וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן למוצרי שיער איכותיים: הכירו את אמיר מזרחי - הכללשיער

בשיתוף הכללשיער

22.12.2020 / 14:24

האתר הכללשיער של אמיר מזרחי מכיל מבחר עצום של מוצרי שיער איכותיים המתאימים לכל סוגי השיער ותוכלו לקבל בו גם ייעוץ מקצועי בנוגע לטיפוח השיער

הכללשיער. FREEPIK,
הכללשיער/FREEPIK

מאז ומעולם, טיפוח השיער היה חשוב ונפוץ בקרב נשים רבות. עבור הצורך הזה, אמנם קיימות מספרות רבות, אך עידן הקורונה וסגירת העסקים הביא אותנו להבנה שלפעמים אין ברירה אלא ללמוד ולהכיר את השיער שלנו, מה טוב ומה פחות טוב עבורנו ולרכוש את המוצרים הנכונים לו ולטפח אותו בהתאם. מערכת מדור "הנבחרים" יצאה לחפש את המקום האידיאלי לרכוש בו את כל מוצרי הטיפוח לשיער ומצאה את "הכללשיער" -אתר האינטרנט הוותיק למוצרי שיער ואביזרים המספק ייעוץ מצוות מנוסה ומקצועי לקבלת מראה של שיער בריא, שופע ומהמם בקלות וביעילות.

נולד עם מספריים בידיים

אמיר מזרחי, מעצב שיער ומקים האתר, כבר מגיל 12 היה עם מספריים בידיים וכשרונו המובהק לעיצוב השיער התגלה. בגיל 18, בצעד אמיץ, פתח כבר את המספרה הראשונה שלו שמלווה אותו עד היום. "מאז ומתמיד ידעתי שזה מה שאעשה, נולדתי לתחום הזה", מספר אמיר, "פתחתי מספרה, התחלתי למכור מוצרים ומשם נולד הרעיון לבניית האתר. על מנת לאפשר קנייה נוחה וזולה לכלל האוכלוסייה בכל רחבי הארץ. כיום ניתן לפנות ל"הכללשיער" במספר דרכים: כמו מיילים הודעות או תמונות לווצאפ על מנת לקבל ייעוץ מדויק ואישי . יש לי צוות של מומחים שיאפיין את כל סוגי השיער השונים - בלונד, מתולתל, שיער מוחלק, שיער שזקוק לשיקום ועוד.

מכיר כל מוצר על חוט השערה

אתר האינטרנט "הכללשיער", בן יותר מעשור, ומציע מגוון רחב מאוד של אלפי מוצרים מעולם השיער - החל ממוצרי טיפוח ועד לאביזרים וציוד למספרות. המוצרים שעולים לאתר ולמדף, נבחרים בפינצטה ועומדים בסטנדרט הגבוה ביותר בשוק. בין השמות הבינלאומיים תמצאו את לוריאל, שוורצקופף, פול מיטשל ועוד. "אני מכיר כל מוצר מא' עד ת', כל מוצר שעולה למדף עבר סינון מוקפד. לא תמצאי את המוצרים שיש לנו בכל מקום", מסביר אמיר, "חלק גדול מהמותגים באתר הם כחול לבן. חשוב לנו לקדם את התעסוקה הישראלית, להניע את הגלגלים של החברות המקומיות שאנו מאמינים במוצרים שלהן וכמובן גם מוצרי השיער הישראלים מתאימים לשיער והאקלים הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

למתולתלות שבנינו

כל מתולתלת יודעת ששיער מתולתל מעלה צורך בשימוש של מספר רב של מוצרים שונים - החל מחומרי לחות שיעניקו הזנה לשיער ועד מוצרים לפתיחת התלתלים. כמו כן, שיער מתולתל משתנה עם מזג האוויר ולכן מצריך התמודדות מיוחדת עם כל עונה, בהתאם ללחות באוויר. באתר "הכללשיער" תמצאו מבחר של מאות מוצרים לטיפוח התלתלים, שיסייעו לעיצוב השיער בהתאמה אישית, ובנוסף, תוכלו לקבל תמיכה של צוות מקצועי שנמצא להמליץ על הדרך הנכונה לטפח את השיער בכל עונה ובמיוחד בחורף.

הכללשיער. LASHKEHIDZETIM,
הכללשיער/LASHKEHIDZETIM

צבע לשיער שיתאים לך בול

באתר "הכללשיער" מצאנו מגוון עצום של אלפי צבעי שיער מקצועיים אשר פונים לקהל שצובע את השיער בבית. בין אם אתם מחפשים צבעי שיער טבעיים להסתרת שיערות שיבה או שפשוט מתחשק ללכת על צבעים משוגעים, הצוות המנוסה ישמחו להעניק ייעוץ טלפוני או פרונטלי להתאמת הגוון הנכון והדרכה לצביעת השיער.

גם בלונדיניות לא מקופחות ב"הכללשיער". צביעה לבלונד דורשת טיפול וטיפוח מיוחד, השיער עדין, שביר, מפוצל ודורש תהליך שיקום. בעיה נוספת היא הפיגמנט הכתום לאחר הצביעה לבלונד (הבעיה הנפוצה מכל), אותה ניתן לפתור באמצעות מספר פתרונות המוצעים באתר. בנוסף, ישנם פתרונות רבים באתר לשיקום שיער לא בריא, יבש ומפוצל כדי שהבלונד יראה מעולה עם שיער בריא ומלא ברק.

הכללשיער. BILHATA,
הכללשיער/BILHATA

שיקום השיער לאחר צביעה, הבהרה או החלקה

חשוב להכיר את השיער שלנו, לדעת מה הוא צריך ואיך ניתן לשפר את מצבו. פעולות כימיות שונות כגון צביעת או הבהרת שיער יכולות להפוך את השיער ליבש ושביר אם לא מקפידים על שימוש בשמפו ללא מלחים, מסכה וחומרי שיקום שיער המתאימים לפעולה שבוצעה. ב-"הכללשיער" מצאנו מבחר תכשירי שיקום שמתאימים לרמות נזק שונות בשיער, החל מחומרים שמוסיפים לצבע על מנת למזער נזקים ועד לערכות טיפוח לשיקום השיער לאחר צביעתו. החלקות שונות עלולות גם לגרום נזק לשיער אם לא מתבצעות כהלכה. מצאנו מענה גם לצורך הזה באתר. כמובן, הצוות המנוסה והמקצועי, יכול להמליץ על החומר המתאים והמשך הטיפול הנכון עבורך.

תוכנית השגרירים הייחודית

"הכללשיער" פותחת בימי אלו את תוכנית השגרירים ומגייסת שגרירים ושגרירות עבור המותגים המובילים באתר "הכללשיער". השגרירים הנבחרים ייהנו מתגמולים שונים, הנחות בלעדיות, השקות למוצרים חדשים, פרסים ועוד - להצטרפות כשגרירים.


הכללשיער

כתובת: שנקר 31, חולון

טלפון: 03-946-7892 | 03-561-3131

אתר

בשיתוף הכללשיער
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully