וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשיש שניים: אלכס ואינה מדגימים זוגיות שמובילה להצלחה - בחיים ובמטבח

בשיתוף קייטרינג גורמן

21.12.2020 / 10:36

גורמן - קייטרינג איכותי לאירועים המציע בשר משובח, גריל ומעשנה, אירועים פרטיים ושף עד הבית - והכל מיוצר בישראל - כחול לבן! 100% תוצרת בית...

אינה ואלכס סטולרביץ'. שירה אבולעפיה,
אינה ואלכס סטולרביץ'/שירה אבולעפיה

היא לא ידעה להכין חביתה, והוא הפך את אהבתו לבשר למקצוע. היא מתכנתת במקצועה, והוא עבד כשף במסעדות המובילות בישראל. לפני 15 שנה פתחו השניים מסעדה שתוך 3 שנים נסגרה. לאחרונה הם התחילו לבשל יחד, הקימו קייטרינג ומאז הזוגיות והעסק משגשגים ומצליחים. הכירו את אינה ואלכס סטולרביץ', נשואים והורים לשלושה ילדים (13, 8 ושנתיים) מכפר אורנים, שהתחרו כזוג בתוכנית MKR' - המטבח המנצח'. אחרי שהוגדרו כאחד מהזוגות המסקרנים והמקצועיים ביותר, הם הודחו בשלבים הסופיים - מהלך שנחשב מפתיע במיוחד. בחיים המשיכו השניים לנוע קדימה במסלול ההצלחה, וכיום הם מנהלים את 'קייטרינג גורמן' - קייטרינג איכותי המציע בשר משובח, גריל ומעשנה, אירועים פרטיים וגם שף פרטי עד הבית.

" תודה רבה! האוכל היה טעים מאוד. בדיוק בהתאם להכוונה שלך.
אותנטי אסתטי, בדיוק בזמן ובמחירים שפויים.
אין ספק שנזמין שוב".

זוהי רק אחת ממגוון ההמלצות והתודות שנשלחו לזוג המפורסם אינה ואלכס, שמוכיחים שזוגיות טובה יכולה לעזור גם בעסקים. אחרי שהתמודדו עם לא מעט אתגרים, בחיים ומול הצופים, הם הסכימו לגלות לנו איך שומרים על זוגיות ושפיות, ובמקביל מנהלים קייטרינג משובח, איכותי, מקצועי וטעים.

את הריאיון הזוגי אנו עורכים מרחוק ויחד עם זאת, הניחוחות של הזוגיות המבוססת ושל התבשילים הייחודים, עברה בהצלחה גם דרך הטלפון. הם מצחיקים, מרגשים, מקצועיים ומדברים בפתיחות, בכנות ובאותנטיות, שבאות לידי ביטוי גם בקייטרינג שהם מנהלים, שמציע חומרי גלם איכותיים, מוצרים ומאכלים בעבודת יד, טכניקות בישול מיוחדות ועוד.

עברתם שנה מאתגרת, אותה הצלחתם לקחת בשתי ידיים (תרתי משמע) ולמנף בצורה מושכלת ומקצועית...

אלכס: "בהחלט. השתתפנו בתוכנית והפכנו למוכרים. בנוסף, הקורונה פרצה לחיינו ואנשים הזמינו אותנו כדי לטעום את מה שאנחנו עושים, וגם כדי להכיר. כל מה שעברנו בעצם שינה אותנו לטובה וגרם לנו לעבוד יחד בתנאי לחץ, לעיתים עם חוסר הסכמה ולא מעט אתגרים. וגם.. אינה למדה לבשל..."

אינה.. תגובתך...

צוחקת: "אני לא הייתי קשורה למטבח, מלבד הכנת חביתה פה ושם. במקצועי אני מתכנתת מחשבים, דבר אותו אני עושה שנים רבות. אין ספק שעמדו בפניי שני אתגרים: ללמוד לבשל וגם לשלב את זה עם זוגיות טובה ומפרה. אנחנו 17 שנה יחד ובשנה האחרונה, למדנו להיות ביחד גם במטבח, וזה אומר לעבוד בתנאי לחץ לא נורמליים, בזמן מוגבל ובמסגרת תחרות. זה לא פשוט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איך הכרתם?

אינה: " במסעדה... אני עבדתי כמלצרית בזמן הלימודים, ואלכס היה בא לאכול. הוא התחיל איתי...".

אלכס: " נכון, היא ביישנית. אמרתי לה שאני אבשל לה משהו כי היא ממש רזה", הם צוחקים.

אלכס סטולרביץ'. אלכס דונין,
אלכס סטולרביץ'/אלכס דונין

אתם למעשה משפחה מבשלת, נכון?

אינה: "הילדים שלנו גם מבשלים וגם אוהבים לאכול. המעשנת עובדת כל הלילה והם מריחים ומחכים לבשרים מכל הסוגים, אותם הם מכירים מגיל צעיר. הילדים שלנו אוהבים לאכול בשר ומעריכים אותו ואת הבישול של אבא".

אלכס: אנחנו אוכלים בשר לארוחת בוקר, במקום קורנפלקס. אתמול בערב הצעתי לקטנצ'יק מרק. הוא אמר לי: 'אבא, אני לא רוצה מרק אני רוצה בשר!'"

אלכס, אתה מאז ומעולם היית במטבח

"נכון, בצבא שירתי כטבח ומאז אני לומד את המקצוע ועובד בו. אחרי השחרור עבדתי במלונאות וכשף במסעדות הכי גדולות בארץ. לפני 15 שנים פתחנו מסעדה, שנסגרה אחרי 3 שנים. זה עסק מאוד מאתגר ובאותה תקופה (שנת 2008) היה גם מיתון חריף שהשפיע גם עלינו. עם השנים, התמקצעתי בעולם הבשר וצברתי ידע וניסיון, גם במהלך מסעותיי בארץ ובעולם. לפני שנתיים פתחנו קייטרינג לאירועים ושירות של שף פרטי עד הבית".

מה מציע הקייטרינג שלכם?

אלכס: " הוא מציע חוויה ייחודית ומענגת לחובבי בשר, למרות שגם צמחונים יקבלו מענה של מנות נפרדות. בעת תכנון האירוע ובניית התפריט, יכול הלקוח לבחור מתוך מגוון של מנות שיתאימו לכל האורחים והעדפותיהם. אנחנו מתמחים בכל שיטות הכנת הבשר, החל מבשר נא, מעושן, צלוי, או מבושל. אני גם מכין נקניקיות מיוחדות ולחמי מחמצת, אותם אני אופה בעצמי. הניסיון ואהבתי למקצוע, מאפשרים לי להציע מאכלים מיוחדים מעבר לפרגית ולקבב שהם הבייסיק, כדוגמת אסאדו בסגנון טקסס, שוק טלה, ספריבס טלה, מעושנים, אוסובוקו, רוסטביף, פטה כבד עם ריבת בצל ועוד הרבה מנות טעימות ומוצלחות, כולל קינוחי קונדיטוריה שאנחנו אופים ומכינים גם כן.

"חשוב לי להדגיש שכל הבשר בו אנחנו משתמשים שייך לישראל, הכל כחול לבן. אנחנו לא מייבאים את הבשר. הבשר האיכותי שלנו שמגיע מספקים איכותיים, עובר תהליך מבוקר במקרר של 21 יום. שיטת העבודה, בדומה לזו המקובלת בארצות הברית, משלבת חלבונים שמעניקים לבשר טעמים מיוחדים".

אינה, איך את משתלבת?

"אני עוזרת בערבים, אחרי שעות העבודה ובנוסף, אנחנו מנהלים צוות של טבחים ומלצרים. אחרי שניסינו לעבוד יחד בתנאי תחרות ולחץ, הבנו שאנחנו עובדים טוב ביחד. אני הבנתי שאני אוהבת לבשל. אז למה לא להמשיך את זה?"

איך משפיעה עליכם תקופת הקורונה?

אלכס: "אנשים יושבים בבית ולא הולכים למסעדות, אבל זה לא מונע מהם לרצות ליהנות מחוויה קולינרית. הם רוצים לאכול ולהתפנק, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו מקיימים אירועים בהתאם להנחיות ומציעים גם שירותי שף פרטי עד הבית".

אינה: "בישראל אוהבים לאכול והקורונה לא תעצור את זה. הסגר הראשון גרם לזעזוע ומאז אנשים ממשיכים לחגוג ולשמוח עם אוכל, כשאפשר וגם בבית".

ציפור קטנה לחשה לי שיש לכם מתכון מיוחד ללחם טעים במיוחד...

אינה: "יש לנו לא מעט מתכונים שאנו מפתחים ועליהם מבוסס הקייטרינג שלנו. אלכס גם אופה לחם מחמצת לאירועים שגם נמכר אצלנו. הוא מגדל את המחמצת 8-10 שנה, שמאפשרות לו ליצור בעזרת המתכון המיוחד לחם צרפתי עם היסטוריה ובעבודת יד".

והמתכון?

אלכס: "נשתף בשמחה (המתכון המלא בסוף הכתבה). בנוסף, אנחנו מכינים בעצמנו את תערובת התבלינים, כדוגמת תערובות מיוחדות המיועדות לתיבול בשר טלה או בשר בקר. אני גם משתמש בסוגים שונים של תהליכי בישול כשאני עובד עם המעשנת".

"בשבילנו, כל העיסוק באוכל זו תשוקה, הרבה מעבר לעבודה. אנחנו גם מרגישים את האהבה של הלקוחות, שמכניסים אותנו לביתם וגם מגיעים לכאן. חשוב לנו לתת 100% ואפילו יותר, את כל הנשמה. כיף לנו גם להמשיך ולקבל את הפירגון והתמיכה מכולם. ויש ערך מוסף לכל מה שאנחנו עושים, חיזוק הזוגיות שלנו. זה לא פשוט לעבוד יחד בסרוויס ובשיא הלחץ, מצב שיכול לעורר לא מעט מריבות. אנחנו בכל זאת מסתדרים" מסבירה אינה ואלכס מסכם: " אבא שלי היה אומר לי לבחור מקצוע שאני אוהב, כי העבודה יכולה לעייף אבל האהבה לעבודה והתשוקה תמיד יישארו".

אז עם עשינו לכם תאבון, וגם אם לא, אומרים שאם האוכל בא התאבון, במיוחד כשמדובר בחומרי גלם איכותיים ובזוג מהסרטים.

קייטרינג גורמן של אלכס ואינה - בשר משובח, גריל ומעשנה, אירועים פרטיים ושף עד הבית

למידע נוסף והזמנות השאירו הודעה בווטסאפ, התקשרו 0548058059

או היכנסו לאתר

לעמוד הפייסבוק

ולעמוד האינטסגרם

חשבתם שנוותר על מתכון? לפניכם מתכון להכנת לחם מחמצת טעים במיוחד:

שלב ראשון - הכנת המחמצת

מרכיבים:

15-20 גר' מחמצת
200 גר' מים
200 גר' קמח

אופן ההכנה:

מוסיפים מים למחמצת ואז קמח. מערבבים לתערובת אחידה ומשאירים בטמפרטורת החדר ל- 8 שעות (מומלץ בערב).

לחם מחמצת של אינה ואלכס סטולרביץ'. יח"צ,
לחם מחמצת של אינה ואלכס סטולרביץ'/יח"צ

שלב 2 - הכנת בצק

למחרת בבוקר (לאחר 8 שעות) בודקים את המחמצת. איך? לוקחים כף מהתערובת ומניחים בכוס מים. אם היא צפה היא פעילה ואפשר להמשיך... במידה ולא צריך לחכות עוד...

מרכיבים:

200 גר' תערובת מחמצת פעילה שהוכנה יום לפני
900 גר' קמח לחם של שטיבל
100 גר' קמח 100% חיטה מלאה
700 גר' מים (למחמצת)
25 גר' (לתערובת מלח)
20 גר' מלח

אופן ההכנה:

שלב אוטוליזה - מערבבים את כל הקמחים יחד ואת המחמצת עם המים (המים בטמפרטורה החדר).
כעת נותנים לתערובת המחמצת, הקמח והמים לנוח בשמן כשעה - שעה וחצי, ליצירת בצק אחיד.

מערבבים מלח עם 25 גר' מים ומוסיפים לבצק, עד שהוא נמס. נותנים לו לנוח כשעה ואז מתחילים לקפל את הבצק, 3 פעמים, כל 40 דקות.

לאחר מכם נותנים לבצק לנוח כשעתיים, מכוסה.

לאחר שהבצק נח מספיק, מחלקים אותו לפי כמות של 550-600 גר'. ניתן לעצב כל חלק בצורה הרצויה ואז לכסות ולהתפיח בסלסלה מכוסה ומקומחת כשעה וחצי - שעתיים.

ועכשיו... לתנור...

מחממים תנור לטמפרטורה של 250 מעלות צלזיוס, כחצי שעה מראש.

מבצעים חתכים קטנים בבצק שתפח ומניחים על נייר פרגמנט. מורידים את עודפי הקמח ושמים בתוך סיר יציקה עם מכסה, בחום של230 מעלות.

לאחר 20 דקות של אפייה, פותחים את המכסה של הסיר להוצאת אדים שהצטברו. לאחר מכן ממשיכים לאפות את הלחם בתנור 20 דקות נוספות, עם מכסה סגור.

בשלב הזה, חשוב שתחליטו מה תרצו למרוח על הלחם . . .

בתיאבון

בשיתוף קייטרינג גורמן
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully