וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאשר מדובר בדיני משפחה, פנו לעו"ד אילן אוזן

בשיתוף עו"ד אילן אוזן

21.10.2020 / 10:04

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה במספר הזוגות אשר מחליטים לסיים את נישואיהם. הליך הגירושין הינו הליך מורכב המעורר קשיים רבים. אילן אוזן, הוא אחד מעורכי הדין המובילים בתחום, המסייע בליווי וייצוג של לקוחות אשר נקלעו להליכי גירושין סבוכים

אילן אוזן, עו"ד/אולפן הנבחרים

משרדו של עו"ד אילן אוזן, הינו משרד בוטיק אזרחי, העוסק בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו וכן שירותי נוטריון. המשרד בעל ניסיון רב בליווי וייצוג של לקוחות אשר נקלעו להליכי גירושין, ומטפל בין היתר בקביעת דמי מזונות אישה/ילדים, משמורת, אלימות במשפחה, צווי הרחקה, וכן בעריכת ואכיפת הסכמי ממון והסכמי גירושין.

שאלנו את אילן, לגבי המונח "מידור הורי":

"זהו למעשה מונח מקביל ל'ניכור הורי' - זהו למעשה מצב בו אחד ההורים מסיט ויצר אנטגוניזם באמצעות הילדים הקטינים מול ההורה השני, עד כדי ניכור ממשי והתעלמות מוחלטת של הילדים מאחד ההורים. לעומת זאת 'מידור הורי'- זהו מהלך חד צדדי של אחד ההורים המונעים הסדרי שירות, הסדרי ראיה מול הקטינים, בדרך כלל מצב זה נוצר כאשר האם מונעת מהאב לראות את הקטינים ולמעשה גורמת לו למידור מהם".

עו"ד אילן אוזן, חרט על דגלו להעניק יחס ושירות אישי לכל לקוח, ומטפל באופן יסודי בכל אחד מלקוחותיו עד לקבלת הפתרון לכל בעיה משפטית שעולה על שולחנו.

בשיתוף עו"ד אילן אוזן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully