב ההשראה שלנו. כמו שאת הולכת ברחובות פריז ורואה מכון יופי בסגנון ובסטייל של העיר, כך רצינו שיהיה גם בתל אביב - מכון שיבטא את המהות של העיר הזו. למשל, הרבה מהלקוחות שלנו מגיעים עם הכלבים שלהם, זה בסדר גמור ואפילו רצוי".

אחרי שיושבים לשתות קפה עם חברות או מגיעים לסיבוב שופינג באזור מרכז תל אביב, אפשר תמיד להיכנס על הדרך לויוי תל אביבי ולהתפנק בטיפול. "רוב הלקוחות שלנו הם אנשים שעוברים במקרה ברחוב, רואים את הסטודיו ומחליטים להיכנס או כאלה שצריכים תיקון דחוף ואנחנו מקבלות אותם מיד. גם אנשים מהשכונה מגיעים אלינו, חבר'ה צעירים שגרים מסביב. בזכות המיקום שלנו, אנחנו גם זוכות להרבה ביקורים מיוחדים מכל מיני אושיות, שחקנים וקומיקאים שבאים לשמח אותנו ולהצחיק את הלקוחות על הדרך".

ויוי תל אביבי. יח"צ,
ויוי תל אביבי/יח"צ

טיפולי יופי וטיפוח כבר מזמן הפכו להיות עניין שבשגרה, ומעטים מכוני היופי שמביאים אווירה חדשה ללקוחות. כשחושבים על זה, אין יותר כיף מלהתפנק בטיפול נעים ועל הדרך, לקחת חלק בחוויה יוצאת דופן שחוגגת את סגנון החיים התל אביבי. לכן, סטודיו ויוי תל אביבי הוא המקום החדש לבקר בו, שם תוכלו לקבל שירות חם, יחס אישי, תוצאות מקצועיות ואולי אפילו להרגיש שחזרתם מבילוי עם החברות הטובות ויקה וויטה.

כתובת: דיזינגוף 159, תל אביב-יפו

טלפון: 058-7132020

מייל: vivi2020telavivi@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ויוי תל אביבי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully