וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב מתוק ישמחו את קרוביכם בימים של סגר

בשיתוף שילוב מתוק

23.12.2020 / 9:15

"שילוב מתוק" - מותג ותיק, טעים ואיכותי שיעניק לכם מתנות מיוחדות בגימור ובשירות מדהימים, שיפתיעו אתכם וימתיקו לכם כל אוירה, מצב רוח או אירוע - "אנחנו כאן כדי לשמח אתכם!"

שילוב מתוק. שי בן אפרים,
שילוב מתוק/שי בן אפרים

במשך כל ימי השנה, במיוחד בתקופה המאתגרת שאנו חווים כיום, ישנם בחיינו מועדים רבים ומיוחדים שבהם אנחנו רוצים להפתיע את הסובבים אותנו - בבית, במשפחה המורחבת, בקרב החברים, השותפים העסקיים או העמיתים - במתנה "שווה" ומקורית ולאו דווקא במשהו יקר שנרכש בחנות מזדמנת או קבועה.

כנרת וציוותה מ"שילוב מתוק" עוסקים בדיוק בכך! הם מקדישים את יומם ואת עבודתם כדי להגשים את כל הצרכים המיוחדים והחלומות המתוקים שלכם, וזאת באמצעות אתר האינטרנט "שילוב מתוק". הם זמינים לפנייתכם כמעט בכל שעה ביממה ובכל ימות השבוע בהתאם לזמן הפנייה הנוח והמתאים לכם. המשלוח של "שילוב מתוק" הוא מתנה נהדרת לתקופת הקורונה והסגרים, בה תוכלו, מבלי לצאת מהבית, לבחור מהמתנות של כנרת ולשלוח לכל מי שחשקה נפשכם זר מתוק, שימתיק לו/לה את היום ו"יעשה לו/לה טוב על הלב".

כנרת פרי גיא-רון. אילה ברק העליון,
כנרת פרי גיא-רון/אילה ברק העליון

"שילוב מתוק" הוא אתר אינטרנט של מתנות מתוקות מעוצבות, מיוחדות ואיכותיות, זרי שוקולד שעשויים ממיטב הפרלינים, סלסלות שוקולדים, בלוני הפתעה שאין כמותם, בלונים פורחים מיוחדים, שמתאימים כמתנות לימי הולדת, לאירועים, לרגעים רומנטיים, ללידות ולמשלוח לכל מי שבא לכם לשמח", אומרת כנרת. "אנחנו מספקים מגוון של מתנות מתוקות המיועדות להחלמה מהירה, ימי הולדת, ליולדות, חגים, ימי אהבה, לכל אירוע, לבני זוג, לנשים ולגברים, הכל בהתאמה מדויקת לכל הזמנה, ומשלבים לפי הדרישה גם מוצרי אלכוהול, מוצרי טואלטיקה או מתנות לידה עם מוצרי תינוקות מיוחדים מכל הסוגים, כמו למשל בגדי תינוקות מיוחדים עם הדפסות שמיות איכותיות ו/או ברכות מכל סוג".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שילוב מתוק. שי בן אפרים,
שילוב מתוק/שי בן אפרים

בלוני הפתעה בהתאמה אישית - מפתיעים וממתיקים את היום והנשמה

כנרת מתגאה במיוחד בבלוני ההפתעה - בלונים יפהפיים מיוחדים, שכוללים ממש בתוכם, בטכניקה מיוחדת, פרטי מתנה שונים, שוקולד והפתעות איכותיות אחרות. כדי להגיע אל המוצרים צריך ממש לפוצץ את הבלון! ב"שילוב מתוק" מייצרים גם כדורים פורחים - מוצר מבוקש מאוד עם חזות זהה ומיניאטורית לזו של כדור פורח אמיתי.

"המוקד שלנו הוא להמתיק את היום של הלקוחות", אומרת כנרת גיא-רון, בעלת האתרים, הרעיון והעסק. "השוקולד מיובא מחו"ל ממיטב היצרנים, וכל פריט עובר את מבחן הטעימה שלנו וחייב להיות משובח. אצלנו מערבבים את שלל הפרלינים ומכינים מהם זרים צבעוניים בכל הצבעים, ובעיקר בכל הטעמים. לעיתים, אנחנו משלבים סוכריות צבעוניות, סוכריות על מקל וכל מה שמתוק וצבעוני, ממש אל תוך זרי השוקולד המיוחדים, כשהכל נעשה "אינהאוס". יש לי צוות של חמישה עובדים ששוקד על המלאכה ואנחנו מכינים הכל ודואגים שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת, גם יפה וגם טעימה, שתוגש בחיוך ובשמחת שירות מרגע ההזמנה ועד להגעת המשלוח ליעדו. הכל מוקפד, מדווח למזמין, ונבדק עם המוזמן. הכיף שלנו הן המחמאות על האיכות של המוצרים, על הרעיונות המיוחדים ועל ההנאה מהשירות שלנו, שאני מקווה שאיכותו ידועה לכל מי שהשתמש בו עד היום. אחת העובדות שמשמחת אותי במיוחד, היא העובדה שהלקוחות החוזרים מהווים חלק גדול מאוד מקרב לקוחותינו, הפרטיים והעסקיים".

שילוב מתוק. שי בן אפרים,
שילוב מתוק/שי בן אפרים

"שילוב מתוק" - כייף לתת, תענוג לקבל.

הרעיון מומש והפך לעסק לפני כ-13 שנים ומאז פעל המותג עם חומרים איכותיים בלבד המיובאים מחו"ל, כשמטרת העל של "שילוב מתוק" היא השילוב שבין העיצוב והאסתטיקה, הטעם האיכותי ואלמנט ההפתעה. "אני נמצאת בעסק שנים רבות, ולמעשה כל חיי אני עוסקת במתנות. כשהייתי צעירה מאוד היה לי עסק לעיצובים במשי ואני מגיעה מבית ובו שני הורים עם ידי זהב. כל החיים שלי אני לומדת ויוצרת באומנות. זה ממש בוער בי. מילדות עסקתי כל הזמן בעיצוב ובאומנות לסוגיה, כך שמבחינתי להכין לאנשים מתנות והפתעות מעוצבות זו הגשמת חלום וכבוד גדול. יש לנו אלפי לקוחות פרטיים ועשרות רבות של חברות וארגונים, שהודו ומודים לנו על המוצרים המפתיעים והאיכותיים שקיבלו. חבילה מתוקה תמיד משמחת ומשפרת בהנאה את המשך היום, במיוחד שההשקעה בה ניכרת והרעיונות בה מיוחדים. הרגע הזה, שבו אתה מבין שמישהו חשב עליך ורצה לעשות לך טוב ומתוק, הוא רגע מיוחד, אפילו אם אתה אדם רציני וסקפטי", אומרת כנרת. "אני גם מקפידה כל הזמן ליצור, לחדש, לצלם ולהפיץ באתר וברשת את המוצרים החדשים שלנו. בעיניי, הכי חשוב הוא השילוב שבין הנראות, הטעם והשירות. אני רוצה שהמוצר שמופיע באתר ייראה בדיוק כך במציאות. אם משהו חסר במלאי, אנחנו מעדכנים את הלקוח, תוך שקיפות מלאה ובדרך כלל מחליפים אותו במשהו בעל ערך גבוה יותר. אני טועמת אישית את השוקולד ויודעת שהכל מעולה. נסו ותיווכחו...".

שילוב מתוק ומנצח גם בימי הקורונה

בימי הקורונה נאלצו ב"שילוב מתוק" לסגור את מרכז ההזמנות כשבוע לפני החגים, וזאת בשל הביקוש העצום שהיה למוצרים השונים. שהרי, ההזמנות ברשת והמשלוחים לבתים הם הפתרון המושלם לימי הסגר, ימים בהם אסור לצאת מהבית, או לימי הריחוק החברתי וההגבלות על החנויות. ב"שילוב מתוק" עושים הכל כדי לנסות ולהתנהל כרגיל, ככל שניתן. "בזכות הקורונה למדו בישראל לעבוד עם הדיגיטל, ולמשל קיבלנו מספר עצום של הזמנות למתנות לימי הולדת. הכל היה סגור, אבל אנשים עדיין רצו להפתיע את יקיריהם, וכך הסלוגן שלנו 'שילוב מתוק כייף לתת, תענוג לקבל' נותר תקף וללא פגיעה גם בימי הקורונה. אנשים הפתיעו האחד את רעהו בזמנים הקשים, ולנו זה תענוג גדול להיות חלק מהשמחה הזו, במיוחד בתקופה שאינה קלה לאיש. היכולת שלנו לקבל טלפון או מייל, כמעט בכל שעה, ולשלוח כל דבר, כמעט לכל מקום בארץ, ולעיתים בהתראה קצרה מאוד, היא גבוהה מאוד, והיא הוכיחה את עצמה בתקופה האחרונה. אנחנו זמינים לכל אחד ואחת בכל שעה משעות היום".

שילוב מתוק. שי בן אפרים,
שילוב מתוק/שי בן אפרים

דאגה לפרטים הקטנים

הפרטים הקטנים חשובים מאוד ל"שילוב מתוק". מעבר לטעם ולאיכות, הרי שגם האריזה המוקפדת, הדיווחים על סטטוס המשלוח ומסירתו, נעימות השיחה הטלפונית והרצון בשמחת הלקוחות ונמעני המתנות, כל אלה בראש דאגותיהם של כנרת וציוותה. כך למשל לגבי הכדורים הפורחים, המגיעים באריזה מרשימה ולא פשוטה שגודלה כמטר! "אצלנו, האריזה היא חלק מהותי מהמתנה, כי לפני הכל אנשים אוכלים כל דבר עם העיניים. יש לנו קופסאות מהודרות, גדולות ומרשימות. אנחנו אורזים את הבלון הפורח, כדי שייראה בדיוק כמו כדור פורח, וכדי שיגיע בשלמותו ובמלוא הדרו ללקוח. חשוב לנו שהכל יצא מושלם, מעוצב, נקי וטעים, ושיתרום אושר ליומו של הלקוח, כי בשביל זה אנחנו כאן" אומרת כנרת בחיוך.


לאתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף שילוב מתוק
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully