וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Digital Solutions - כל מה שצריך לקידום ושיווק העסק שלכם

בשיתוף Digital Solutions

23.12.2020 / 11:11

העולם הדיגיטלי שינה את כללי המשחק בכך שהפך במהרה למוקד מרכזי עבור בעלי העסקים כאמצעי שיווק מהפכני המאפשר להם להגיע ישירות אל הצרכן. אחת מהחברות המובילות בתחום השיווק הדיגיטלי היא Digital Solutions, מנכ''ל החברה הוא, עוזי שבת

עוזי שבת, DIGITAL SOLUTIONS/אולפן הנבחרים
עוזי שבת 3. יח"צ,
Digital Solutions, לוגו/יח"צ

יש חברות המתמחות בקידום אתרים, יש כאלו המתמחות בעיקר בתוכן, אבל למצוא חברות המתמחות בשני התחומים ומרכזות את כל מה שצריך לקידום ושיווק עסקים באינטרנט תחת קורת גג אחת? חברות כאלו נדיר מאוד למצוא בשוק. נסו לדמיין לרגע כמה נוח יכול היה להיות אם תחת עסק אחד, ניתן היה למצוא את שני התחומים הכה חשובים עבור כל עסק. למזלנו, הודות לחברת Digital Solutions שנוסדה על ידי עוזי שבת, אפשר להפסיק לדמיין.

עוזי, שנכנס לתחום כבר לפני שש שנים, החל את דרכו ככותב תוכן ומקדם אתרים, אך מהר מאוד הוא הבין שמקומו בעולם הקידום והשיווק הדיגיטלי. "בשנים הראשונות בתחום עבדתי במספר חברות כמקדם אתרים ומהר מאוד התקדמתי לתפקידי ניהול בתחום הדיגיטל", מספר עוזי וממשיך: "התאהבתי בתחום המרתק הזה - בקידום, בשיווק וכמובן - בתוכן ובכוח האדיר שיש לו".
נוסף על עבודתו בחברה שהקים, עובד עוזי גם כמרצה בכיר במכללת HackerU המובילה בשיווק באינטרנט.


מקידום באינטרנט דרך שיווק דיגיטלי ועד לכתיבת תכנים ברשת וברשתות חברתיות - אילו שירותים מציעה חברת Digital Solutions?

כפי שבוודאי כבר הבנתם, חברת Digital Solutions מציעה מעטפת מלאה של שירותים - מא' ועד ת'. "אנו בחברה מאמינים שהתוכן הוא הדבר החשוב ביותר", אומר עוזי. "האסטרטגיה כולה והאופטימיזציה מתבצעות סביב התוכן. היתרון הגדול הוא, שבניגוד לשנים עברו, היום ניתן לשלב טקסטים רבים מבלי לפגוע בחוויית המשתמש, זאת באמצעות פיצ'רים ויזואלים מגוונים וחלוקה נכונה של התוכן".

עוזי, יחד עם צוות העובדים המסור והמקצועי שבנה בחברת Digital Solutions, מרכזים את כלל התחומים הקשורים לשיווק דיגיטלי במקום אחד.

● בניית אתרים - האתר הוא הפנים של העסק וזו אחת הסיבות שבעת בניית אתר ללקוח, שמה החברה דגש גם על הנראות, גם על בקשות ולקוח וכמובן - על חווית המשתמש, העיצוב והוויזואליות, זאת בעזרת שימוש במערכות מתקדמות.
● קידום אתרים אורגני - שימוש נכון בתוכן ועידוד אינטראקציה עם הגולשים, ביצוע אופטימיזציה נכונה ויעילה להפקת המירב ושימוש בביטויי מפתח עם פוטנציאל גבוה לקידום.
● ניהול ופרסום ממומן ברשתות חברתיות - מיקסום הקידום האורגני של עמודים עסקיים, גיבוש אסטרטגיית תוכן רלוונטית ומותאמת לתחום, פרסום ממומן מדויק שמגדיל את אחוז ההמרות ומצמצם עלויות פרסום ועוד.
● כתיבת תוכן שיווקי - יש תוכן שיווקי ויש תוכן שיווקי. במקומות רבים ברשת ניתן למצוא תכנים שיווקיים ברמה נמוכה למדיי, אבל לא בחברת Digital Solutions. החברה שמה דגש על תוכן איכותי שמושך את הגולשים, ובנוסף מבצעת פעולות למקסום התוצאות, תוך ניתוח ומדידה של התנהגות הגולשים באמצעות כלי מעקב המסייעים בשדרוג המשפך השיווקי באתר.
● קידום ממומן בגוגל - שימת דגש רב על בחירת מילות מפתח רלוונטיות ושיפור ציון האיכות במערכת Google Ads לצורך הקטנת העלות לקליק. המטרה, בסופו של דבר היא לספק ללקוח כמה שיותר לידים איכותיים.
● ניהול מוניטין באינטרנט: תחום מרתק שמעט מאוד חברות בישראל עוסקות בו. תחום ניהול מוניטין באינטרנט עוסק בעיקר במחיקת ודחיקת אזכורים שליליים במנוע החיפוש, והיום, הוא חשוב יותר מתמיד, בטח בעידן בו מתחרים מנסים לפגוע אחד בשני. על ידי שימוש נכון בכלים ניתן לשלוט בנוכחות תוצאות החיפוש ובטקסטים הכתובים על בעלי עסקים ברשת.


קהל היעד של DIGITAL SOLUTIONS (ויש גם סיפור מפתיע)


בניגוד לחברות אחרות בשוק, בשל הרב-גוניות של Digital Solutions, לקוחות רבים - מכל הגוונים, הצבעים, התחומים והגילאים מוצאים מענה בחברה של עוזי: מבעלי עסקים קטנים ועד לעסקים בינוניים וחברות גדולות. "אחד מלקוחות החברה הוא בעל עסק לפאות", נזכר עוזי בסיפור מסקרן מהעבר הלא רחוק. "פאות תהילה" הוא שם החברה. אותו לקוח הגיע אליי אחרי ששכר את שירותיה של חברה אחרת בתחום, אך הוא לא היה מרוצה מהתוצאות, ובצדק. החברה הצליחה, אך בעל העסק לא ידע אם החברה הצליחה בעקבות עבודת השיווק או למרות העבודה. רק לאחר שהוא פנה אליי, הבינו באותה חברה שהם הצליחו על אף שהקידום ועבודת השיווק שנעשתה עבורם הייתה רעה מאוד".

"הם היו מתוסכלים, כמובן", אומר עוזי וממשיך: "אבל מהר מאוד הם יצאו לדרך חדשה, אחרי שנפגשנו ותכננו תכנית אסטרטגית מקיפה, שכללה גם אתר חדש. בשל החיבור המוצלח, החליטה החברה להמשיך איתנו את ההתקשרות גם מעבר לבניית האתר והאסטרטגיה הראשונית והקשר בינינו נמשך עד לימים אלו. הם הבינו שהדרך הנכונה היא לנהוג בסבלנות ולתכנן את התהליכים בצורה נכונה".


מעטפת מלאה ויחס אישי - אז מה באמת הייחוד של DIGITAL SOLUTIONS?

יש לא מעט חברות בשוק העוסקות בשיווק דיגיטלי, אבל לא כולן מספקות יחס אישי ומעטפת אחת לכל התחומים תחת קורת גג אחת. "מדובר בתחום תחרותי מאוד", מסביר עוזי. "זו הסיבה שהחברה בכלל ואני בפרט ממשיכים להתפתח כל הזמן ולשאוף קדימה.
למרות העומס הרב, לא סתם בחרתי שלא לוותר על מקומי כמרצה בכיר, חשוב לי להעביר את הידע שלי לדור הבא ולעצב אותו לקראת כניסתו לעולם המהפנט הזה. בנוסף, אנו שמים דגש על יחס אישי בחברה. אגלה לכם סוד: לכל לקוח ולקוח אצלנו בחברה יש את המספר האישי שלי, כך שהוא יכול לדבר איתי כמעט בכל שעות היממה".

מלבד לימוד פרונטלי באחת המכללות המובילות לשיווק דיגיטלי בישראל, מציע עוזי, ללא עלות, מידע רב על התחום בעמוד הבלוג הנמצא באתר החברה.
המידע יכול לעזור לאנשים שלא בקיאים בתחום להבין אותו טוב יותר. בנוסף, מציע הבלוג באתר גם מענה ומידע רב לאנשים מהתחום ותעשיית השיווק הדיגיטלי והוא נחשב לבלוג מוביל בתחום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כאן ניתן למצוא את התכנים המופיעים באתר החברה:

בלוג שיווק באינטרנט

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

לינקדאין

המלצות

עוזי שבת 2. יח"צ,
עוזי שבת/יח"צ

בשיתוף Digital Solutions
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully