וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור הצלחה: הנוסחה המהפכנית של דיאטת FEEL מסייעת להתגבר על הקילוגרמים העודפים

בשיתוף FEEL

21.12.2020 / 16:31

מזה זמן רב שאנו מסקרים מקרוב את הדיאטה המהפכנית FEEL, המבטיחה ירידה מבוקרת במשקל בזמן קצר במיוחד. על מנת לבדוק את יעילות הנוסחה גם במלחמה העיקשת אל מול הקילוגרמים העודפים, התלווינו אל תהילה, שניסתה תקופה ארוכה להסיר ממשקלה 5 ק''ג, עד שהחליטה לנסות את FEEL

דיאטת FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

דיאטת FEEL - הפורמולה שהציבה סטנדרט חדש בעולם הדיאטות

דיאטת FEEL שינתה את כללי המשחק בשוק הדיאטות בשנה האחרונה, בזכות פורמולה מהפכנית שפיתחו בחברה, המבוססת על שלושה צמחי מרפא בעלי סגולות רבות. צמחי המרפא הייחודיים, מהם עשויה הפורמולה, מעניקים לגוף תחושת שובע במשך מרבית שעות היום, מסייעים בביטול הדחף למתוק ובהאצת תהליך שריפת השומנים הטבעי, בנוסף לאיזון הכולסטרול והפחתת רמות הסוכר בדם.

יתרון נוסף של השימוש בפורמולה הוא השינוי בהתניות של המשתמשים לאוכל, המאפשר שגרת אכילה מסודרת ומאורגנת באופן טבעי וללא מלחמה עיקשת הכרוכה בסבל רב עבור המשתמשים.

היתרונות הללו מאפשרים למשתמשים להסיר ממשקלם עשרות קילוגרמים באמצעות שימוש בפורמולה, ללא שינוי הרגלי התזונה וללא פעילות גופנית מאומצת. מבדיקה שערכנו עולה כי המשתמשים מדווחים על ירידה במשקל של מספר קילוגרמים בכל חודש שבהם הם משתמשים בפורמולה.

תהילה, לפני השינוי המיוחל והשימוש בדיאטת FEEL. יח"צ,
תהילה, לפני השינוי המיוחל והשימוש בדיאטת FEEL/יח"צ

סיפור ההצלחה של תהילה - השילה ממשקלה 5 ק''ג עודפים

החלטנו לבדוק את טיב הדיווחים ונפגשנו עם תהילה, שסיפרה לנו כי כל חייה סבלה ממשקל עודף. הלידות המרובות שעברה בחייה הובילו אותה למסקנה כי עליה לשנות את ההרגלי התזונה שלה והיא החלה להתמקצע בנושא התזונתי "בעקבות השינוי, סיגלתי לעצמי אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה ועיסוק מרבי בספורט" היא מספרת.

לאחר תקופה, חלה תפנית בחייה ובעקבות סיבות בריאותיות נבצר ממנה להמשיך בפעילות הגופנית. "קיבלתי את הבשורה בצורה מאוד קשה כיוון שחשבתי שכל המאמצים שהשקעתי ירדו לטמיון וחששתי שלא אצליח להשיג את מטרתי ולהוריד את 5 הק''ג הנותרים כדי להשיג את משקל הגוף הרצוי. למרות שלא ויתרתי והקפדתי על תזונה בריאה, הירידה במשקל נתקעה והרגשתי חסרת אונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תהילה כיום. יח"צ,
תהילה כיום/יח"צ

בניסיון למצוא פתרון, תהילה שמעה על הנוסחה המהפכנית של FEEL והחלה להתעמק בנושא "לאחר שהבנתי כי מדובר בפתרון טבעי באמצעותו ניתן להסיר קילוגרמים עודפים גם ללא פעילות גופנית, החלטתי לנסות ובתוך חודש וחצי הצלחתי להסיר 5 ק''ג ולקבל את שמחת החיים שלי בחזרה".

אין ספק כי הסיפור של תהילה מנפץ את הדעה הרווחת בקרב רבים, לפיה לא ניתן לרדת במשקל ללא פעילות גופנית מאומצת. העובדה כי תהילה ומשתמשים נוספים בפורמולה הצליחו להשיל ממשקלם קילוגרמים רבים מעידה על כך שFEEL שנה את כללי המשחק שהורגלנו אליהם בעולם הדיאטות.

התוצאות הנהדרות לא מותירות מקום לספק - עם הנוסחה המהפכנית של FEEL הדרך שלכם אל הגוף שתמיד חלמתם נראית פשוטה הרבה יותר.

להזמנת הפורמולה התקשרו עכשיו 03-5559333 או בקרו באתר לרכישה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף FEEL
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully