וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווים משבר זוגי? פנו ליהודית אסור-קרויזר

בשיתוף יהודית אסור-קרויזר

22.12.2020 / 18:08

כולנו מצפים שהקשר הזוגי יהווה עבורנו מקור לאהבה, הנאה, והתרגשות. אך לעיתים זוגיות עלולה לייצר עצב רב ותסכולים כאשר הדברים לא מסתדרים ונוצר משבר בזוגיות. כדי לאחות את הקרעים, זוגות רבים בוחרים לפנות אל גורם מקצועי. הכירו את יהודית אסור קרויזר, מאמנת זוגית

יהודית אסור-קרויזר/אולפן הנבחרים

לא כל זוג שמתחתן מצליח להסתדר זה עם זה במרוצת השנים, יש כאלה שמגיעים לגירושים מוקדמים. מי שרוצה להבין כיצד ניתן לפתור את הבעיות, מוזמן לצפות בראיון הבא עם יהודית אסור-קרויזר, מאמנת זוגית.

מהן הבעיות המרכזיות שבעקבותיהן באים אלייך לייעוץ?

"רוב הבעיות המרכזיות נובעות מחוסר תקשורת בין בני הזוג. אי הסכמה ותסכול אחד מהשני זהו גורם נוסף כמובן. במיוחד בתקופה האחרונה בה בני הזוג שהו במרבית היום בבית אחד עם השנייה, דבר שהוסיף למתחים ועצבנות יתרה".

מהי השיטה אותה פיתחת כדי לעזור לבני הזוג?

"בשיטה שלי אני מתחילה למעשה בתהליך אישי בו מצטרף אחר כך בן או בת הזוג. כאשר כל אחד מבני הזוג עובר תהליך אישי, זה עושה טוב יותר למערכת הזוגית. כל אחד מקבל את הזמן לקבל את ההתפתחות האישית שלו, במרחב שלו, דבר הגורם לו להיות שלם קודם כל עם עצמו ואחר כך עם הזוגיות שלו".

מהו טיפ הזהב שלך לזוגות שנמצאים במשבר זוגי?

"הכינו את רשימת המשאלות שלכם. דמיינו שזכיתם בלוטו ותתחילו לרשום אילו חלומות אתם הולכים להגשים בעניין הזוגי... זה יעלה באופן אוטומטי את תחושת הקרבה ביניכם כיוון שאתם יוצרים חלומות משותפים ומטרות משותפות".

חווים בעיות בזוגיות? פנו אל יהודית אסור-קרויזר וגלו את השיטה הייחודית שתסייע לכם להתגבר על המשבר בקלות.

בשיתוף יהודית אסור-קרויזר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully