וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Amor Shop - אומרים לנו שיש סקס אחר

בשיתוף AMOR SHOP

22.12.2020 / 14:58

כולם אוהבים את זה, כולם עושים את זה, כולם מפנטזים על זה אבל מתביישים לשוחח על כך, אנחנו מדברים על סקס כמובן, קיום יחסי מין, הכירו את החנות לאביזרי מין בראשון לציון, AMOR SHOP

אמור שופ, חנות לאביזרי מין/אולפן הנבחרים

למרות שבישראל לא נוטים לשוחח על כך בפומבי, יותר ויותר אנשים נפתחו בשנים האחרונות לשינויים חדשים כאשר מוסיפים אביזרים שונים על מנת לתבל את חיי המיטה, שיהיו אלו סוערים, מהנים, מרגשים ומלאי סיפוק עוד יותר.

על מנת לשמוע על המוצרים הכי פופולרים היום בתחום שוחחנו עם הבעלים של חנות "אמור שופ" ברחוב ז'בוטינסקי 16 בראשון לציון, חנות סקס, חנות מובילה בתחום אשר מספקת מבחר ענק של אביזרי מין לשיפור חיי המין.

תשכחו מכל הדעות הקדומות, לא מדובר בפיפ שואו זול אלא מקום נקי, נעים ומכבד את כל מי שנכנס אליו, בלי דעות קדומות ובלי לשפוט, כל אחד עם האהבה ופטיש משלו.
מדובר בבעל ואישה, שחר ואפרת, שעד לפני עשור היו שכירים בעולם הפרסום, אבל בעקבות צורך משפחתי החלו לחשוב בכיוון של עסק עצמאי.
תוך כדי החיפושים הם זיהו את ההזדמנות לפתוח חנות למוצרי אהבה ומין כאלה ואחרים והחליטו ללכת על זה.

איך המשפחות שלכם הגיבו כאשר שמעו שאתם עומדים לפתוח חנות סקס?

"בתחילה הם צחקו, לקחו את זה בתור בדיחה, חשבו כי מדובר בהלצה.
לאחר מכן קבעו כי אנחנו משוגעים, אבל מהר מאוד הבינו כי מדובר בעסק רציני לכל דבר והיום הם כבר גאים על כך, מספרים ושולחים חברים שלהם לבוא, להתרשם ולקנות מוצרים שיחפצו בהם".
מעבר לחנות בראשון לציון יש גם אתר אונליין
וגם בו ניתן למצוא את כל המוצרים השונים.
ישנו שירות משלוחים מהיר לכל פינה בארץ ואתם יכולים להסיר דאגה מליבכם, אם תבצעו הזמנה היא תגיע אליכם בדיסקרטיות מלאה, בלי שום סימני היכר.
אפילו בפירוט התשלום בכרטיס האשראי לא יהיה שום דבר שמזכיר סקס.

שאלנו את שחר מהו המוצר הכי פופולרי לנשים, הוא השיב:

"בראש ובראשונה יש את ה"רוקט פוקט", מדובר בויברטור לגירוי חיצוני בלבד, 90% מהנשים שרכשו זאת העידו כי הגיעו לפורקן רק בזכותו.
בנוסף יש מוצר אהוב נוסף, ויברטור יניקה אשר מדמה מין אוראלי".

מה בכל הנוגע לגברים?

"יותר ויותר גברים אוהבים את טבעות הרטט, מלבישים אותו על איבר המין והוא הופך להיות לסוג של ויברטור אנושי, תוך כדי המשגל הוא רוטט ומגביר את ההנאה לכולם".
בנוסף למדנו כי גברים רבים מבקשים לרכוש תכשירים לחיזוק הזיקפה, הם מעדיפים זאת על פני כדורי הויאגרה משום שמדובר במוצר טבעי ולא כימי כמו הכדורים, לכן אומרים שלא סובלים מתופעות לוואי.
מצאנו בחנות אביזרי מין איכותיים ברמה הגבוהה ביותר מאירופה, כאלו שנבחרו בקפידה, בעלי תו תקן אירופאי ואמריקאי והכל במחירים מפתים.
בנוסף, מגוון גדול מאוד ששייך לעולם הסאדו, בעיקר אביזרים למתחילים, אזיקים, מצבטים לפטמות, קולרים ועוד.

"כדאי לדעת שאנחנו חנות סקס כשרה, לכן אנחנו עובדים עם לא מעט מהמגזר הדתי, משתפים פעולה מול מדריכות כלה וחתנים ואף עם רבנים, יש יותר פתיחות והבנה כי יש צעירים שזקוקים להדרכה מעמיקה יותר על חיי המין שלהם", סיפר שחר.

מי הקהל העיקרי שמגיע לחנות בראשון לציון או רוכש בחנות האינטרנטית שאלנו?

"כולם מכולם", סיפר שחר והוסיף, "כל המינים, נשים, גברים, צעירים, מבוגרים, יהודים, ערבים, דתיים, פשוט כולם בלי יוצא מן הכלל.
כל אחד מקבל יחס ושירות ,VIP בלי לשפוט ובלי להביע דעה, בזכות זה יש לנו אלפי לקוחות ותיקים ונאמנים ואליהם מצטרפים חדשים כל הזמן.
בתקופת הקורונה המכירות עלו עוד יותר, כי אנשים נשארו זמן רב בבתים וחיפשו איך להעביר את הזמן או איך לשמור על זוגיות טובה ומה יותר טוב מאשר לשפר את חיי המיטה?".

התוכנית העתידית של "אמור שופ" היא להתפרס ולהגיע אל מוקדים נוספים ברחבי הארץ.
בנוסף הם ימכרו זכיינות ליזמים תחת השם ""Amor Shop ולכל מי שיהיה מעוניין לנצל את ההזדמנות העסקית הקוסמת הזו, ענף שלעולם לא יכחד.

בשיתוף AMOR SHOP
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully