וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 שנה של אופנת נעליים איכותית ומשובחת

בשיתוף סכו עור

23.12.2020 / 13:11

סכו עור היא שם דבר בתחום יצור הנעליים בישראל כבר כמעט חמישה עשורים

סכו עור. יח"צ,
סכו עור/יח"צ

מי שמכיר את סכו עור וודאי זוכר את הסניפים בכיכר המדינה וברחוב דיזינגוף שוקק החיים של פעם, בקניון ממילא בירושלים, במוריה בחיפה ולאחר מכן בקניון רמת ובעוד עשר נקודות בכל רחבי הארץ.

הייחודיות של סכו עור ואחד הגורמים המרכזיים שאפשרו לה לצלוח את כל השנים הללו, כולל את הקורונה ואת טרנד המעבר לקנייה און ליין, זה העובדה שסכו עור הייתה ועודנה יצרנית נעליים מאז ומתמיד. כיום היא ממשיכה לייצר במפעל פרטי בסין ומייבאת ומשווקת נעליים ואביזרי אופנה, לרבות מותגי אופנה אירופאים נבחרים כגון "נושקה" ,"וולטן", "אנה וירגילי" מאיטליה ו-"פרטיני" מספרד והצליחה לגבש מועדון לקוחות של כ-35 אלף לקוחות מסורים מכל הארץ, ההולכים איתה עוד מאותה תקופה ועד היום.

סכו עור. יח"צ,
סכו עור/יח"צ

מה זה אומר נעליים באיכות אמיתית? לא רק שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובאימומים (תבניות הנעל) איטלקיים ובמידות איטלקית מקוריות, אלא ייצור עצמי של דגמים ויבוא מותגי האופנה איטלקיים וספרדיים הנחשקים ביותר בתחום והרבה יותר מכך...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סכו עור. יח"צ,
סכו עור/יח"צ

ממפעל יצרני בארץ להקמת מפעל אישי בסין ויבוא איטלקי מוביל לאורך שנים

החל משנות ה-90 בשל שינוי חוקי המס נאלצו מפעלים רבים בארץ להיסגר. החבר'ה מסכו עור ראו את הנולד ופתחו מפעל שלם בסין כולל בחור ישראלי האחראי על בקרת איכות הנמצא שם ומפקח על העבודה. קברניטי החברה הובילו את סכו עור להמשיך להיות יצרן וכיום גם מייבא נעליים מוביל בישראל, תודות להקפדה איכות גבוהה ויצור נעליים מעור בלבד, כולל סוליות, עור עליון, בטנות ויצור ומכירת דגמים ייבוא איטלקיים וספרדיים נבחרים וייבוא דגמים בלעדיים בהתאמה אישית המיוצרים עבור החברה במפעל הפרטי בסין.

החל משנת 2013 סכו עור פועלת גם דרך אתר אינטרנט ולאחרונה חווה גידול במכירות בשל הקורונה ומגמות המשך הרכישה ברשת. באתר החברה תמצאו מחלקת נשים, גברים, OUTLET ואקססוריז והנה עוד כמה דברים שתאהבו לגביי סכו עור העכשווית:

• החנות מספקת החלפה ללא עלות
• משלוח עד 3 ימי עסקים
• שליח עד הבית בכל קניה
• הכול מעור! דגמים בלעדיים בייבוא אישי ממפעל פרטי בחו"ל
• ייבוא דגמי אופנה עכשוויים ממותגים נבחרים באיטליה וספרד.

סכו עור. יח"צ,
סכו עור/יח"צ

הדגמים הבלעדיים מגיעים אמנם מסין אך ממפעל אישי שנבנה ופועל בהתאם לדרישות החברה, בו הם מעצבים לבד את כל הדגמים כולל בקרת איכות ישראלית. האימומים מאיטליה, הגזרה מתבנית בהתאמה אישית, דגמים בלעדיים ובדרך כלל המידות איטלקיות כשכמובן הכול מעור אמיתי.

סגנון הנעליים משתנה ומגוון החל מאלגנטי, ספורטיבי, יומיומי ואפילו נעלי נוחות של מיטב המעצבים בעולם, לצד עיצובים ייחודיים של סכו עור העשויים כולם מעור איכותי.

לסכו עור 2 סניפים כיום ברחובות וראשון לציון, חנות און ליין נוחה לרכישה ומועדון לקוחות נאמן של לקוחות מכל רחבי הארץ. מוזמנים להצטרף וליהנות גם אתם.

משלוחים חינם בקניה מעל 300 ₪!

סניפים ושעות פתיחה:

ראשל"צ 9-20 א'-ה', שישי 9-15, רח' רוטשילד 51, טל': 03-964-9493

רחובות 9:30-19:30, שישי 9-14:30, פסג' גזית הרצל 192, טל': 08-947-0675

avshisakoor@gmail.com


לאתר

בשיתוף סכו עור
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully