וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצאים דירה במהירות עם תיווך המרכז

בשיתוף תיווך המרכז

22.12.2020 / 9:51

''תיווך המרכז'': מענה לכל סוג של חיפוש - קנייה, מכירה, השכרה, נכסים מניבים, חנויות, מגרשים וניהול נכסים

יוסף ישראל, תיווך המרכז/אולפן הנבחרים

בשנים האחרונות הפך אזור המרכז למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן ואזרחים רבים אשר רוצים לשדרג את איכות החיים שלהם. אפשר למצוא בו לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. אין ספק כי למרות משבר הקורונה, שוק הנדל"ן בעלייה. אמנם המשבר לא פסח עליו, אבל אם תהיו עקביים תגלו שהוא טומן בחובו הזדמנויות מפתיעות בהחלט.

אזור המרכז כאמור טומן בחובו המון אפשרויות ובעיקר זה הכולל את בת ים, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן רבים. המחירים האטרקטיביים, הפיתוח של האזור כולו, ולא רק של בת ים עצמה, הופכים את האזור ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ, הנחשבים למובילים לא פחות.

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה את שוק הנדל''ן בבת-ים ומצא כי מאז הקורונה או בגללה, אנשים שבאמת צריכים לקנות - קונים. כמובן שבמקרים מסוימים בלבד אנשים שיותר לחוצים מורידים מעט מחיר אך לאחר מספר שיחות עם יזמים, משקיעים, בעלי דירות וסוכנים, הגענו למסקנה כי תהליך עם סוכן נדל''ן מנוסה עשוי להביא אתכם לתוצאות מידיות עם העסקה עליה תמיד חלמתם.

הכירו את יוסף ישראל בן ה-54, בעלי משרד ''תיווך המרכז''. המשרד המנוסה ביותר בבת ים נחנך בשנת 1960 ויוסף חבר אליו כאשר השתחרר מהצבא. מאז הוא מתמחה בשיווק נכסים והשקעות נדל"ן בבת ים והסביבה (ביניהם נכסים רבים בתיווך בלעדי של המשרד), איתור ושיווק קרקעות ומגרשים בכל רחבי הארץ, שיווק וניהול פרוייקטים בנדל"ן, סיוע בנושאי מימון ומשכנתא ועוד. המשרד מחזיק ברישיון מלא לעיסוק בתיווך מקרקעין ומציע ללקוחותיו את המענה המלא ביותר שהם יכולים לצפות לו.
בנוסף, יוסף מעניק שירות בחפץ לב עבור כל לקוח, כאשר לעיתים הוא אף מגיע עד בית הלקוח ועורך איתו שיחה בה הוא מבין מדוע הוא מבקש לעבור דירה ויוצא עימו לתהליך. יוסף לוקח את הדיירים להליך של שיווק בלעדי ולאחר מכן הוא מעניק להם את האפשרות להיות חלק במאגר הכי גדול בבת-ים, זאת לצד שיטות שיווק חדשניות לצד ותיקות.

בשיחה שערכנו עם יוסף ישראל הוא אמר: "מאז שאני זוכר את עצמי תחום הנדל"ן והמכירות משכו ועניינו אותי מאד. בתור ילד אני זוכר כמה אהבתי להיות בחברת אנשים, להשפיע ולהוביל''. מהיום שהוא נכנס למשרד בשנת 1986 הוא דואג לכל לקוח במסירות ומלווה אותו לעומק. זה בא לידי ביטוי בכך שהוא בודק שיש נסח טאבו, שהמבנה לא מסוכן וכדומה - ממש מכין את הקרקע עבור הרוכש הפוטנציאלי, מתווך נדל''ן שדואג ללקוחותיו מא' ועד ת'. ''כל לקוח הוא כמו בן משפחה עבורי. כאשר הלקוח יוצא מרוצה אני שמח, חשוב לי שהוא יקבל שירות טוב מאד. בפגישה עם מוכרים אני משתדל להבין קודם כל לאן הם רוצים לעבור, מה הצעד הבא, האם הם יוכלו לעשות את הצעד הבא מבחינה פיננסית. מעבר ל-למכור את הדירה חשוב לי קודם כל להכניס אנשים לתהליך הזה כשהם באמת מוכנים ובשלים. אני משתדל לתת את השירות הטוב ביותר, להיות יועץ ולהעניק את כל המעטפת שהלקוחות צריכים''. הוסיף.

כמו כן, יוסף ביקש להעניק טיפ לבכירי המדינה: "היום אנשים רוצים לקנות דירה והאדמות שייכות למדינה. אני ממליץ לבכירים במדינה שיתנו אותם לקבלנים, שייבנו בתים, ויתנו אותם בקומבינציה. הרי 90 אחוז מהאדמות היום שייכות למדינת ישראל, אז שיבוא קבלן ויבנה דירות, חצי מהן שיעניק לזוגות צעירים, חיילים משוחררים וכדומה. המדינה צריכה לחייב את הקבלנים לבנות בתים של 2.5 חדרים, המדינה צריכה להתעקש לתת דירות כאלה לזוגות צעירים, שעם הון קטן יכולים להגיע לבית באופציה הזאת. כאשר בונים רק דירות של חמישה חדרים, זה פשוט בלתי אפשרי עבור החבר'ה הצעירים".
אז אם אתם עדין מתלבטים, אנו יכולים לסכם את פני הדברים בכך ש''תיווך המרכז'' תשיג עבורכם את המחיר הטוב ביותר במינימום זמן ומקסימום איכות.

בשיתוף תיווך המרכז
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully