וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיזר גלאס" - המקלחת מעולם לא נראתה טוב יותר

בשיתוף סיזר גלאס

21.12.2020 / 14:59

אחרי 10 שנים בהן התמקצע בהתקנת מקלחונים יצא ויליאם לדרך עצמאית וכעת הוא מתמחה בייצור והרכבת מקלחונים, מראו ועוד בעיצוב אישי ובשירות יוצא מן הכלל ללקוח

סיזר גלאס. יח"צ,
סיזר גלאס/יח"צ

פגשנו את ויליאם בעל סיזר גלאס לשיחה וביקשנו ממנו לספר לנו על העסק שלו. "אני עוסק בתחום כבר 10 שנים. בהתחלה הייתי מתקין מקלחונים בשיתוף עם חברה מוכרת בתחום. לאחר מספר שנים ובעקבות הרצון בגדול לצאת לעצמאות החלטתי להיפרד מהם ולהתחיל בדרכי כיצרן מקלחונים. לפני כשנתיים העסק הוקם רשמית וכיום אני מייצר ומוכר מקלחונים באזור צפון הארץ". את המקלחונים ויליאם מתכנן, מודד ומייצר אותם בהתאם לבקשת הלקוח.

ייחודיות העבודה של ויליאם היא בכך שהוא מייצר מקלחונים על פי מידות לבקשת הלקוח, כאשר לכל מקלחון הוא מתאים מראה יוקרתי בעיצוב מרשים ובסטנדרט גימור ואיכות בין הגבוהות בשוק. מבחינתו של ויליאם, השמיים הם הגבול בכל הנוגע לעיצוב המקלחונים בהתאמה אישית כאשר העסק מתמחה בייצור זכוכיות חלביות, עם פסים ועיצובים שונים והכול בתיאום מלא מול הלקוח וע"י אישור ההדמיות מראש. הוא מספר: "מעבר למקלחונים אני עוסק גם בייצור מראות בהתאמה אישית, חיפוי מטבח בהדפסה, מעקות זכוכית, ויטרינות וגם זכוכיות לחלוקת משרדים". את העסק מנהל ויליאם בעצמו ואף מבצע את העבודות בידיו יחד עם עובד נוסף בעסק.

סיזר גלאס. יח"צ,
סיזר גלאס/יח"צ

שאלנו את ויליאם על מה הוא מקפיד בעשייה שלו ובתהליך ייצור המקלחונים: "מאוד חשובה לי איכות המקלחונים ושימור המראה שלהם לאורך זמן. מקלחונים הם מוצר שאורך החיים שלו מאוד קצר כאשר לא משקיעים במוצר איכותי מספיק. בעבודה שלי אני מקפיד לייצר מוצר יפה, איכותי וכזה שיחזיק לאורך זמן". הוא מוסיף: "את המקלחונים שאני מייצר אני מצפה בציפוי מיוחד שנקרא "ציפוי נאנו" שהוא ציפוי איכותי ששומר על מראה המקלחון והזכוכית לאורך זמן, גורם למים להחליק על גבי הזכוכית ומונע הצטברות של אבנית ופטרת". את הציפוי המיוחד של הזכוכית ויליאם מוסיף לכל מקלחון אשר הוא מוכר בעסק שלו ללא עלות נוספות. "בעזרת הציפוי המיוחד המקלחון מקבל מראה משודרג ששם אותו ב-Level אחר ומעניק לו תקופת שימוש ארוכה במיוחד".

מעבר למקלחון המצופה, ויליאם מספר לנו על דבר נוסף שהוא מקפיד עליו בעבודתו: "מבחינתי אין דבר כזה לא לעמוד בלוח הזמנים. אם לקוח בחר לקבל ממני שירות וידע מראש לקראת מה הוא הולך, אין סיכוי שאני אאכזב אותו ואעמיד אותו במצב שהמוצר או ההרכבה לא תתבצע בזמן שסוכם מראש. אין תירוצים. שירות ברמה גבוהה זה מקצועיות. ומקצועיות זה לעמוד בזמני ביצוע העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סיזר גלאס. יח"צ,
סיזר גלאס/יח"צ

שאלנו את ויליאם מהם הדברים שהוא לומד במהלך העבודה שלו מול הלקוחות או תוך כדי תהליך הייצור של מוצריו: "במהלך השנתיים האלו צברתי ניסוין רב מהמקומות שבהם ביצעתי עבודה ומהלקוחות שפגשתי בדרך. תוך כדי ההרכבות והשיח שביצעתי עם הלקוחות למדתי מהן הציפיות העיקריות של לקוחות מנותני שירות ואילו טעויות גדולות נעשו להם ע"י בעלי מקצוע קודמים. מכל הדברים שלא היו טובים, הקפדתי ואני עוד מקפיד לא לטעות בעצמי. בצורה הזו אני יכול להיות בטוח שהשירות שאני מעניק הוא שירות ברמה הגבוהה ביותר. אם זה מבחינת ייצור מוצר איכותי, הקפדה על עמידה בזמנים, זמינות ועוד. לקוח שרוכש מוצר שהוא עושה בו שימוש יום יומי מצפה לקבל מוצר איכותי. וזה מבחינתי הדבר החשוב ביותר".

בכל הנוגע לשירות, נראה שויליאם לקח את הנושא צעד אחד קדימה: " תראה, הלקוחות שלי מבחינתי הם . "VIP"מעולם לא התייחסתי ללקוח כמספר או כעסקה או חלילה שורה בבנק. כשאני מגיע לבית של בן אדם אני קודם כל מכבד אותו. באותו הרגע אני מבחינתי עושה הכול בשביל לגרום לו להיות מרוצה מהשירות, מהמוצר והמחיר כמובן".

אחת ההצלחות של ויליאם לדבריו היא בכך שהוא כמעט ולא מגיע אל לקוחות לצורך קריאת שירות: "לשמחתי הרבה, בעבודה שאני עושה כמעט ואין תקלות. זה אולי יכול להישמע מוזר אבל זה קורה במידה מועטה מאוד אם בכלל. אני חושב שהסיבה היא שאני מקפיד מאוד על תהליך ייצור איכותי, רמה גבוהה של חומרים ובהשקעה שאני מעניק ללקוח בהרכבת המקלחון בביתו".

בעבדותו עושה ויליאם שימוש בזכוכית פינציה המיוצרת בארץ ונחשבת לזכוכית המאופיינת בסטנדרט מאוד גבוה. ציפוי הננו הוא למעשה חומר שנוצר בפיתוח ישראלי וגרמני יחד. הטכנולוגיה היא גרמנית, אבל הפיתוח הוא ישראלי כך שהוא מותאם לתנאי מזג האוויר בישראל ולאיכות המים ששונה מאיכות המים שבגרמניה". מעבר לאלו, מקפיד ויליאם להתאים למקלחונים מרכיבי פירזול ברמה האיכותית ביותר המיוצרים מחומר פליז ונירוסטה אנטי חלד בציפויים שונים כמו כרום, זהב, שחור, ברונז ולבן.

לצורך ייצור המראות וילאם משתמש במראה בלגית קריסטלית ואת חיפויי המטבח הוא מדפיס על זכוכית "אקסטרה קליר". אחד הדברים שויליאם מדגיש בפנינו הוא על פריט שלרוב לא לוקחים בחשבון ובחשיבות המתאימה לו: "אם יש דבר אחד שלצערי לא מקבל מספיק תשומת לב והתייחסות זה כל נושא הגומיות. אני משתמש אך ורק בגומיות מיוחדות המיוצרות מפלסטיק וסיליקון ששומר על האלסטיות שלהן ושומר עליהן לאורך שנים. כך, שגם במקום שבו יש שחיקה מאוד גדולה כתוצאה מפתיחה וסגירה של המקלחון, אין חשש מבלאי מהיר של הגומיות".

סיזר גלאס. יח"צ,
סיזר גלאס/יח"צ

ביקשנו מויליאם לתת לנו טיפ אחד חשוב בכל הנוגע למקלחונים: "אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך רכישת מקלחון הוא התיאום בין בעל המקצוע שמייעץ לבעל המקצוע שמבצע בפועל את עבודת השיפוצים. כך, הסיכוי שיקרו תקלות או אי הבנות קטן מאוד. זה בא לידי ביטוי בעיקר בכל נושא הריצוף שמשפיע על המיקום שבו ניתן להרכיב את המקלחון ובהתחשב במיקום קווי המים בקירות כך שלא יפגעו בתהליך הקידוחים. לפעמים כאשר לא עושים את התיאום הזה מראש, זה כבר מאוחר מדי. לכן חשוב מאוד שברגע שמתחילים את השיפוץ לשתף פעולה עם בעל המקצוע שמרכיב את המקלחון וכך התוצאה תהיה מושלמת".

אמנם ביקשנו טיפ אחד, אך ויליאם שמח לתת לנו עוד טיפ חשוב: "מהניסיון הרב שצברתי לאורך השנים האחרונות חשוב לי להעביר מסר ללקוחות שמזמינים איש מקצוע לביצוע עבודה. חשוב שידעו להקשיב באמת לבעל מקצוע. האינטרס שלו הוא להקל על הלקוח מבחינה כספית ולא להעמיס עליו ולגבות ממנו תשלום גבוה יותר בעבור מקלחון מורכב מדי ויוקרתי. כשיש אפשרות לפשט את העניינים, זה מה שצריך לעשות! כמובן שלא מבחינת חומרים אלא מבחינת שיטת העבודה ומה שמרכיב בסופו של דבר את המוצר הסופי. הדבר העיקרי שאנחנו שמים עליו דגש בעבודה הוא שהמקלחון יעמוד בשימוש שלו, שהכניסה אליו תהיה נוחה, שהאטימה תהיה טובה ושהעיצוב יהיה לבקשת הלקוח".

רגע לפני סיום הריאיון, ביקשנו מויליאם לציין דבר אחד שממנו הוא מפיק הנאה במהלך יום העבודה שלו: "אני מאוד נהנה כשאני מקבל טלפונים מלקוחות שקיבלו המלצה מלקוח אחר שעבדתי אצלו ורוצים שאגיע כמה שיותר מהר לצורך מדידות והצעת מחיר. זה משמח לראות שאנשים מעריכים את העבודה שלי. מעבר לכך, אני מאוד נהנה מכל תהליך הייצור. אם זה המדידות, החיתוך וכמובן את ההרכבה בבית הלקוח בזמן שהוא מחייך ומאושר שהמוצר שהוא קיבל תואם בדיוק למה שהוא דמיין".

"סיזר גלאס"

טלפון ליצירת קשר: 054-3376679

פייסבוק

בשיתוף סיזר גלאס
  • עוד באותו נושא:
  • זכויות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully