וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי אספרנסה "האור שלכם לעור"

בשיתוף אורלי אספרנסה

22.12.2020 / 15:37

אורלי אספרנסה, קוסמטיקאית רפואית שהיא אוטוריטה בתחום טיפולי הפנים, היא "האור שלכם לעור", תעניק לעור הפנים שלכם אבחון מקצועי ומדויק, תטפל, תנחה, תתמוך בכם בטיפול בקליניקה ובביתכם ותלווה אתכם עד לפתרון הבעיה והפנים שלכם יהיו יפות ובריאות מתמיד

אורלי אספרנסה. יח"צ,
אורלי אספרנסה/יח"צ

עולם הקוסמטיקה עובר שינוי של ממש. הטכנולוגיה משחקת תפקיד משמעותי במכשור וגם השילוב שבין קוסמטיקה לרפואה מתחיל לתפוס תאוצה. תודות לידע שנרכש שנים על גבי שנים ומחקרים שנעשו בנושא פותחו תכשירים וסוגי טיפולים לבעיות שבעבר הוגדרו כ"מורכבות" ודרשו טיפולים רפואיים בלבד. אורלי אספרנסה, קוסמטיקאית רפואית, עוסקת ומלמדת את תחומי הקוסמטיקה השונים כבר שנים רבות ומנהלת את הקליניקה שלה "האור שלכם לעור" בשיתוף עם ד"ר רמי שפיגל מנהל מחלקת האסתטיקה.

ישבנו לשיחה עם אורלי, שהיא אוטוריטה בתחום טיפולי הפנים והאיפור הקבוע ושאלנו עבורכם את כל השאלות החשובות הנוגעות לתחום הקוסמטיקה הרפואית.

אורלי אספרנסה. יח"צ,
אורלי אספרנסה/יח"צ

אורלי, לאור המידע הרב שקיים ברשת, נוצר אצלי ואצל רבים אחרים הרושם שלכל בעיה קוסמטית קיים "קרם קסמים" שיכול לפתור מיד את הבעיה, זה נכון או לאו?

"גם אני חשופה לנושא, אכן ישנם גורמים וחברות שמנסות למכור לנו תכשירים כאלה ואחרים ו'על הדרך' מספרים לנו סיפור יפה. אבל המציאות שונה וכמו בכל תחום חייבים להיות זהירים ולהישמר מ- 'פייק-ניוז'. בעיות קוסמטיות לרוב לא תיפתרנה בעזרת תכשיר קסם או טיפול חד פעמי. כדי לפתור את בעיות עור הפנים ולהגיע לתוצאה המתבקשת של אותה בעיה קוסמטית, רצוי להגיע לקוסמטיקאית רפואית בעלת הסמכה בתחום שהיא תעניק לכם טיפולים יעילים בעזרת תכשירים מותאמים לכל לקוח, מתוך הבנת אורח החיים שלו, תזונה, מצב העור והבעיה הספציפית שלו, כל מקרה לגופו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אורלי אספרנסה. יח"צ,
אורלי אספרנסה/יח"צ

מומחית לטיפולי אקנה ופיגמנטציה

ישראלים רבים סובלים מבעיות עור קשות ומורכבות כמו אקנה ופיגמנטציה (כתמים בעור) ומוציאים כספים רבים בחיפוש אחר הפתרון הנכון לבעיות אלו הפוגעות במראה הפנים ומשפיעות על הביטחון העצמי שלהם ובריאות העור. הפתרון לבעיות עור הפנים מתחיל בקבלת אבחון מקצועי ומדויק ע"י קוסמטיקאית רפואית המתמחה בתחום זה. רק לאחר הבנת המצב הקיים חובה לעשות תיאום ציפיות מול המטפל, תיאום ציפיות הוא עניין קריטי מכיוון שהוא המפתח להצלחתו של הטיפול כולו - אורך הטיפול, סוג הטיפול, המכשור הטכנולוגי הנדרש לטיפול ומעל הכל שיתוף הפעולה של המטופל בתהליך עצמו, כל אלו הם גורמים קריטיים המשפיעים באופן ישיר ובצורה משמעותית על התוצאה הסופית.

"אני מתמחה בטיפולי פנים מורכבים כמו טיפול בפיגמנטציה, אקנה, אנטי אייג'ינג כבעיות הדורשות טיפול ארוך ומורכב יותר בטכניקות שונות. כשהדבר החשוב ביותר הוא אבחון קפדני ומדויק של מצב העור, סוג העור שאני מקיימת ע"י תשאול הלקוח על אורח חייו ומצבו. רק לאחר האבחון אני מקיימת מולו תיאום ציפיות כדי שיידע מהי התוצאה הרצויה ולאן יש לשאוף בטיפול שאני מעניקה. בכל הטיפולים הגענו ליעד הרצוי, הפיגמנטציה נעלמה והלקוחות קיבלו פנים יפות וחלקות" אומרת אורלי.

אורלי אספרנסה. יח"צ,
אורלי אספרנסה/יח"צ

בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בתחום הקוסמטיקה האסתטית -הזרקות, חומצות, פיסולים, סיליקון ועוד, את בעד או נגד?

"כל אדם בכל גיל רוצה להראות ולהרגיש טוב, ולכן זה מבורך בעייני, כמובן, כל עוד הטיפול נעשה ע"י אנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים. השילוב בין קוסמטיקה ואסתטיקה מניב תוצאות מדהימות ומחזיר לאנשים רבים את הביטחון העצמי ושמחת החיים, לכן גם אצלי בקליניקה בשיתוף עם ד"ר רמי שפיגל המוכשר אנחנו מבצעים טיפולים משולבים של קוסמטיקה ואסתטיקה ואני חייבת לומר שזה שילוב מרתק שמביא תוצאות שפעם היה ניתן להשיגן רק באמצעות ניתוחים פלסטיים מורכבים ויקרים מאוד, אבל זה כבר מזמן לא המצב ואנחנו שמחים על כך!"

ביקשנו מאורלי לתת את חוות דעתה על הרגלים "ומיתוסים" מוטעים בנושא טיפוח העור
והיא ספקה לנו תשובות מעניינות במיוחד.

• מריחת כמויות קרם גדולות - לנשים רבות קיים הרגל של מריחת כמויות גדולות של קרם לחות על הפנים כי הן בטוחות שככל שימרחו יותר, כך העור יספוג יותר ויראה יותר טוב.

אז מה כן לעשות? - עור הפנים שלנו מסוגל לקלוט כמות קטנה בלבד של קרם. עודפים של הקרם לא רק שלא יספגו בעור, הם עלולים אפילו להזיק לו, להכביד ולסתום את הנקבוביות. אז לטובת מראה העור וחשבון הבנק שלכן, הסתפקו בכמות קטנה של קרם (בין אצבע לשתיים) ומרחו אותו בנקודות קטנות באזור המצח, הלחיים, האף, הסנטר והצוואר מדי בוקר ולילה.

• מים קרים לפתיחת נקבוביות העור - נשים רבות מאמינות שכדי להתעורר כמו שצריך, לא מספיקה לך רק כוס קפה ואת חייבת איזה שפריץ של מים קרים כדי להתעורר באופן מוחלט או להתפנק מים רותחים ועל הדרך לפתוח את הנקבוביות.

אז מה כן לעשות? - ההמלצה של רוב מומחי העור בעולם היא שטיפת פנים במים פושרים בלבד לא חמים ולא קרים ויש מחקרים רבים בנושא המעידים כי מים פושרים הם הכי בריאים לעור הפנים.

• שתייה עם קש שומרת על השפתיים - בין אם מדובר בשייק של הבוקר ובין אם בדרינק טוב בזמן בדייט - נשים רבות שותות הכל בקשית, בין היתר כדי לא לפגוע בעמידות הליפסטיק וגם כי, נו, אין מה לעשות, זה פשוט הרבה יותר אלגנטי.

אז מה כן לעשות - האמת היא ששתייה מקשית פוגמת במעטה ההגנה של השפתיים ועלולה להאיץ את הופעת הקמטים בשפתיים ומסביב להן.

אורלי אספרנסה. יח"צ,
אורלי אספרנסה/יח"צ

הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו לעולם, אורלי אספרנסה היא התקווה שלכם לקבל את עור הפנים שלכם במתנה ולאהוב את עצמכם מחדש. בעיות אקנה ופיגמנטציה,אנטי אייג'ינג, טיפולי יופי וקוסמטיקה, לאורלי יש את היכולת, הידע והניסיון לטפל בכל בעיות עור הפנים - פשוטות ומורכבות כאחד, להביא את הלקוחות לקבלת תוצאות מדהימות ועור פנים חדש, יפה ובריא. ע"י טיפול קפדני ומסור אורלי שהיא אוטוריטה בתחום טיפולי הפנים, תלווה אתכם מהקליניקה שלה ועד להמשך הטיפול שבבית עד שעור הפנים שלכם ואתם תהיו מרוצים.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אורלי אספרנסה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully