וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעות וייס, מאפרת ליום הגדול בחייך

בשיתוף רעות וייס

20.12.2020 / 17:05

כל כלה מחפשת את המאפרת שיגרום לה להראות מושלמת, ובעיקר תקלע לסגנון האיפור המועדף עליה. הכירו את רעות וייס, מאפרת מקצועית המעניקה לכל אישה את המראה המושלם ביום הגדול בחייה

רעות וייס, מאפרת/אולפן הנבחרים

אין כלה שלא מתרגשת בטירוף לפני חתונתה. כדי לגרום לכן פחות "כאב ראש", הכירו את רעות וייס, מאפרת מקצועית שתגרור תגובות התפעלות מכל עבר.

שאלנו את רעות, מה החשיבות של בחירת מאפרת:

"יום החתונה הוא יום חשוב מאוד, לכן חשוב מאוד לעבוד עם מאפרת מקצועית, אחת כזו שתוציא את הכלה מרוצה ביותר. מישהי שלא תגרום לפציעות, או שריטות מיותרות".

הבנתי שאת עושה קורס בנושא, ספרי לנו על כך?

"הקורס מיועד לכאלה הניגשות בפעם הראשונה להתאפר, לבנות שזה מעניין אותן. אני מלמדת אותן על החומרי האיפור השונים, בנות לומדות להכיר את העור שלהן ואיך לשמור עליו, זה מאוד חשוב.
קורסי האיפור האישיים מלאים בתוכן ייחודי והסברים מעמיקים המאפשרים לכל אחת ללמוד את סודות המקצוע בקלות ולהתאפר כמו מקצועית".

לסיום, שתפי אותנו בטיפ הזהב שלך?

"אף פעם לא להתבייש ולא להרפות עד שאת מרוצה מהתוצאה הסופית. מה שחשוב הוא שתרגישי טוב עם עצמך, ומחובתה של המאפרת לדאוג לכך, לכן לא להסס לבקש לשנות את מה שלא לטעמך".

אין ספק כי איפור מקצועי יכול להפוך כל אישה למושלמת וזוהרת במיוחד. המאפרת רעות וייס, תעניק לכן את המראה הייחודי שיגרום לכן לגנוב את ההצגה בכל מקום שתהיו בו.

לפנייה לאתר

בשיתוף רעות וייס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully