וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של טיפולי הפנים: פילינג לפנים IPL (פוטוריג'וביניישן)

בשיתוף ד"ר מוניקה אלמן

23.12.2020 / 10:48

בעשור האחרון התחוללה מהפכה בתחום הצערת עור הפנים. לצד השיפור בניתוחים, הופיעו לאחרונה טכנולוגיות חדשות, ביניהן פילינג לפנים IPL. כדי להבין מה יתרונות השיטה ולאיזה תוצאות יכולה להגיע שוחחנו עם ד"ר מוניקה אלמן, דרמטולוגית בכירה ובעלת רשת מרפאות עור ואסתטיקה

ד"ר מוניקה אלמן. יח"צ,
ד"ר מוניקה אלמן/יח"צ

עור הפנים שלנו חשוף על בסיס קבוע למזג אוויר משתנה, לשמש, לשינויים הורמונליים ולגורמי חמצון, אשר גורמים לו לאבד מהחיוניות שלו עם הזמן ו"להתעייף". אותה עייפות עשויה להתבטא ביובש, קמטוטים, כתמים ועוד, אשר עשויים להשפיע על נשים רבות, ולעיתים אף להוביל למצוקה של ממש. חשוב לדעת כי אם מצב זה מפריע לכן, ישנם מגוון דברים שניתן לעשות כדי לשפר אותו. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה והשיטות החדשניות הקיימות בתחום האסתטיקה, בידיים מיומנות ניתן לייצר שינוי משמעותי בעור הפנים ולהפוך אותו לקורן, מוצק, בעל גוון אחיד יותר ובעל מרקם חלק יותר. אחת מהשיטות המתקדמות לטיפול בעור הפנים הוא פילינג לפנים בשיטת IPL, הידוע גם בשם פוטוריג'וביניישן.

מהו פילינג לפנים בשיטת IPL ולמי הטיפול מיועד?

פילינג לפנים הוא הליך אסתטי שבמסגרתו יוצרים כוויה שטחית בעור, על מנת לעודד את העור הפגום להתקלף ולהתחלף בעור חדש, בריא, קורן ויפה יותר. את הפילינג ניתן לבצע באזור הפנים, הצוואר, המחשוף וגב כפות הידיים, וכך לשפר את מרקם העור באזורים אלה, לטשטש ואף להעלים כתמים, להרחיב כלי דם ולטשטש קמטוטים וצלקות. שיטת ה-IPL מתבססת על חשיפת העור להבזקי אור באורכי גל מיוחדים (ללא קרינה), המותאמים באופן אישי לכל מטופלת ולמצב האינדיבידואלי של העור שלה. במסגרת הטיפול, ניתן להשתמש גם במספר אורכי גל בו-זמנית, עניין המאפשר לטפל בעור באופן מעמיק, אך עם זאת מבוקר. הטיפול מתאים הן לנשים והן לגברים אשר סובלים מנגעי עור, מכתמים, מצלקות ועוד, או לכל מי שרוצה לשפר את זרימת הדם ואת המטבוליזם בתאים. בדרך כלל הטיפול מומלץ מגילאי 30 ומעלה, אך לעיתים ניתן לבצע אותו גם בגילאים צעירים יותר לצרכי אנטי-אייג'ינג והענקת מראה זוהר ומוצק יותר לעור. ניתן לבצע פילינג עמוק, בינוני או שטחי, בהתאם למצב העור ולהמלצת הצוות המקצועי.

ד"ר מוניקה אלמן. יח"צ,
ד"ר מוניקה אלמן/יח"צ

ההכנה לטיפול

הטיפול אינו דורש הכנה מיוחדת, אם כי מומלץ להקפיד על שתייה מרובה של מים בימים שלפניו. כמו כן, מומלץ להגיע לטיפול בביגוד קל ונוח, לאחר אכילת ארוחה משביעה, וזאת על מנת להפוך את השהייה בקליניקה לנעימה ונינוחה. לאחר ההגעה לקליניקה, המטפלת תלווה אתכן לחדר הטיפולים, תנקה ביסודיות את אזור הטיפול, תמרח עליו ג'ל ייעודי ותספק לכן משקפי מגן שמטרתן להגן על העיניים שלכן במהלך הטיפול.

למה ניתן לצפות במהלך הטיפול ומיד לאחריו?

במהלך הטיפול, המטפלת תסרוק את האזור המטופל באמצעות ידית מיוחדת של מכשיר ה-IPL, אשר מפעילה חימום על האזור המטופל באורכי גל שונים, בהתאם לתכנית הטיפול שנקבעה מראש.

אתן עשויות לחוש בצריבה על העור, וכמו כן להבחין במעין הבזקי אור דרך משקפי המגן. מיד לאחר הטיפול, תבחינו באדמומיות שתלך ותתגבר במשך מספר שעות, והכתמים באזור המטופל עשויים להיראות כהים יותר. אם הטיפול התבצע באזור הפנים, תיתכן גם נפיחות בשקעי העיניים. לאחר כשבוע, תבחינו בקילוף עדין אשר יימשך עד כשבוע. יש להקפיד להימנע מחום, משמש, ממגע בפנים ומטיפולים קוסמטיים אחרים עד חודש לאחר הטיפול. טיפול נוסף יתבצע לאחר כארבעה ועד שישה שבועות.

ד"ר מוניקה אלמן. יח"צ,
ד"ר מוניקה אלמן/יח"צ

האם הטיפול כרוך בסיכונים?

חשוב לדעת כי בטיפולי פילינג תמיד קיים סיכון כלשהו לגלד, צלקת, פיגמנטציה או כוויה. מסיבה זו, חשוב מאוד שהאדם המבצע את הטיפול יהיה אדם בעל ניסיון רב בטיפולים מסוג אלה. בשיטת ד"ר אלמן, אנו שמים את רווחת המטופלות והביטחון האישי שלהן מעל לכל, ומסיבה זו, אנשי הצוות בקליניקה הם אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ניסיון נרחב, אשר ממשיכים לעבור הכשרות והשתלמויות בתחום על בסיס קבוע. הקפדה על הוראות הצוות המטפל לפני הטיפול ולאחריו, מסייעת במזעור הסכנות של הטיפול ומבטיחה תוצאות טובות ומספקות.

ד"ר מוניקה אלמן, דרמטולוגית בכירה, בעלת רשת מרפאות עור ואסתטיקה

לאתר

טל' 5767*

בשיתוף ד"ר מוניקה אלמן
  • עוד באותו נושא:
  • פילינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully