וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופיט - כי אין מה להתלבט בנושא הפיננסי

בשיתוף פרופיט שירותים פיננסיים

21.12.2020 / 15:12

רכב, דירה, ביטוח חיים או בריאות. חשוב שלכולנו יהיה ביטוח בכל הנושאים הללו ומי שנחשבת לאחת מחברות הפיננסיים הגדולות ביותר בשוק הפרטי היא ''פרופיט שירותים פיננסיים''. צפו בראיון עם אליהו ברבי, מתכנן פיננסי בחברה

פרופיט שירותים פיננסיים/אולפן הנבחרים

קבוצת ''פרופיט שירותים פיננסיים'' היא סוכנות ביטוח שנחשבת הגדולה בשוק הפרטי בישראל. לרשות הקבוצה 250 סוכנים שהם מתכננים פיננסיים, המעניקים שירותים לאלפי לקוחות. מתכנן פיננסי בכיר בחברה הוא אליהו ברבי.

מהו המודל השיווקי של החברה?

"המודל השיווקי הוא לייצר ללקוח מטרייה ביטוחית המתאימה עבורו ולאפשר לכל לקוח לעבוד עם החברה שהיא מתאימה לו".

מהי חשיבותו של סוכן הביטוח הפרטי?

"סוכני הביטוח מייצגים את האינטרסים של הלקוחות, כמו למשל עם פדיית קרנות ההשתלמות שאפשרית בימים אלו. חברות הביטוח לא יפרסמו את זה ללקוחות שלהם כיוון שזה לא משרת את האינטרס שלהם להרוויח על הלקוחות כסף, לעומת זאת סוכן ביטוח יציע זאת ללקוח שנמצא בבעיה כלכלית בעת משבר, כמו בתקופה הנוכחית".

מה המסר שלך ללקוחות?

"בתקופה האחרונה אנשים נמצאים בבתים ויש להם המון זמן פנוי, זה הזמן האולטימטיבי עבורם לפנות אל גורם מקצועי מיומן כמו סוכן הביטוח כדי לדעת מה מצב הכיסוי הביטוחי שלהם גם ברמה הפיננסית ולראות האם מגיע להם תגמול כספי כלשהו".

אז מי מביניכם שמחפש סוכנות ביטוח יציבה ואמינה עם כ-250 סוכנים - פנו בהקדם ל''פרופיט שירותים פיננסיים'' והקדימו תרופה למכה.

בשיתוף פרופיט שירותים פיננסיים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully