וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיין דוג סנטר- המרכז להפחתת חרדות וקשיים רגשיים

בשיתוף שיין דוגסנטר

23.12.2020 / 12:59

ההולכים על ארבע ובראשם הכלבים הם אמנם חיות מחמד ויחד עם זאת הם יכולים לשמש ככלי טיפולי להפחתת חרדו טיפול בקשיים בהתפתחות הילד: אוטיזם, קשב וריכוז, קשיים רגשיים ועוד...

שיין דוגסנטר/אולפן הנבחרים

שיין דוג סנטר הוא בית להתפתחות אישית בעזרת מס' שיטות שאחת מהן היא שילוב הכלב ככלי טיפולי וביאטריס שיין בעלת "שיין דוג סנטר" מתל אביב נמצאת כאן כדי לספר לכם איך זה קורה.

ביאטריס, כיצד הגעת לתחום?

אני בת 51 אמא לשתי בנות, יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה, טריינר NLP, מדריכת כלבנות טיפולית ומאלפת כלבים עם הכשרה באילוף כלבי שירות.

את שיין דוג סנטר הקמתי לפני שנה.

אני מטפלת מעל 5 שנים ובשנה האחרונה כשסיימתי את למודי הכלבנות אני עובדת בעזרת שיטה שפיתחתי שמשלבת בין טכניקת ה NLP וכלבנות טיפולית ששתיהן נבחנו מחקרית כשיטות יעילות לטיפול בכלל וטיפול בקשיים רגשיים כמו חרדות בפרט.

מאז שאני זוכרת את עצמי אני מתמודדת עם הפרעת חרדה. גדלתי בבית שהחרדה היתה דיירת קבועה.
היתה תמיד תחושה שעוד רגע משהו רע מאוד עומד להתרחש. חיים עם תחושת חרדה תמידית הם חיים מאוד לא נעימים וכשהתבגרתי התחלתי לחפש כלים להתמודד עם התחושות הכבדות האלה ולהקל על עצמי: למדתי פסיכולוגיה לתואר ראשון, למדתי אימון ועוד קורסים של התפתחות אישית ואז הגעתי לNLP שזו שיטה יעילה לבנית מסלולי חשיבה חדשים ומועילים יותר עפ"י העיקרון של המוח הגמיש שעזרה לי באופן אישי להתמודד נכון עם שני משברים משמעותיים מאוד ומעוררי

חרדה- גירושים ומחלה של אחד מהוריי שהפכה אותו לסיעודי והטיפול בו הוא באחריותי בלבד בתור בת יחידה. עם הזמן החלטתי גם ללמוד כלבנות טיפולית כשיטה נוספת לשחרור קשיים רגשיים- לפי מחקרים עצם המגע עם הכלב מעורר שחרור הורמוני האושר במוח. והיום אני משלבת את שתיהן לשיטה אחת שפיתחתי בעבודה בתוך הקליניקה לעזור לאנשים להתמודד נכון עם אתגרים נפשיים, במיוחד בתקופה הזאת של הקורונה.

במה המרכז מתמחה?

המרכז מוקדש כולו לכלים ודרכים מגוונות לעזרה בהפחתת חרדות והפגת מתחים למבוגרים דרך השיטה שפיתחתי שהיא גם יעילה לפוסט טראומה ולחץ נפשי. במרכז משולבים גם טיפולים משלימים ע"י אנשי טיפול מקצועיים: עיסוי מקצועי, פרחי באך, אקסס בארס, רפלקסולוגיה, רפואת תדרים, נטורופתיה

וכל מה שיכול לגרום למטופל להרגיש יותר טוב עם עצמו.

מה היתרון העיקרי בעבודה עם הכלב ככלי טיפולי?

כלב כשמו כן הוא: כולו לב.

הכלב הוא יצור רגשי ומלא אהבה שתמיד זמין לתשומת הלב שלנו ולכן כאשר אנו עובדים עם הכלב אנחנו מקבלים משוב חיובי מיידי, תשומת הלב שלנו ממוקדת בכלב שמסיח את הדעת מהמחשבות והתחושות הטורדניות שמלוות את החרדה והלחץ.

יש כאלה שמתמודדים עם החרדה בעזרת תרופות וכאשר רוכשים בנוסף כלים מנטליים לדעת איך לנהל את החרדה ניתן למנוע עליה במינון או החלפת תרופה בגלל שההשפעה שלה יורדת או שיש ממנה תופעות לוואי ולהישאר על מינון קבוע לאורך זמן ואף להפחית את המינון.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם ביאטריס שיין ללא עלות, הכנסו לאתר

ליצירת קשר ישירות עם ביאטריס שיין התקשרו 0523621500

בשיתוף שיין דוגסנטר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully