וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק, מלוח, טבעוני, מושחת או בריא - המאפיה שבה תמצאו הכול מהכול

בשיתוף דני בתי מאפה

21.12.2020 / 15:49

מאפיית "דני בתי מאפה" ברחובות ההולנדית היא כבר שם דבר בעיר רחובות. נכנסנו לטעום ולהתרשם, וגילינו מאפייה שבה כל אחד ימצא את מבוקשו ואף הרבה יותר

דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית. יח"צ,
דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית/יח"צ

"דני בתי מאפה" היא רשת מאפיות מוכרת המונה כ-15 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ. ביקרנו בסניף הרשת הממוקם בשכונת רחובות ההולנדית, וחזרנו עם רשמים מאוד מתוקים (אבל לא רק).

הסניף, שממוקם בשכונת רחובות ההולנדית וקיים למעלה משבע שנים, פועל בשנה האחרונה בניצוחו של בעלים חדש, קובי אזולאי בן ה-25, ששם לעצמו למטרה להעלות עוד יותר את הסטנדרט הגבוה של המקום.

במאפיה השכונתית כל אחד יכול למצוא את כל מה שחשקה בו נפשו - כל סוגי הלחמים, מגוון עוגות ועוגיות בעבודת יד, מאפים חמים וטריים במהלך כל היום, ארוחות בוקר מגוונות ועוד.

דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית. יח"צ,
דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית/יח"צ

מי שמחפש את הביס המתוק, ללא ספק ימצא את מבוקשו בין העוגות והמאפים המתוקים שמציע המקום: עוגות יום הולדת , עוגות אישיות, עוגות מוס, מקרונים, פחזניות, סברינות, קינוחים אישיים ועוד ועוד. גם כוהני הבריאות לא יתאכזבו כאן וייהנו ממבחר עצום של לחמי בריאות העשויים מקמח מלא וקמח כוסמין, לחמי שאור ומחמצת, עוגיות ללא גלוטן, סלטים ועוד.

המאפייה, שלא מפסיקה לעבוד, מקבלת ברשתות פידבקים מעולים ומספר הלקוחות שזורם למקום רק עולה ועולה. קובי אזולאי, מבעלי המקום, מספר שהפירגון מצד הלקוחות על השירות, הנראות והטעמים, נותן לו את הדרייב להמשיך ולחדש את התפריט עבורם: "יש אצלנו הכול מהכול. כל אחד יכול למצוא לעצמו את מה שהוא רוצה והכי אוהב לאכול".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית. יח"צ,
דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית/יח"צ

אזולאי שם דגש על הקשר עם הלקוחות ועל הרצון לספק לכל אחד מהם בדיוק את מה שהוא אוהב. "אנחנו תמיד עם היד על הדופק ומנסים לעשות הכול בשביל הלקוחות שלנו. הלקוחות שלנו הם בעיקר לקוחות חוזרים ומרוצים, שמגיעים באופן קבוע למקום ונהנים מהשפע שאנחנו מציעים. אנחנו מאוד קשובים אליהם ומנסים להציע להם מבחר רחב ביותר של מוצרים, אם אלה טבעונים, שומרי כשרות, אנשים שרגישים לגלוטן וכו'.

לדוגמא, בחג חנוכה האחרון, הבנו שהאנשים מחפשים סופגניות מקוריות ואחרות ממה שהם מכירים, והשקענו משאבים רבים כדי לייצר סופגניות בטעמים מיוחדים ומפתיעים - הכנו סופגניות עם ציפוי של שוקולד קינדר בואנו ושוקולד לבן, סופגניות עם עוגיות אוריאו, בייגלה מלוח ומה לא".

בזמן שהלקוחות נהנים מהמבחר שבמקום, צוות המקום פועל ועומל במשך כל היום על האפייה וההכנות, וממשיך לחדש ולהוציא במשך כל שעות היום מאפים חמים וטריים מהתנור.

המקום עובד עם תעודת כשרות מלאה, ומעסיק משגיח כשרות שנמצא במקום באופן יום יומי. בנוסף, ניתן לשלם במקום עם כרטיסים של חברות גדולות ומוכרות כמו "תן ביס", "סיבוס", "גודיז" ועוד.

דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית. יח"צ,
דני בתי מאפה ברחובות ההולנדית/יח"צ

בתקופת השגרה, המאפיה מציעה שירותי הסעדה לאירועים גדולים, פעילויות של ועדי עובדים, הרמות כוסית ועוד. המאפיה מספקת בר של כריכים, סלטים, מאפים ועוגות מכל הסוגים והמינים. בתקופת הקורונה, קובי מספר שהמקום פתח מערך משלוחים שעובד בכל רחבי העיר: "המשלוחים עובדים חזק ואנחנו מנסים להגיע ולתת שירות לכולם. אם אנשים חוששים או לא יכולים להגיע פיזית אלינו - אנחנו נעשה הכול כדי להגיע אליהם ולהמשיך לתת להם את השירות הטוב ביותר".

כתובת: הר הצופים 74, קניון רחובות ההולנדית

מספר טלפון: 08-684-6428

אינסטגרם

בשיתוף דני בתי מאפה
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully