וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים מראה מושלם? שאלו את ד"ר ליאור לייבו כיצד

בשיתוף ד"ר ליאור לייבו

22.12.2020 / 12:06

בעידן הרשתות החברתיות הצורך להשיג את המראה המושלם גורם לרבים לפנות לטיפולים מתקדמים וניתוחים אסתטיים, נשים וגברים כאחד. הכירו את ד''ר ליאור לייבו, מומחה בכירורגיה פלסטית המגשים את חלומם של לקוחותיו באמצעות יצירת המראה שחלמו עליו

ד"ר ליאור לייבו/אולפן הנבחרים

בניגוד לדעה הרווחת שנשים הן הלקוחות העיקריות בטיפולי יופי, בקליניקה של ד"ר ליאור לייבו, ישנו כמעט שוויון בין המין הגברי לנשי בכל הקשור לטיפולים בעולם הביוטי.

איזה טיפולים ניתן לקבל בקליניקה שלך?

"יש את הלקוחות שמפחדים מניתוחים, להם אפשר להציע הזרקות כדי להדגיש את קו הפה הסנטר והלסת לדוגמא. טיפולים אלו הם פחות פולשניים. שאיבת שומן זה דבר נוסף שאנחנו מבצעים, זה קורה באמצעות לייזר. מתיחת פנים, מתיחת צוואר, טיפולי בוטוקס, חומצה היאלרונית ועוד".

מהו טיפ הזהב שלך לשמירה על עור הפנים?

"בראש ובראשונה ואת זה אני אומר לכל המטופלים - להימנע מחשיפה יתרה לשמש. להפסיק לעשן זה דבר חשוב מאין כמוהו, וכמובן מדי פעם לבוא לטיפול אסתטי אלי להדגיש את המראה הגברי אצל הגברים, ואת המראה הנשי אצל הנשים".

בהתאם לצרכיו של המטופל, ד"ר לייבו, בונה את תכנית הטיפול יחד עם המטופל למען רווח אסתטי משמעותי ביותר. עבור התכנית הטיפולית, ד"ר לייבו, תמיד מקפיד להציג באופן ברור לצד התועלות האסתטיות גם את המשמעויות הרפואיות הנלוות.

באמצעות הטיפולים המתקדמים של ד''ר ליאור לייבו תוכלו להעניק לעור שלכם מראה צעיר וזוהר יותר.

בשיתוף ד"ר ליאור לייבו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully